9. A 9. B

BIO 9. a

Naslov: Svetovni dan ČEBEL

  1. maja obeležujemo Svetovni dan čebel.

Devetošolci že veliko veste o pomenu čebel (tudi nekaterih drugih žuželk) v naravi. Ljudje zalo cenimo mnoge čebelje izdelke, ki jih uporabljamo v prehrani, kozmetiki, za krepitev zdravja, povečanje odpornosti itd.

Danes si boste ogledali 3 kratke posnete na naslednjih povezavah:

https://youtu.be/bqHC4jvl0zo

https://youtu.be/9gb7UljlQ04

https://youtu.be/p7tiwvlF_tk

Po ogledu napiši v zvezek kratko razmišljanje o pomenu čebel za preživetje človeštva.

Zapiskov ni potrebno pošiljati v pregled. O tem se bomo pogovorili, ko se vrnemo v šolo.

Želim vam prijeten ogled in uspešen zapis.

ZGO 

POMEN KOLONIJ ZA EVROPSKO GOSPODARSTVO

PRILOGA >>> KLIK

 ŠPORT (DEKLICE)

Devetošolke,

zadnja ura našega dela na daljavo. Jupijej 🙂 In ker sem vam v preteklih urah poslala kar veliko gradiva, ki potrebuje daljše obdobje vadbe, da ga usvojimo, si za jutrišnjo uro same izberite eno od vadb iz prejšnjih ur. Če so vam bile všeč osnovne vaje, jih ponovite, lahko pa poskusite narediti kakšen krog več pri Pozdravu soncu ali opravite Vrelec mladosti. Še najbolje pa bo, če si iz vsega sestavite vadbo za eno šolsko uro po čisto svojem okusu.

Za ogrevanje pa “Zvezdni tibetančki”… 5 tibetanskih vaj prirejenih za mlajše. Ampak je simpatično in glasba je prijetna, pa bo za uvod ravno prav, tudi če ste že “ta velike” na šoli 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=heG9E3eNmoo&t=24s

Lep preostanek tedna, učiteljica Petra

DEČKI

Pozdravljeni. Za jutrišnjo uro športa sem vam pripravil VADBO PO POSTAJAH., kjer boste razvijali splošno moč. Na vsaki postaji boste izvajali določeno nalogo. Aktivnost na posamezni postaji bo trajala 40 sekund, nato sledi 30 sekund počitka.in grete na drugo postajo.

1. postaja  Zapiranje knjige
2. postaja  Vojaški poskoki
3.postaja   Počepi
4. postaja  Sklece
5.postaja  Jumping Jack poskoki
6. postaja  Vaje za hrbtne mišice
7. postaja visoki skiping na mestu
8. postaja  dvigovanje nog iz leže na hrbtu
Ko naredite eno serijo se spočijete 5 minut in naredite še drugo serijo. Če bo še kdio imel moči, lahko naredi 3 serije.
Ne pozabite se dobro ogreti pred začetkom vadbe.
Lp Dragan

 MATEMATIKA

1. SKUPINA

Jutri boste pri zapiske o stožcu dopolnili še z uporabo Pitagorovega izreka v stožcu.

Odprite učbenik na strani 166. Poglejte rešen primer 1.  Narišite skico stožca, pobarvajte pravokotni trikotnik v stožcu in zapišite Pitagorov izrek.

Potem prepišite nalogo  pri primeru 1. Poskusite rešiti sami, če ne gre, si pomagajte z rešitvami.

  1. Rešite nalogo 7 na strani 169.

Čakam še na fotografije vaših stožcev (nekateri ste poslali, vsi pa ne).

2. SKUPINA

Stožec – utrjevanje

Cilj:

  • utrditi P in V v stožcu.
  1. Še naša zadnja ura na daljavo.

Poglejte si najprej povzetek o stožcu http://www2.arnes.si/~osljtrb1s/stozec/stozec.htm

  1. V zvezek si zapišite, kdaj je stožec enakostranični in narišite njegovo skico.
  2. Na koncu sklopa te čakajo naloge. Izberi lažje naloge in jih reši.
  3. Se vidimo naslednji teden. Zato danes ni potrebno pošiljati nalog v pregled. Na vprašanja in dileme bomo odgovorili v šoli.

3. SKUPINA

Tudi danes boste računali neznane količine v stožcu.

