4. A 4. B

ŠPORT

Met v cilj

Učenec obnovi tehniko meta žogice v cilj.

  1. Najprej se dobro ogrej od glave do pete. Dobro si ogrej ramenski obroč.J
  2. Ko se ogreješ, si najprej pripravi vse pripomočke za metanja v cilj.

POTREBUJEŠ:

  • žogo (teniška, odbojkarska, mehka, iz papirja, nogavice zvite v klobčič,…),
  • cilj (koš za perilo, veja na drevesu, lonec za kuhanje, obroč na tleh, večji kamen na tleh, balkon …).

Naj ti pomaga tvoja domišljija. Vadiš lahko v stanovanju, na balkonu, terasi ali pa pred oziroma za hišo.

Pomembno je, da si od cilja oziroma tarče oddaljen-a vsaj 5 korakov.

Po nekaj poskusih se lahko oddaljiš od cilja. POSKUSI Z OBEMA ROKAMA. 

Za lažjo predstavo si lahko ogledaš tudi posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=PxkRSsZIW10 .

TEHNIKA META – poskusi biti natančen; spomni se, tehniko smo že vadili:

  1. Priprava, prijem postavitev v začetni položaj.
  2. Z zadnjo nogo stopi malo nazaj (teža je na zadnji nogi) in potisk roke tudi nazaj. Pogled je usmerjen v cilj.
  3. Prenos teže na sprednjo nogo in zamah z roko.
  4. Izmet v najvišji točki.
  5. Roka zaradi vztrajnosti nadaljuje svojo pot.
  6. Zaradi vztrajnosti telesa prestop na drugo nogo.

Seveda met prilagodiš oddaljenosti od cilja. Pomembno je tudi, kje bo cilj (na tleh, visoko nad tabo, v višini bokov,…).

Nikoli pa ne pozabi, če imaš žogo v desni roki, je spredaj leva noga (ali obratno)!

ŠPORT

Met v cilj

Učenec obnovi tehniko meta žogice v cilj.

  1. Najprej se dobro ogrej od glave do pete. Dobro si ogrej ramenski obroč.J
  2. Ko se ogreješ, si najprej pripravi vse pripomočke za metanja v cilj.

POTREBUJEŠ:

  • žogo (teniška, odbojkarska, mehka, iz papirja, nogavice zvite v klobčič,…),
  • cilj (koš za perilo, veja na drevesu, lonec za kuhanje, obroč na tleh, večji kamen na tleh, balkon …).

Naj ti pomaga tvoja domišljija. Vadiš lahko v stanovanju, na balkonu, terasi ali pa pred oziroma za hišo.

Pomembno je, da si od cilja oziroma tarče oddaljen-a vsaj 5 korakov.

Po nekaj poskusih se lahko oddaljiš od cilja. POSKUSI Z OBEMA ROKAMA. 

Za lažjo predstavo si lahko ogledaš tudi posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=PxkRSsZIW10 .

TEHNIKA META – poskusi biti natančen; spomni se, tehniko smo že vadili:

  1. Priprava, prijem postavitev v začetni položaj.
  2. Z zadnjo nogo stopi malo nazaj (teža je na zadnji nogi) in potisk roke tudi nazaj. Pogled je usmerjen v cilj.
  3. Prenos teže na sprednjo nogo in zamah z roko.
  4. Izmet v najvišji točki.
  5. Roka zaradi vztrajnosti nadaljuje svojo pot.
  6. Zaradi vztrajnosti telesa prestop na drugo nogo.

Seveda met prilagodiš oddaljenosti od cilja. Pomembno je tudi, kje bo cilj (na tleh, visoko nad tabo, v višini bokov,…).

Nikoli pa ne pozabi, če imaš žogo v desni roki, je spredaj leva noga (ali obratno)!

SLOVENŠČINA

Opis vrstnikov

Učenec posluša, gleda in razume posnet opis življenja vrstnika. Utemeljuje svoje mnenje.

  1. Tudi danes boš razmišljal o opisu življenja vrstnikov. Preberi in si zapomni:
  1. Gotovo te zanima, kako živi deček tvojih let v večjem slovenskem mestu. Poglej si posnetek na interaktivnem gradivu za SLJ. Najdeš ga pod tem naslovom:

https://www.radovednih-pet.si

  1. Reši v DZ za SLJ, str. 136 – 7. in 9. nalogo. Če na kakšno vprašanje ne znaš odgovoriti, si posnetek poglej še enkrat.
  1. Dopolni še besedilo v rumenem okvirčku na strani 137 in ga prepiši v zvezek za SLJ pod naslovom OPIS ŽIVLJENJA VRSTNIKOV.
  1. Pošlji mi opravljeno delo v DZ, da ga pregledam.

SLOVENŠČINA

Opis vrstnikov

Učenec posluša, gleda in razume posnet opis življenja vrstnika. Utemeljuje svoje mnenje.

