6. A 6. B

NARAVOSLOVJE

Učna vsebina:

Lastnosti prsti

Navodila:

  • Pošiljam ti rešitve učnega lista iz prejšnje ure (Prst). Preveri rešitve. >>>prst_resitve

Varovanje prsti je zelo pomembno, saj rodovitna prst nastaja zelo počasi (več tisoč let)!

  • Danes mi na e-mail (ali pa na kakšno drugo socialno omrežje, če ti je enostavneje) nujno pošlji eno sliko tvojih zapiskov v zvezku za NAR ali pa mi pošlji sporočilo, kako poteka tvoje delo.

 

GOSPODINJSTVO

Varstvo potrošnikov

  • V zvezek si napiši naslov Varstvo potrošnikov
  • Poskušaj napisati, kako bi odreagirali v naslednjih situacijah (situacije si prepišite v zvezek):
  1. Starši so naročili obrtnika, da položi keramiko v kopalnici. Delo je sicer opravil, vendar pa z njegovo izvedbo starši niso zadovoljni (nenatančno, krivo…). Obrtnik je že izstavil račun za opravljeno storitev. Kaj lahko storijo? Tudi po pisni pritožbi in zavrnitvi računa, jim je znova poslal račun, na katerem je pisalo, da če ne bodo plačili, bodo sodno izterjani. Na koga se lahko obrnejo?
  2. Oče si je kupil nove čevlje. Po treh tednih se mu je odlepil podplat. Kaj naj stori?
  3. Starši so pri turistični agenciji rezervirali potovanje v tujino. Po prihodu v hotel, ste ugotovili, da ni nič tako kot je bilo obljubljeno (hotel ima namesto 4 zvezdic samo 2 in podobno). Kaj lahko storite, ko ste tam in kaj ko se vrnete domov?
  4. Po enem letu delovanja se vam pokvari pralni stroj. Kaj storite in kaj morate imeti?

 

  • Potrošniki v Sloveniji se lahko za nasvet in pomoč obrnemo na:

Zvezo potrošnikov Slovenije (01 474 06 00).

Tržni inšpektorat RS

 TJA

Can

Danes bomo pogledali rabo modalnega glagola CAN. To ste se učili že v 4. in 5. razredu. Se spomnite, ko smo se spraševali, kaj znaš in česa ne, npr. Can you play tennis?

Preberi si razlago in jo prepiši v zvezek.

________________________________________________________________________

Razlaga:

CAN

Modalni glagol CAN izraža zmožnost (ability) in dovoljenje (permission).

1.) ZMOŽNOST (nekaj znam, ne znam, zmorem)

Primeri:

I can play tennis. (Znam igrati tenis.)

My grandma can’t swim. (Moja babica ne zna plavati.)

His dad can speak five languages. (Njegov oče zna pet jezikov.)

Can ali can’t postavimo pred glagol (play, speak, swim…).

 

2.) DOVOLJENJE (smem, ne smem, lahko)

Primeri:

Can I go to the cinema, dad? (Ati, a lahko grem v kino?) – prosimo za dovoljenje

Can you buy me a new toy? (Mi kupiš novo igračo?) – prošnja

Can I go to the toilet? (Smem na stranišče?) – prosimo za dovoljenje

________________________________________________________________________

Pojdi na https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-can-paint in poslušaj pesem. Če na videu pritisneš CC, dobiš angleške podnapise. Nato igraj igro (Game).

Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/modals-can-and-cant in igraj igrici (sta pod razlago označeni z Game).

GEO 6.b

TEMATIKA: Zemljevidi.

Učenci so dobili navodila po e-pošti. S pomočjo geo učbenika morajo sami pridobivati znanje o zemljevidih. Odgovorijo na vprašanja,ki ji zapišejo v zvezek in obvezno pošljejo nazaj v pregled.

 MATEMATIKA

Danes boste ponovili še vse kvadru in mreži kvadra.

Poiščite nekaj predmetov, ki imajo obliko kvadra. Poiščite tudi kakšno prazno škatlico, ki ima obliko kvadra in je ne potrebujete več (npr. od čaja, zdravil…). Ugotovite, koliko oglišč ima kvader, koliko robov in koliko ploskev. Razmislite, kaj lahko poveste o njegovih robovih in ploskvah.

V zvezek zapiši naslov MREŽA KVADRA

Najprej boste ponovili, kar že veste o kvadru.

