3. A 3. B

GUM

Orkester

Danes bomo nadaljevali s spoznavanjem ORKESTRA.

Dobro preberi spodnje besedilo in si oglej sliko.

Skupine glasbil v orkestru imajo točno določena mesta. Na spodnji sliki si oglej, kako so razvrščene posamezne skupine glasbil v orkestru.

Okrog dirigenta so razporejena GODALA: violine na levi, viole na sredini, violončela na desni strani, za njimi kontrabasi.

Na sredini za godali so razvrščena PIHALA: flavte, klarineti, oboe, fagoti, saksofoni

Za pihali so razvrščena TROBILA: tube, trobente, pozavne in rogovi.

Daleč zadaj je prostor za TOLKALA: pavke, marimbo, vibrafon.

Na levi strani pa je prostor za občasne goste v orkestru: klavir in harfo.

Kot zanimivost pa še to:

v PIHALNEM orkestru (GODBI) igrajo TOLKALA, TROBILA in PIHALA,

v SIMFONIČNEM orkestru igrajo TOLKALA, TROBILA, PIHALA in GODALA. Kot gostje pa še GLASBILA S TIPKAMI (klavir, orgle, harmonika) in BRENKALA (harfa, kitara, …).

Sedaj odpri zvezek za GUM in prepiši spodnje besedilo. Nadaljuj tam, kjer si v torek končal/-a.

Orkester sestavljajo naslednje skupine glasbil, katere so večinoma stalne:

– GODALA so razporejena okrog dirigenta (violine, viole, violončelo, kontrabas,…),

– na sredini za godali so razvrščena PIHALA (flavta, klarinet, oboa, fagot, saksafon,…),

– za pihali so razporejena TROBILA (trobenta, pozavna, tuba, rog, bariton,…),

– TOLKALA (pavke, marimbo, vibrafon, boben,…) imajo prostor daleč zadaj.

INSTRUMENTI S TIPKAMI (klavir, harmonika) in brenkala (kitara, harfa) so v orkestru le občasni gosti.

ANGLEŠČINA

Tema: Bralno razumevanje

Cilji:

ponovitev besedišča: promet, hrana, šola, živali, igračke

razumevanje prebranega

 

  • Preberi in nariši

V zvezek napiši naslov: PRACTICE.

Preberi spodnje povedi in nariši kar piše. (Nič ne piši!)

 

  1. It’s a green bike.
  2. It’s a purple hat.
  3. It’s a brown teddy-bear.
  4. There are four planes.
  5. There are seven apples.
  6. A cat is under the chair.
  7. A dog is on the table.
  8. A ruler is in the box.

 

Pri delu si lahko pomagaš s SLIKOVNIMI KARTICAMI in ZVEZKOM.

 

Ne pozabi, da se je potrebno med delom tudi razmigati!!

Izberi enega plesalca in posnemaj njegovo gibanje!

 

  • Narisano mi poslikaj in pošlji na moj elektronski naslov.

SLJ

Papirnati zmaj – pripoved ob neurejenem nizu slik

  • Danes boš tvoril/-a pripoved ob neurejenem nizu slik. Gre za sličice, ki so pomešane. Ti jih moraš označiti po pravilnem zaporedju in nato zapisati pripoved.
  • Odpri delovni zvezek na strani 74. Oglej si sličice. Uredi pravilni vrstni red dogajanja. Če želiš, lahko spremeniš naslov. Osebam daj imena. Piši kratke povedi. Bodi pozoren/-na na:
    • rabo velike začetnice,
    • pravilen zapis besed,
    • presledek med besedami,
    • končno ločilo,
    • čitljivost zapisa,
    • estetskost zapisa (lepa pisava),
    • čistost zapisa,
    • pri delu bodi natančen/na, na koncu si še enkrat preberi besedilo in popravi napake. Piši sam/a, tako kot bi pisal/a v šoli.

Pripoved mi boš pokazal/-a, ko prideš v šolo.

MAT

Utrjevanje poštevanke

Ponovi poštevanke števil 7, 8 in 9.

Nato reši naloge na Moji matematiki.

 

LUM

Ilustracije zgodbe Pekarna Mišmaš

V zvezek za SLJ ilustriraj pravljico. Izberi del pravljice, ki ti je bil najbolj všeč.

 

(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)