ANGLEŠČINA

Tema: Živali

Cilji: utrjevanje že poznanega besedišča za ŽIVALI

Poslušaj pesem. Zapisane so živali, ki jih boš slišal.

dog

cow

duck

owl

elephant

cat

bird

pig

mouse

bear

horse

sheep

rabbit

lion

snake

donkey

chicken

frog

bee

  • UČBENIK: Wild animals: stran 56

Preberi naštete živali.

Poslušaj pesmico.

  • TABELSKA SLIKA

V ustrezen kvadratek nariši in zapiši živali, ki si jih poslušal, prebral oziroma videl.

V vsakem kvadratku naj bo najmanj 6 živali, ki se ne ponavljajo.

 

FARM (kmetija)

ZOO (živalski vrt)

 

 

 

FOREST (gozd)

PETS (hišni ljubljenčki)

 

 

 

DRUŽBA

Raziskujem preteklost, mini raziskava star predmet

Učenci:

  • se seznanijo s cilji projekta.
  • Seznanijo se z načinom dela.
  • Izberejo si predmet raziskave.
  • Znajo izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.
  • Učenec se seznani se z načinom dela mini raziskave, poišče bistvene podatke.
  1. V prihodnjih dneh boš raziskovalec. Med predmeti si boš izbral enega in poiskal kdaj, kako in kje je nastal. Morda boš odkril tudi, kdo ga je izumil ali zakaj so ga uporabljali, iz česa je bil narejen, čemu je služil in seveda, kako se je skozi čas spreminjal.
  2. Bolj ko boš brskal po spletu, knjigah ali morda koga kaj povprašal, bolj se ti bodo odpirala nova vprašanja.
  3. Danes je najprej tvoja naloga, da dobro premisliš, zgodovino katerega predmeta boš izbral, saj je zelo pomembno, da te zanima njegov nastanek.

Izbiraš lahko med naslednjimi:

  • avto,
  • vlak,
  • traktor,
  • likalnik,
  • računalnik,
  • telefon,
  • žarnica,
  • ura,
  • denar,
  • knjiga,
  • pralni stroj,…

Lahko pa izbereš tudi kakšen predmet, ki ga ni med predlogi, a se prej posvetuj z mano ( pošlji mi sporočilo po elektronski pošti  do petka ).

3.Sedaj, ko imaš izbran predmet, se boš potrudil, da boš o njem izbral čim več bistvenih podatkov. S pomočjo teh podatkov bo nastalo malo raziskovalno delo, ki bo ocenjeno, ko bo končano (v mesecu maju).

  • Pomagaj si s spodnjimi ključnimi besedami, vprašanji (lahko kaj izpustiš, če ne ustreza tvoji izbiri, lahko pa kaj dodaš).
  • Kdaj se je predmet prvič pojavil?
    • Kdo ga je izumil, odkril?
    • Kako je izgledal?
    • Komu in čemu je bil namenjen?
  • Kako se je spreminjal skozi čas?
  • Kaj se je na njem spreminjalo?
  • Je še kakšen ohranjen?
  • Kakšen je predmet danes?
  • V čem se razlikuje od svojih začetkov?
  • Kdo ga uporablja?
  • Kje se uporablja? Za kakšen namen?
  • Je dostopen vsem?
  • Prihodnost predmeta (tvoja predvidevanja)
  • Bistvene podatke izpiši na list papirja in mi jih pošlji vsaj do nedelje, 3. maja 2020, da jih pregledam. Ko dobiš povratno informacijo, boš prejel navodilo za pisanje mini raziskave in začel-a pisati celotno besedilo.

 

  1. ura SLJ

Primož Suhodolčan je slovenski mladinski pisatelj, ki ga vsi zagotovo poznate. Za njegov slog pisanja sta značilna komedija in humor.

Preberi odlomek v berilu na strani 58.

Ko Popek pove zadnjo pravljico, se vrne k hrastu, kjer najde enako sporočilo: gre naj po svetu in otrokom pove pet pravljic in na koncu ga bo čakalo veliko presenečenje. Zato Popek svojo pot nadaljuje in pravljic nikoli ne zmanjka.

Izvedel/-a si, da je kanta ves čas lačna.

Izberi si eno izmed naslednjih nalog in jo napiši v zvezek ali na računalnik:

  • Sestavi jedilnik , ki bo lačno kanto naposled nasitil.
  • Nariši požrešno kanto v treh stanjih: ko je lačna, ko se prehranjuje, ko je sita.
  • Izberi si eno stvar (npr. vrečko, daljinski TV upravljalnik, pralni stroj …), ki nenadoma oživi. Napiši pravljico.
  • Nariši strip, v katerem bodo nastopali zabojniki za odpadke na ekološkem otoku. V oblačke zapiši njihove zanimive komentarje, ko ljudje vanje mečejo ustrezne oz. neustrezne odpadke.
  • Pošlji mi svojo nalogo. Se že veselim vaših zanimivih idej.

 

  1. ura MAT

Nekaj časa že sedaj delimo in še bomo. To je snov, ki jo boste vedno potrebovali, zato jo je potrebno dobro utrditi.

Danes bomo šli na pisno deljenje z večkratniki števila 10.

Dobro si oglej posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=nFNXeYvv4O0

Torej, to že znamo, na novo ste ugotovili, da se ničle prečrtajo, če so na obeh straneh. Ostali postopek ostane tak, kot smo ga delali.

Reši naloge v DZ, 3. del na strani 85, reši še 5. in 6. nalogo na strani 86.

  1. ura ŠPO

KOORDINACIJSKA LESTEV  je dober pripomoček za razvoj koordinacije, spretnosti in odriva.

Marsikdo jo ima doma, lahko pa si jo narediš iz različnih vrvi ali papirja, palic ipd.

Lahko si jo tudi kar narišeš s kredo na asfalt ali kakšno drugo površino.

V spodnji povezavi imaš filmček, kjer je predstavljeno veliko zanimivih vaj, ki jih lahko delaš s pomočjo koordinacijske lestve. Potrudi se in jih naredi čim več.

https://drive.google.com/file/d/1sEH30cLZqJJyLijOoNHh__4HhGo6uMw2/view?fbclid=IwAR3oYhW1DC0kZhQmdblYXe5g7USr7TJojF-uPBS5ekbHaf-t71RkyBy46Ps

Ne pozabi na osnovno ogrevanje pred vadbo.

Obilo užitkov ob vajah ti želim.

 

 

(Skupno 70 obiskov, današnjih obiskov 1)