V zvezek narišite kvader. Pomagajte si s spodnjo skico ali e-učbenikom (https://eucbeniki.sio.si/matematika6/540/index1.html ). Kar je zapisano z debelejšim tiskom si zapišite v zvezek.

Kvader je oglato geometrijsko telo, ki je omejeno s šestimi pravokotniki.

Kvader ima 8 oglišč, 6 ploskev (nasprotni ploskvi sta skladni in vzporedni) in 12 robov (po štirje robovi so skladni in vzporedni).

Eno od škatlic previdno razrežite, tako da boste lahko ploskve položili na mizo, nobene od ploskev pa ne boste odrezali.  S tem ste dobili mrežo kvadra.

Mrežo kvadra (lahko uporabite svojo škatlico, če je dovolj majhna ali pa na primer mrežo  kvadra z robovi  4 cm, 3 cm in 2 cm) si narišite na list in jo izrežite. Iz nje sestavi kvader.

(Lahko si tudi pomagate s slikami mrež v učbeniku (str. 153 – 155) ali z e-učbenikom).

 Mrežo kvadra, ki si jo izrezal, prilepi v zvezek tako, da prilepiš samo eno njeno ploskev.

Poskusite izračunati, koliko kartona, so potrebovali, da so naredili vašo škatlico, če ne upoštevate tistih delov, ki so dodani, da so škatlico zlepili.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2.TEDEN

 

V današnjih dveh urah boste nadaljevali z izdelavo stola iz papirja.

Vir: http://www.allanwexlerstudio.com/projects/scaffold-paper-chair

Kdor  je izdelek že dokončal, pa naj ustvari poskočno žabico

 iz papirja, kot je videti na tem videoposnetku

https://www.youtube.com/watch?v=zj59oM07uUo

Žabico poskušaj pognati čim dlje in čim više in čim več obrati.

Domača naloga:

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi napišite, koliko ste uspeli narediti v teh dveh urah.

ŠPO (DEČKI)

Glede na to, da bo jutrišnji dan verjetno zadnji v tem času z snežno odejo, vam predlagam da ga izkoristite za aktivnosti na snegu in svežem zraku. Toplo se oblecite in pojdite na sneg. Tecite po snegu, valjajte, skačite, delajte angelčka, sneženega moža, morda iglu, spuščajte se z lopato….skratka pustite domišljiji prosto pot. Bodite na zraku vsaj 1 uro. Po aktivnosti pa se zavijete v odejo in spijete topel čaj. UŽIVAJTE.

 ŠPO (DEKLICE)

Še zadnja ura ŠPO v tem tednu, šestošolke.

In vas moram najprej pohvaliti, kako dobro ste opravljale gibalne aktivnosti v prejšnjem tednu. Večina vas je opravila veliko več aktivnosti kot ste jih dobile z navodili po urniku. Res sem vesela, da tako dobro skrbite za svoje počutje in zdravje.

Večina vas je tudi že oddala tabelo za prvi teden. Tiste, ki ste pozabile, dajte to prosim urediti čim prej. In ne pozabite beležiti dejavnosti tega tedna v tabelo 2, ki mi jo pošljete izpolnjeno najkasneje do ponedeljka, 30.3.2020.

Ker je pred nami vikend in bo mogoče kaj več časa za igro, vam za jutrišnjo uro ŠPO (in še kakšen drug dan) tokrat pošiljam družabno igro, ki jo prav gotovo poznate, sem jo pa priredila, da bo služila našemu “športnemu” namenu. Kače in lestve. Zveni znano? Upam. Vseeno prilagam tudi pravila, spet z nekaj mojega dodatka. Upam, da si boste igro uspele sprintati, zato pošiljam slikice za dva dela, ki ju je po printanju potrebno zlepiti skupaj, saj je predloga zanjo drugače prevelika. Če printerja nimate, si mogoče zamislite kakšno svojo verzijo igre. Vesela bom, če mi pošljete vaše ideje!

Želim vam lep in sproščujoč vikend!

Pravila za igro KAČE IN LESTVE

ŠPO (DEČKI)

Glede na to, da bo jutrišnji dan verjetno zadnji v tem času z snežno odejo, vam predlagam da ga izkoristite za aktivnosti na snegu in svežem zraku. Toplo se oblecite in pojdite na sneg. Tecite po snegu, valjajte, skačite, delajte angelčka, sneženega moža, morda iglu, spuščajte se z lopato….skratka pustite domišljiji prosto pot. Bodite na zraku vsaj 1 uro. Po aktivnosti pa se zavijete v odejo in spijete topel čaj. UŽIVAJTE.

