8. A 8. B

GUM

Verjetno vsi poznate kviz Lepo je biti milijonar.

Pošiljam vam osem delov nekoliko drugačnega kviza z naslovom Lepo je biti Mozart. V glavni vlogi se predstavljata Jure Ivanušič (Wolfgang Amadeus Mozart) in Alojz Svete (Antonio Salieri). V igri hitrih prstov so na humoren način predstavljeni tudi nekateri drugi skladatelji: Beethoven, Bach, Musorgski, Grieg, Liszt, Čajkovski… (vse te vloge igra Ivanušič!)

Upam, da se boste ob ogledu zabavali, hkrati pa se boste lahko tudi kaj naučili.

https://www.youtube.com/watch?v=ddSK_SQI0xo&list=PL964613886CAB7663

https://www.youtube.com/watch?v=quIBrqe9C0Q&list=PL964613886CAB7663&index=2

https://www.youtube.com/watch?v=bcJS7-OpSXs&list=PL964613886CAB7663&index=3

https://www.youtube.com/watch?v=_7GEfODpQcY&list=PL964613886CAB7663&index=4

https://www.youtube.com/watch?v=Z4ZGSBJRX04&list=PL964613886CAB7663&index=5

https://www.youtube.com/watch?v=fc5b-cKJnCA&list=PL964613886CAB7663&index=6

https://www.youtube.com/watch?v=BfSNiI2OQ4g&list=PL964613886CAB7663&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=Wq2HoGiay-Y&list=PL964613886CAB7663&index=8

 ŠPORT

DEKLICE

Osmošolke, pozdravljene!

Upam, da ste se med počitnicami spočile in si nabrale novih moči za delo v prihodnjih tednih. Nekatere ste že dobro utečene, druge boste kakšno stvar poskusile narediti drugače in bolje, pa bo tudi šlo, kajne? Ne pozabite na pozitiven odnos do vsega, tudi dela in predvsem ne pozabite na gibanje, saj bo dobra fizična pripravljenost v prihodnjih tednih še toliko bolj pomembna, da bo dobro tudi mentalno počutje in boste imele več energije za vse vaše obveznosti, predvsem pa, da boste ostajale zdrave!

Da po dnevih počitniškega ugodja ne bo pretežko spet začeti z delom, vam za prvo uro v novem tednu dajem možnost, da si za uro ŠPO gibalno aktivnost izberete same. Izbirate lahko med igrami, ki sem vam jih pošiljala v preteklih tednih (gumitvist, ristanc, Kače in lestve, Človek ne jezi se, Laserski žarki..), lahko ponovite koreografijo plesa, naredite tabato ali pa si izberete aktivnost v naravi. Pogoj je:

  • da vaša aktivnost traja vsaj eno šolsko uro in
  • da je ne pozabite vpisati v tabelo za prihajajoči teden (Dnevnik športnih aktivnosti 7, ki ga imate v priponki).

Tudi v prihodnje bom vaše delo spremljala preko tabel, ki mi jih pošiljate. Večkrat sem že omenila in vas opozorila, da bodo vaše aktivnosti del zaključne ocene pri predmetu ŠPO, zato prosim ne pozabljajte na pošiljanje tabel in predvsem na to, da vanje vpisujete naloge za vaš pouk. Kar naredite dodatno, je seveda samo plus, predvsem za vaše dobro počutje in zdravje. Torej, tabele preteklih tednov so pregledane (vaše aktivnosti ali ste tabele redno pošiljale, opravljale naloge za ŠPO…), vi pa poskrbite, da bo vaše delo uspešno tudi v prihodnje s tem pa boste skrbele tudi in predvsem za to, da se boste počutile dobro in ohranjale zdravje.

P.s.

Ker bo tudi v prihodnje naše delo iz razlogov varnosti omejeno na le določene aktivnosti, se bodo le-te najbrž tudi nekoliko ponavljale. Da bo delo teklo bolje in čim manj suhoparno, mi tiste, ki želite, do vaše naslednje ure sporočite predloge za naloge, ki bi jih želele opravljati pri urah ŠPO v naslednjih tednih. Prav vsem najbrž ne bo možno ugoditi, prav gotovo pa lahko najdemo neko srednjo pot, z željo, da bi se gibale veliiiiko 🙂

Lepo teden vam želim!

Učiteljica Petra

DEČKI

Pozdravljeni učenci. Kako ste kaj? Upam, da ste lepo preživeli prvomajske počitnice. Ker je pa počitnic konec, vam pošiljam navodila za jutrišnjo uro športa. Ta bo namenjena atletiki oziroma povečanju vaše osnovne vzdržljivosti. V uvodnem delu se najprej ogrejte z lahkotnim tekom, ki naj traja 15 minut. Nato naredite gimnastične vaje za splošno ogrevanje. Po tem naredite vaje šole teka / skipingi, hopsanja, atletski poskoki, zametavanja, škarijce…) Po tem pa naredite še 7x 2 minute teka, ki naj bo hitrejši od ogrevanja. Pavza med posamezno ponovitvijo je 1,5 minute. Po aktivnosti se dobro raztegnite in popijte veliko tekočine. Lep pozdrav. Dragan

 ZGO:

Ustno ocenjevanje preko ZOOMa. Ob 8.00 8. A in ob 10.30 8. B. Povabilo, zaradi varnosti dobijo jutri 10 minut prej.

 ZGO:

Ustno ocenjevanje preko ZOOMa. Ob 8.00 8. A in ob 10.30 8. B. Povabilo, zaradi varnosti dobijo jutri 10 minut prej.