V zbirki nalog, 2. del, rešite naloge:

str. 159, nal.  10, 11

str. 166, nal. 4, 7

str. 174, nal. 10.

Če boste imeli kakšna vprašanja, mi jih pošljite.

SLOVENŠČINA

1. skupina

Tema: Utrjevanje priredij

Priredno zložena poved je sestavljena iz enakovrednih stavkov, saj vsak stavek lahko stoji zase in je smiseln. Obravnavali smo vrste priredij s primeri.

Preberi zapiske in z razumevanjem ponovi obravnavano učno snov.

REŠI NALOGE V DZ 1. DEL:

– VEZALNO PRIREDJE: na str. 114 in 115 reši 5., 6., 7. nalogo,

– STOPNJEVALNO PRIREDJE: na str. 117 reši 4. nalogo,

– LOČNO PRIREDJE: na str. 128 reši 2. in 3. nalogo.

REŠI NALOGE V DZ 2. DEL:

– PROTIVNO PRIREDJE: na str. 19 reši 4. in 5. nalogo.

GRADIVA MI POŠLJITE V PREGLED VSAK DAN SPROTI!

2. skupina

Utrjevanje pojasnjevalnega in sklepalnega priredja

V DZ 1. del reši na 131. strani 6. nalogo; nato pa nadaljuj na 132. strani s 7. nalogo.

Pri 8. in 9. nalogi naredi vsaj dve pretvorbi povedi.

Na 133. strani reši še 10. in 11. nalogo.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

3. skupina

TEMA: POUSTVARJALNO PISANJE

Danes boš pisal/a poustvarjalni spis iz črtice Bobi.

Kot Mihče boš pisal/a pismo prijatelju Petru po dogodku, ko si ponižal Petra.

 V pismo vključi:

– najprej navedi razlog, zakaj si se odločil za pisanje;

– opiši vajino prijateljstvo – kaj ti Peter pomeni, kaj vaju povezuje ter kritično oceni svoje obnašanje do njega. Največkrat slabega, ponižujočega, a spomni se dogodka, ki se ga z veseljem spominjaš in ga opiši (mogoče si v tem dogodku poskušal biti drugačen do Petra – ne vzvišan, temveč enakovreden);

– v nadaljevanju predstavi dogodek z bobom, kot si ga doživel sam – pojasni svoje ravnanje, opiši svoje občutke, kako po tem dogodku gledaš na vajino prijateljstvo;v čem dogodek spremeni odnos do Petra;

– na koncu predlagaj, da se pobotata – poišči način kako.

Upoštevaj obliko pisma ;prvoosebna pripoved; občutke, tvoje razmišljanj …zaokroženost vsebine.

Pismo členi na odstavke.

Pismo napiši do ponedeljka, 25. 5.;  napisano prinesi v šolo, da bomo brali pri pouku in vrednotili.

ANGLEŠČINA

1. skupina

Shopping list

1.) Doma poglej v hladilnik in shrambo, kopalnico in WC. Kaj potrebujete iz trgovine? Pogovori se še s starši. Napiši nakupovalni seznam v angleščini. Napiši vsaj 8 stvari.

2.) Kaj misliš, koliko stanejo stvari? Predvidevaj – zraven vsake stvari zapiši ceno.

Shopping list

A packet of crisps (1,20)

3 cartons of milk (less than 1€ per litre)

A bottle of hair shampoo (about €3)

A can of mushrooms (0,50€)

Pošlji v pogled.

3.) U/26, nal. 1, DZ/22, nal. 1

Pošlji rešitve.

 2. skupina

NAVODILA >>> KLIK

3. skupina

NAVODILA >>> KLIK

 

NAČINI PREHRANJEVANJA

Utrjevanje snovi – izdelava kviza

Zaključevanje ocen

  • Vsakemu posebej bom na e-mail poslala sporočilo z ocenami in zaključeno oceno.
  • Prosila bi vas še za zadnjo nalogo. Rada bi, da sestavite vprašanja za kviz na temo Načini prehranjevanja . Vsak naj pripravi vsaj štiri vprašanja o temi, ki ste jo pripravili za referat (fast food, makrobiotika, peleodieta, ketonska dieta, vegetarijanstvo). Bodite domiselni in izvirni.
  • Vprašanja oblikujte kot za pravi kviz, torej z danimi možnimi odgovori.
  • Ko dobim vprašanja, vam posredujem zaključene ocene.
(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)