  1. Tudi danes boš razmišljal o opisu življenja vrstnikov. Preberi in si zapomni.

  1. Gotovo te zanima, kako živi deček tvojih let v večjem slovenskem mestu. Poglej si posnetek na interaktivnem gradivu za SLJ. Najdeš ga pod tem naslovom na strani 7-21:

https://www.radovednih-pet.si

  1. Reši v SDZ 2 stran 136 – 7. in 9. nalogo. Če na kakšno vprašanje ne znaš odgovoriti, si posnetek poglej še enkrat.
  1. Dopolni še besedilo v rumenem okvirčku na strani 137 in ga prepiši v zvezek za SLJ pod naslovom OPIS ŽIVLJENJA VRSTNIKOV.

MATEMATIKA

Merimo čas – digitalne ure, koledar

Učenec loči digitalne in analogne ure, uporablja koledar. Zapisuje uro v dopoldanskem in popoldanskem času. Reši besedilno nalogo.

  1. Napiši v zvezek:

     VRSTE UR

 

    analogne             digitalne

(imajo številčnico in          (čas je izpisan

  kazalce)            s številkami)

                                             

KOLEDAR

V koledarjih si najpogosteje beležimo:

  • rojstne dneve,
  • obiske zdravnikov,
  • napovedano ocenjevanje,
  • počitnice in podobno.
  1. Reši naloge v DZ za MAT, 4. del:
  • 40
  • 41

MATEMATIKA

Ponavljamo in utrjujemo 14 – simetrija

Učenci:

  • Prepoznavajo simetrične oblike.
  • Določijo simetrale likom in predmetom.
  • Opazujejo vzorec, prepoznajo pravilo v vzorcu in ga nadaljujejo.

 

 

DRUŽBA

Mednarodni dan…

Učenec spozna nekaj mednarodnih dnevov, ki so posvečeni bilj ali manj pomembnim dosežkom, predmetom, dogodkom,…

  1. Zagotovo si že slišal-a, da so nekateri dnevi v letu posvečeni najrazličnejšim stvarem.

Slišal-a si že za:

  • mednarodni dan knjig za otroke ( april – rojstni dan Hansa Christiana Andersena);
  • svetovni dan čebel (20. maj);
  • svetovni dan brez avtomobila (22. april);
  • dan invalidov (3. december)
  1. Pobrskaj malo po spletu in najdi nekaj takih, ki se ti zdijo nenavadni. Npr.
  • dan prijaznosti – 13. 11.
  • dan mačk – 8. 8.
  • dan pisanja na roko – 23. 1.
  1. Izpiši vsaj šest takih, ki so te nasmejale ali si se ob njih zamislil-a. Sporoči mi jih tako, da mi najzanimivejšo napišeš na mail.

DRUŽBA

Svetovni dan…

Učenci:

  • Spoznajo nekaj mednarodnih dnevov, ki so posvečeni bilj ali manj pomembnim dosežkom, predmetom, dogodkom,…
  1. Zagotovo si že slišal, da so nekateri dnevi v letu posvečeni najrazličnejšim stvarem.

Slišal-a si že za:

  • mednarodni dan knjig za otroke ( april – rojstni dan Hansa Christiana Andersena);
  • svetovni dan čebel (20. maj);
  • svetovni dan brez avtomobila (22. april);
  • dan invalidov (3. december);…
  1. Pobrskaj malo po spletu in najdi nekaj takih, ki se ti zdijo nenavadni. N. pr.
  • dan prijaznosti – 13. 11.,
  • dan mačk – 8. 8.,
  • dan pisanja na roko – 23. 1.
  1. Izpiši vsaj šest takih, ki so te nasmejale ali si se ob njih zamislil-a. Sporoči mi jih tako, da mi najzanimivejšo napišeš na mail.

ŠPORT (NIP)

Četrtošolci NIP ŠPO,

za malo predaha in lep zaključek tedna še ena na “izi” igrica.

V priponki imate navodila, kako izdelati svojo “vrtavko”. Vaje, ki jih zapišete nanjo, izberite sami. Poiščite takšne, ki so vam všeč in ki bodo seveda tudi koristne. Vmes naj ne manjka kakšna taka, ki bo poskrbela za zabavo in smeh, k igri pa vključite brate, sestre ali pa druge družinske člane, da bo še bolj zabavno.

Če doma nimate “spinerja” poskusite vaje izbirati na kak drug način; namesto spinerja za vrtenje in kazanje vaj uporabiš kak drug rekvizit… po vrtavki potuješ s prstom, meže… nekdo drug ti zavrti vrtavko, ti pa meže s prstom pokažeš na polje… Poiščite še kakšno svojo idejo.

Če boste pri volji, bom vesela fotografije vaše vrtavke.

Učiteljica Petra

NEMŠČINA (NIP)

Tako kot smo dogovorjeni, mi pošlješ govorni nastop v petek, 29. 5. 2020. Pridobil/a boš ustno oceno.

(Skupno 318 obiskov, današnjih obiskov 1)