4. A 4. B

 TJA

Pesem: We’re going to the zoo

1.) Pojdi na https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/were-going-the-zoo in poslušaj pesem.

2.) V zvezek napiši naslov We’re going to the zoo (gremo v živalski vrt) in prepiši spodnjo tabelo (pazi na pravilen prepis!):

seal tiger
lion polar bear
skunk monkeys
lizard penguin
snakes kangaroo

3.) Poslušaj pesem še enkrat in v tabeli oštevilči zaporedje živali, kot jih slišiš v pesmi (ni nujno, da jih tudi vidiš). Če je potrebno, pesem poslušaj večkrat.

4.) Preveri v rešitvah spodaj.

5.) Najdi rime (prepiši v zvezek in poveži):

kangaroo meals
seals sun
fun outside
hide zoo

6.) Rešitve:

5 seal 8 tiger
2 lion 4 polar bear
7 skunk 3 monkeys
10 lizard 9 penguin
6 snakes 1 kangaroo
kangaroo zoo
seals meals
fun sun
hide outside

 TJA

Acrostic poem

1.) Preberi in prepiši v zvezek:

T – two, tennis, T-shirt

I – igloo, in, ice cream

G – go, good, greeen

E – egg, eleven, eight

R – red, riding, read

V besedi TIGER (beri navpično) smo za vsako črko poiskali nekaj angleških besed. Za T two, tennis…

2.) Izberi žival, zapiši jo navpično in za vsako črko najdi nekaj angleških besed. Pošlji mi v pogled. Žival lahko tudi narišeš.

3.) Preberi pesem o tigrih, še prej pa si oglej slovarček:

SLOVARČEK

 jungle eyes shining bright

teeth running fast eat

 

TIGER POEM (by Joy Acey)

I see a tiger in the jungle
and his eyes are shining bright.

I see a tiger in the jungle
and his teeth are big and white.

I see a tiger in the jungle
and he’s running fast and free.

I see a tiger in the jungle
and he is going to eat. . .
G
       U
         L
           P
             !

 

Če želiš, lahko napišeš pesem o živali. Razmišljaj, kako bi živa opisal, kakšna je, kaj je , kaj počne.. Poskusi. Ni nujno, da se rima.

MATEMATIKA

Utrjevanje znanja

Učenec utrjuje znanje primerjanja količin in pretvorbe merskih enot za dolžino, maso in prostornino.

  1. Danes te čaka utrjevanje znanja, s katerim se boš pripravljal-a na ocenjevanje znanja:

Zbirka nalog Znam za več:

                                  str. 67 – 2., 3., 5. naloga

                                  str. 72 – 6. naloga

Pošlji mi opravljeno nalogo, da jo pregledam.

  1. V četrtek/ petek sledi ocenjevanje znanja (po mailu sem ti poslala, na kateri dan prideš na vrsto). Pri ocenjevanju boš pokazal-a, kako znaš:
  • pisno deliti in množiti,
  • reševati številske izraze,
  • primerjati in pretvarjati merske enote za dolžino, prostornino in maso.

Uspešen/ uspešna boš, ko:

  • boš naloge reševal-a samostojno.
  • boš imel-a pravilno rešene naloge.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Ribe

Učenec:

  • spozna značilnosti prve skupine vretenčarjev – ribe.
  1. Se spomniš, kaj daje človeškemu telesu oporo in mu omogoča gibanje? Kaj mu omogoča pokončno držo in hojo po dveh okončinah? Seveda, to je naša hrbtenica, ki je zgrajena iz posameznih kosti, ki jih imenujemo vretenca.
  1. Tudi veliko drugih živali ima hrbtenico zgrajeno iz vretenc. Imenujemo jih VRETENČARJI.

To so: ribe, dvoživke, plazilci, ptiči in sesalci.

Oglej si film o vretenčarjih na interaktivnem gradivu za NIT.

Najdeš ga pod tem naslovom:

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-nit-sdz-osn/

  1. Danes boš podrobneje spoznal prvo skupino vretenčarjev – RIBE:

Živijo v sladkih in slanih vodah. Dihajo s škrgami. Pokrite so z luskami. Njihova telesna temperatura je odvisna od temperature vode. Razmnožujejo se z drstenjem.

Še več o ribah boš izvedel-a na interaktivnem gradivu za NIT. Film najdeš pod tem naslovom:

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-nit-sdz-osn/

  1. Zapiši v zvezek za NIT

Tabelska slika:

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Učenec spozna značilnosti plazilcev. Prepozna najpogostejše predstavnike plazilcev v svojem okolju.

Plazilci

  1. Danes boš spoznaval-a tretjo skupino vretenčarjev – PLAZILCE. Preberi:

Med plazilce spadajo: kače, kuščarji, krokodili, aligatorji, želve.

Poglej si slike na interaktivnem gradivu za NIT pod naslovom PLAZILCI ali pa v učbeniku za NIT, na strani 130.

Vsi plazilci imajo hrbtenico iz vretenc. Želve imajo tudi zunanji oklep.

Koža plazilcev je suha in pokrita z luskami.

Nekateri živijo v vodi, drugi na kopnem.

Plazilci dihajo s pljuči.

Večina plazilcev se razmnožuje z jajci, nekateri kotijo žive mladiče.

Zimo preživijo tako, da otrpnejo – pravimo, da hibernirajo.

  1. Poglej si kratka prispevka o želvah in kačah:

https://www.youtube.com/watch?v=9wbVIrfNUdY

https://www.youtube.com/watch?v=fpF8qsmDna4

  1. Zapiši v zvezek za NIT:

DRUŽBA

Delavnik, prosti čas, praznik

Učenci

  • razlikujejo sestavine načina življenja (vsakdanjik, praznik, prosti čas).
  • Vedo, kaj je prosti čas.
  • Spoznajo, da prosti čas preživljamo različno.
  • Se seznanijo s prazniki v R Sloveniji.
  • Vedo, kateri prazniki so povezani z nastankom države R Slovenije.

