6. A 6. B

 TJA

Izdelajmo družabno igro

1.) Vzemi prazen list papirja in nanj nariši kvadratke/krogce. V vsakem kvadratku naj bo dovolj prostora za navodilo.

2.) V kvadratke vpiši navodila v angleščini. Npr. Do 10 star jumps ali Dance for 30 seconds. Več idej imaš spodaj. Ne pozabi napisati v prvi kvadratek Start in v zadnjega Finish.

3.) Ko igro dokončaš, se pojdi seveda igrat. Potrebuješ figurice za premikanje po listu in kovanec (lahko najdeš tudi kocko s 4 pikami). Če pade cifra, se prestaviš za eno polje, če glava za dva polja. Lahko uporabiš tudi barvno kocko in polja obarvaš. Glej primere na slikah (sliko povečaj).

4.) Na določenem polju moraš opraviti nalogo. Tisti, ki prvi pride na Finish, je zmagovalec.

Svojo igro slikaj in mi sliko pošlji po mailu. Shrani jo, da se bomo lahko igrali še v šoli.

SOME IDEAS

Jump 10 times. Turn around 4 times.
Clap your hands 3 times. Stomp your feet twice.
Kick your bottom five times. Touch something yellow.
Sing Happy Birthday in  a duck voice. Touch your toes 8 times.
Pull your left ear once. Pull your right ear twice.
Kick to the front with your left leg 4 times. Bend to the left 6 times.
Stretch. Walk on your toes for 10 seconds.
Take 7 steps backwards. Bend to the right 3 times.
Sing We Wish You A Merry Christmas. Hold in a tree position for 10 seconds.
Sit in a butterfly position for 15 seconds. Pretend to eat ice cream.
Pretend to eat spaghetti. Don’t smile for 10 seconds.
Pretend to be a professional ice skater. Dance like crazy for 30 seconds.
Whisper Hooray! 10 times. Pretend to be a monkey.
Say RED LORRY, YELLOW LORRY 5 times really fast. Pretend to be a dog.
Count from 10 to 0. Shake your body.

 

Lahko tudi napišeš NAVODILA POVEZANA Z OBRAVNAVANO SNOVJO

1) Besedni sklopi: npr. Name 6 items of clothing.

2) Navodila: Touch (dotakni se) something blue, point to (pokaži) something red, play tennis…

3) Poimenovanje besed (oblačila, pohištvo, živali, športi…): What’s this? + slika

4) Vprašanja (uporabljaj ZVEZEK):

  • When’s your birthday? (učenci preberejo vprašanje in na kratko odgovorijo: in May)
  • What’s your favourite number, colour, toy, season, month, day…?
  • How old are you?
  • Poimenovanje besed (sklopi): Name 4 animals, seasons, toys, summer clothes…
  • Poimenovanje besed na določeno črko (največ jih boste našli na B, S, C, T, R): C: car, cat, clock, cupboard, …
  • Računi: What’s 26+22-57? (učenci preberejo račun na glas in povedo rešitev)

Miss a turn. – Enkrat ne mečeš.

Throw again. Še enkrat mečeš.

Bodi izviren in ustvarjalen. Pazi tudi na izgled igre.

 

GOSPODINJSTVO

Utrjevanje snovi

Preverjanje znanja

  • Danes vas čaka preverjanje znanja. Najprej si dvakrat dobro preberite snov v zvezku.
  • Ko ste prebrali, odprite povezavo, ki vam jo bom danes (petek) poslala na mail. Pod prvo vprašanje zapišite vaše ime in priimek.
  • Ko rešite vsa vprašanja, kliknite spodaj na Submit in preverjanje bo odposlano.
  • Naslednjič bomo pregledali odgovore. Gre samo za formalno preverjanje znanja, ki ne bo vplivalo na vašo oceno.

NARAVOSLOVJE

Utrjevanje snovi preko videokonference Zoom

  • Pripravite si zvezke z odgovori na vprašanja. Ob 9.00 se dobimo preko videokonference, da preverimo odgovore.
  • V prilogi vam pošiljam odgovore na vprašanja. >>> KLIK
  • V ponedeljek boste odpisali preverjanje preko aplikacije Forms. Vsa navodila dobite jutri.

SLOVENŠČINA

TEMA: FRANCE  BEVK, BEDAK PAVLEK

Odpri interaktivno berilo. Spodaj je povezava nanj. Klikneš na Ctrl in spodnjo povezavo.

https://ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000195

Berilo se ti odpre na dramskem besedilu Franceta Bevka Bedak Pavlek  in ga preberi.

Razmisli o prebranem dramskem besedilu. Rad/a bereš dramska besedila? Ti je bilo dramsko besedilo, ki si ga prebral/a, všeč? Zakaj da oz. zakaj ne?

V zvezek (pod književnost) zapiši naslov France Bevk, Bedak Pavlek

Zapiši svoje razmišljanje o prebranem besedilu.

Nato prepiši razlago vseh besed, ki jih imaš ob besedilu.

Izpiši si še besede/besedne zveze, ki jih nisi razumel/a dobro in s pomočjo SSKJ ( glej fran.si) zapiši njihov pomen.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

ŠPORT (DEKLICE)

“Ajevke” 🙂

te teden imate eno šolsko uro športne več kot učenke b razreda, pa ker se že cel teden bolj igramo, naj bo še ta dodatna ura obarvana bolj z igro.

V povezavi vas čaka en simpatičen izziv, s katerim si lahko na enostaven način prislužite čokolado. No, ne vem ali bo čokolada ali kaj drugega, izbor prepuščam vam. In tudi ne vem, če bo tako zelo enostavno. Poskusite, se preizkusite, jaz pa bom res vesela, če mi katera, ki ji bo naloga uspela, pošlje svoj posnetek.