 ŠPO (DEKLICE)

Še zadnja ura ŠPO v tem tednu, šestošolke.

In vas moram najprej pohvaliti, kako dobro ste opravljale gibalne aktivnosti v prejšnjem tednu. Večina vas je opravila veliko več aktivnosti kot ste jih dobile z navodili po urniku. Res sem vesela, da tako dobro skrbite za svoje počutje in zdravje.

Večina vas je tudi že oddala tabelo za prvi teden. Tiste, ki ste pozabile, dajte to prosim urediti čim prej. In ne pozabite beležiti dejavnosti tega tedna v tabelo 2, ki mi jo pošljete izpolnjeno najkasneje do ponedeljka, 30.3.2020.

Ker je pred nami vikend in bo mogoče kaj več časa za igro, vam za jutrišnjo uro ŠPO (in še kakšen drug dan) tokrat pošiljam družabno igro, ki jo prav gotovo poznate, sem jo pa priredila, da bo služila našemu “športnemu” namenu. Kače in lestve. Zveni znano? Upam. Vseeno prilagam tudi pravila, spet z nekaj mojega dodatka. Upam, da si boste igro uspele sprintati, zato pošiljam slikice za dva dela, ki ju je po printanju potrebno zlepiti skupaj, saj je predloga zanjo drugače prevelika. Če printerja nimate, si mogoče zamislite kakšno svojo verzijo igre. Vesela bom, če mi pošljete vaše ideje!

Želim vam lep in sproščujoč vikend!

Pravila za igro KAČE IN LESTVE

SLOVENŠČINA  6. razred 1. učna skupina

TEMA: ZNAČILNOSTI PRAVLJICE

Iz berila ali poslanega gradiva  na strani 21 MALE UČENOSTI prepiši v zvezek zapisa o pravljici in ljudski pravljici.

V nadaljevanju je navodilo POIŠČI, ki ga spremeniš.

ZA PRAVLJICO JE ZNAČILNO (naslov  zapišeš tudi v zvezek)

Nato v zvezek prepišeš vseh šest alinej.

Ob vsaki razmisli, če trditev velja tudi za pravljico Železni prstan.

Pravljico Železni prstan tudi ilustriraj.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

SLOVENŠČINA  6. razred 2. učna skupina

TEMA: ZNAČILNOSTI PRAVLJICE

Iz berila ali poslanega gradiva  na strani 21 MALE UČENOSTI prepiši v zvezek zapisa o pravljici in ljudski pravljici.

V nadaljevanju je navodilo POIŠČI, ki ga spremeniš.

ZA PRAVLJICO JE ZNAČILNO (naslov  zapišeš tudi v zvezek)

Nato v zvezek prepišeš vseh šest alinej.

Ob vsaki razmisli, če trditev velja tudi za pravljico Železni prstan.

Pravljico Železni prstan tudi ilustriraj.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

SLOVENŠČINA  6. razred 3. učna skupina

TEMA: ZNAČILNOSTI PRAVLJICE

Iz berila ali poslanega gradiva  na strani 21 MALE UČENOSTI prepiši v zvezek zapisa o pravljici in ljudski pravljici.

V nadaljevanju je navodilo POIŠČI, ki ga spremeniš.

ZA PRAVLJICO JE ZNAČILNO (naslov  zapišeš tudi v zvezek)

Nato v zvezek prepišeš vseh šest alinej.

Ob vsaki razmisli, če trditev velja tudi za pravljico Železni prstan.

Pravljico Železni prstan tudi ilustriraj.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

SLOVENŠČINA  6. razred 3. učna skupina

Tema: Značilnosti pravljice

V berilu na str. 21 pod naslovom “Male učenosti” prepiši 1. odstavek o pravljici do vklljučno: Ima vse pravljične značilnosti. Nato prepiši še vseh šest alinej, ki sledijo.Ob vsaki razmisli, če trditev velja za pravljico Železni prstan.

V zvezek nariši izvirno ilustracijo pravljice.

 

(Skupno 448 obiskov, današnjih obiskov 1)