 

  1. Vsakdanjik imenujemo dan, ki se po svojih značilnostih ne razlikuje od drugih.
  2. Delovni dan opravljamo v službah in šolah, pa tudi doma, ko opravljamo gospodinjska opravila.
  3. Prosti čas je tisti čas, ki ga lahko preživljamo po svojih željah.
  4. Praznik je dan, ko obeležujemo pomembne dogodke.

 

Tabelska slika:

DRUŽBA

Delavnik, prosti čas, praznik

Učenec razlikuje sestavine načina življenja (vsakdanjik, praznik, prosti čas). Ve, kaj je prosti čas.

Spozna, da prosti čas preživljamo različno. Se seznani z vrsto praznikov.

  1. Vsakdanjik imenujemo dan, ki se po svojih značilnostih ne razlikuje od drugih.
  2. Delovni dan opravljamo v službah in šolah, pa tudi doma, ko opravljamo gospodinjska opravila.
  3. Prosti čas je tisti čas, ki ga lahko preživljamo po svojih željah.
  4. Praznik je dan, ko obeležujemo pomembne dogodke.

Prepiši v zvezek za DRU:

MATEMATIKA

Ponavljamo in utrjujemo 9 – prostornina, masa

Učenci:

  • Pretvarjajo enote za prostornino in maso (le med dvema sosednjima enotama) večimenske količine v enoimenske in obratno.
  1. Pretvori:

2. Pretvori:

GLASBENA UMETNOST

Slovensko ljudsko izročilo – Potrkan ples – utrjevanje

Učenec  poglablja nacionalno identiteto prek slovenske ljudske glasbe – domoljubna vzgoja.

Oblikuje si pozitiven odnos do nacionalne glasbene dediščine. Izvaja slovenski ljudski ples. Ob petju, ritmični izreki in/ali poslušanju glasbe se giba.

  1. Danes boš ob glasbi ponovil-a ples, ki si se ga učil-a prejšnji teden.
  1. Ponovno pojdi na interaktivno gradivo na spodnji povezavi,

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-gum-sdz-osn/#

Pod naslovom LJUDSKI PLES

izberi slušalke.

 

  1. Ob klavirski spremljavi poj in pleši.

Polka je ukazana,       HOPSAMO

tla so namazana:        HOPSAMO

Hoj, hej,                    UDARIMO Z NOGO OB TLA

hoj, hej,                     PLOSKAMO

kaj bo pa zdej?          OBRAT NA MESTU

Igra je ukazana,        HOPSAMO

tla so namazana:        HOPSAMO

Hoj, hej,                     UDARIMO Z NOGO OB TLA

hoj, hej,                      PLOSKAMO

Kaj bo pa zdej?           OBRAT NA MESTU

Fantje, dekliči vi,      HOPSAMO

bas že hudo renči,     HOPSAMO

Hoj, hej,                    UDARIMO Z NOGO OB TLA

hoj, hej,                     PLOSKAMO

kri se ogrej!               OBRAT NA MESTU

GLASBENA UMETNOST

Slovensko ljudsko izročilo – Potrkan ples – utrjevanje

Učenec  poglablja nacionalno identiteto prek slovenske ljudske glasbe – domoljubna vzgoja.

Oblikuje si pozitiven odnos do nacionalne glasbene dediščine. Izvaja slovenski ljudski ples. Ob petju, ritmični izreki in/ali poslušanju glasbe se giba.

  1. Danes boš ob glasbi ponovil-a ples, ki si se ga učil-a prejšnji teden.
  1. Ponovno pojdi na interaktivno gradivo na spodnji povezavi,

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-gum-sdz-osn/#

Pod naslovom LJUDSKI PLES

izberi slušalke.

  1. Ob klavirski spremljavi poj in pleši.

Polka je ukazana,       HOPSAMO

tla so namazana:        HOPSAMO

Hoj, hej,                    UDARIMO Z NOGO OB TLA

hoj, hej,                     PLOSKAMO

kaj bo pa zdej?          OBRAT NA MESTU

Igra je ukazana,        HOPSAMO

tla so namazana:        HOPSAMO

Hoj, hej,                     UDARIMO Z NOGO OB TLA

hoj, hej,                      PLOSKAMO

Kaj bo pa zdej?           OBRAT NA MESTU

Fantje, dekliči vi,      HOPSAMO

bas že hudo renči,     HOPSAMO

Hoj, hej,                    UDARIMO Z NOGO OB TLA

hoj, hej,                     PLOSKAMO

kri se ogrej!               OBRAT NA MESTU

 NEMŠČINA (NIP)

V tem tednu se boš pripravljal/a na ustno ocenjevanje znanja. Preverjanje se boš naučil/a lepo pripovedovati. Torej, tako kot je na preverjanju –vse v nemščini.

Začneš s HALLO, poveš naslov Mein Tier in opišeš eno žival v 3 povedih, nato poveš naslov Mein Spielzeug in opišeš eno igračo v 3 povedih in končaš s TSCHÜS. V tem tednu boš torej vadil/a. Zadnji teden v maju, in sicer, 29. 5. 2020, pa mi boš poslal/a posnetek tvojega nastopa. Časa, da se naučiš, imaš dovolj.

Pridobil/a boš ustno oceno.

Če se pojavi kakšno vprašanje, mi ga pošlji.

(Skupno 154 obiskov, današnjih obiskov 1)