Imejte lep vikend!
Učiteljica Petra

POVEZAVA

 ŠPORT (DEKLICE)

Šestošolke,

za zaključek vašega športno malo krajšega tedna še ena na “izi” igrica. Ker so dnevi vremensko taki, da jih lahko izkoristimo za malo ustvarjalnosti in gibanja hkrati.

V priponki imate navodila, kako izdelati svojo “vrtavko”. Vaje, ki jih zapišete nanjo, izberete same. Poiščite takšne, ki so vam všeč in ki bodo seveda tudi koristne. Vmes pa naj ne manjka kakšna taka, ki bo poskrbela za zabavo in smeh. In ker z izdelavo ne boste imele veliko dela, lahko naredite kakšno vrtavko več, pa imate eno za vaje za moč, drugo za gimnastične vaje, tretjo za ples itd.. >>> spiner

Če doma nimate “spinerja” poskusite vaje izbirati na kak drug način; namesto spinerja za vrtenje in kazanje vaj uporabiš kak drug rekvizit… po vrtavki potuješ s prstom, meže… nekdo drug ti zavrti vrtavko, ti pa meže s prstom pokažeš na polje… Poiščite še kakšno svojo idejo.

Če boste pri volji, bom vesela fotografije vaše vrtavke.

Učiteljica Petra

 MATEMATIKA

Danes se dobimo na zoom srečanju. Razložili bomo osnovne pojme o kotu in poimenovanje kotov. Pripravite si zvezke, pisala in geotrikotnik.

 TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA

USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU

Učenci, pozdravljeni!

Za ta teden še imate na izbiro:

  • ali boste naprej pomagali pri opravilih zunaj hiše
  • ali pa boste izdelali še kaj po svoji izbiri

Vaše ustvarjanje mora trajati 2 šolski uri.

Na moj mail  lucija.korosec@guest.arnes.si.  opišite, kaj ste si izbrali in kaj ste že naredili. Časa imate do nedelje.

Vaše sprotno delo bo vplivalo na zaključno oceno.

Kot vedno do sedaj  pa seveda pazite na VARNOST PRI DELU.

GEO

Živjo, učenci.

Glede na zadnje napovedi, se letos verjetno še vidimo. Ker je pred nami kar zahtevna snov, bomo to naredili v šoli. Danes pa boste dobili vprašanja, na katera boste odgovorili in to je ponovitev snovi za nazaj do 16. marca ( ko smo ostali doma).

Delajte z učbenikom ali zvezkom, časa imate do 5.6.2020. Ko se vrnemo, pregledam zapiske za nazaj in zaključim ocene. Kdor vsega ne bo imel, bo imel težave pri zaključni oceni.

UTRJEVANJE IN PONOVITEV SNOVI

  1. Kako izdelajo zemljevide?
  2. Kaj so to kartografski znaki?
  3. Katere podatke pa morajo dobiti na terenu, preden izdelajo zemljevid?
  4. Na kakšne načine lahko prikažemo relief?
  5. Kaj pomenijo posamezne barve na zemljevidu?
  6. Kaj vse mora imeti zemljevid?
  7. Kakšne vrste zemljevidov poznamo?
  8. Kakšne vrste meril so na zemljevidu?
  9. Kaj je to orientacija?
  10. Kako se lahko orientiramo v naravi?
  11. Kakšne vrste gibanj Zemlje poznamo?
  12. Okoli česa se Zemlja vrti in okoli česa kroži?
  13. Kako dolgo potrebuje Luna za en obhod okoli Zemlje?
  14. Koliko časovnih pasov imamo?
  15. Kaj je to datumska meja?

GEO

Živjo, učenci.

Glede na zadnje napovedi, se letos verjetno še vidimo. Ker je pred nami kar zahtevna snov, bomo to naredili v šoli. Danes pa boste dobili vprašanja, na katera boste odgovorili in to je ponovitev snovi za nazaj do 16. marca ( ko smo ostali doma).

Delajte z učbenikom ali zvezkom, časa imate do 5.6.2020. Ko se vrnemo, pregledam zapiske za nazaj in zaključim ocene. Kdor vsega ne bo imel, bo imel težave pri zaključni oceni.

UTRJEVANJE IN PONOVITEV SNOVI

  1. Kako izdelajo zemljevide?
  2. Kaj so to kartografski znaki?
  3. Katere podatke pa morajo dobiti na terenu, preden izdelajo zemljevid?
  4. Na kakšne načine lahko prikažemo relief?
  5. Kaj pomenijo posamezne barve na zemljevidu?
  6. Kaj vse mora imeti zemljevid?
  7. Kakšne vrste zemljevidov poznamo?
  8. Kakšne vrste meril so na zemljevidu?
  9. Kaj je to orientacija?
  10. Kako se lahko orientiramo v naravi?
  11. Kakšne vrste gibanj Zemlje poznamo?
  12. Okoli česa se Zemlja vrti in okoli česa kroži?
  13. Kako dolgo potrebuje Luna za en obhod okoli Zemlje?
  14. Koliko časovnih pasov imamo?
  15. Kaj je to datumska meja?

SLOVENŠČINA

France Bevk, Bedak Pavlek

V berilu poišči in preberi dramsko besedilo »Bedak Pavlek«.

V zvezek napiši naslov: France Bevk, Bedak Pavlek

Nato v zvezek prepiši razlago vseh besed ob besedilu. Izpiši še besede/besedne zveze, ki jih ne razumeš dobro. S pomočjo SSKJ (fran.si) zapiši njihovo razlago.

 

(Skupno 179 obiskov, današnjih obiskov 1)