FIZIKA 8.a
Danes ne prejmete navodil za delo pri fiziki, saj bomo imeli v petek, 8.5.2020 ob 8.30 preverjanje znanja z analizo v dveh urah skupaj. Glede na to, da se bliža ocenjevanje znanja pa vam toplo priporočam, da ponavljate in utrjujete snov o silah.
FIZIKA 8.b
Tema: PREVERJANJE ZNANJA Z ANALIZO  
Ob 12.00 prejmete na mail naloge za preverjanje znanja. Čas imate do 12.30, da naloge samostojno rešite. V tem času boste na mail prejeli navodila za prijavo v ZOOM srečanje, kamor se prijavite takoj, ko naloge rešite – torej ob 12.30. Pregledali bomo naloge, se dogovorili glede ocenjevanja znanja in odgovorili na morebitna vprašanja. Srečanje bomo zaključili do 12.30. Udeležba je obvezna! Se vidimo.

KEM 8. a

Naslov:  Vaja – računanje Ar in Mr

Prejšnjo uro ste spoznali, kako in od kod odčitamo relativno atomsko maso Ar . Izračunali ste tudi nekaj primerov relativne molekulske mase Mr. Vemo, da Ar in Mr nimata enote (razlaga v prejšnji uri).

Danes sledijo vaje v določanju Ar in računanju Mr.

  • Reši 4. nalogo v delovnem zvezku na str. 59 (modra podlaga)
  • V zvezek napiši naslednji formuli in izračunaj njuni relativni molekulski masi ( zapisuj celoten potek izračuna)

Mr (K3PO4 ) =                            Mr (  (NH4)2SO4  ) =

Po mailu mi pošlji izračuna le zadnjih dveh primerov Mr do četrtka, 7. 5. 2020 do 14. ure.

Če potrebuješ pomoč, mi sporoči na moj mail.

Želim ti uspešno delo.

BIO 8. b

Naslov: Limfa ali mezga

Spoznali ste že vse gradbene dele in naloge malega ter velikega krvnega obtoka. Pomembne naloge pa ima tudi limfni obtok, ki dopolnjuje krvnega.

Za današnje delo uporabi učbenik BIO 8 na str. 63. Besedilo pozorno preberi in si oglej sliko.

Kot pomoč sem ti pripravila kratko razlago o limfi in njenem obtoku v telesu,  ki jo prepiši v zvezek.

  • Limfa je rumenkasta tekočina, podobna krvni plazmi, vsebuje pa tudi nekaj drugih sestavin. Pretaka se po limfnih kapilarah, večjih limfnih žilah in limfnih vodih.
  • Njena naloga je, da pomaga krvnemu obtoku prenašati hranilne snovi do celic.
  • V limfi je zelo veliko levkocitov in zato pomembno prispeva k uničevanju povzročiteljev okužb. Odnaša pa tudi odmrle levkocite.
  • Limfne žile vodijo skozi limfne žleze ali bezgavke, kjer se limfa očisti odmrlih levkocitov, sprejme pa tudi nove. Bezgavke se nahajajo v notranjosti telesa, največje pa so na vratu, pod pazduho in v dimljah (največja bezgavka – mandlji v žrelu).
  • Limfa tesno sodeluje z organom vranica, v katerem se skladiščijo levkociti in razgrajujejo odmrli eritrociti.
  • Limfni in krvni obtok sta tesno povezana in se v nalogah dopolnjujeta. Limfa izstopi iz krvnih kapilar, se razlije med celice, opravi svoje delo, se ponovne zbere v limfne kapilare, v večje limfne žile in preko limfnega voda priteče v telesno veno in se pomeša s krvjo, ki se vrača iz telesa proti srcu v desni preddvor.

Po mailu mi pošlji le odgovor na naslednje vprašanje, ki ga seveda napiši v zvezek (do 7. 5. 2020).

  • Kaj pomeni pojem LIMFNA DRENAŽA? (pomagaj si z različnimi viri)

Želim ti uspešno delo.

MATEMATIKA

1. SKUPINA    

Utrjevanje

Cilj:

  • utrditi Pitagorov izrek v enakokrakem trikotniku.
  1. Rešitve včerajšnje naloge U str.190, nal.1-c: a = 41 m; o = 100 m; p = 360 m2.
  2. V zvezek zapiši Utrjevanje.

Na spletni strani https://www.youtube.com/watch?v=_j97DyiEhtE imaš Pitagorov izrek v enakokrakem trikotniku. Ustavi si videoposnetek, da si boš lahko prepisal tiste 3 naloge, ki jih ima učiteljica pripravljene.  Najprej reši  prvo nalogo samostojno. kolikor pač znaš. Potem si zavrti posnetek od začetka in si poglej, kako se naloga rešuje. Če si nalogo rešil pravilno, si pokljukaj. Če nisi rešil pravilno, si prepiši iz posnetka. Upam, da ti bo s pomočjo uspelo razumeti postopke. Tako naredi za vse tri naloge.

  1. Sporoči mi, kako ti je šlo reševanje nalog v tem tednu. Koliko nalog si samostojno pravilno rešil in koliko s pomočjo? Si pravilno rešil včerajšnjo nalogo? Kaj bi rad, da še ponovimo?

2. SKUPINA    

Danes boste utrjevali uporabo Pitagorovega izreka v enakokrakem trikotniku in v poljubnem trikotniku.

Rešite naloge:

Učbenik, str. 190, nal. 1ab, 4

Z2, str. 165, nal. 21ac

Narišite skice, pazite na pravilno izpisane podatke in zapise postopkov.

Rešitve nalog poslikajte in mi jih pošljite najkasneje do 19. 00.

3. SKUPINA    

Vaja: Rešujte v zvezke. Narišite skice.


 

Oglejte si posnetka, prepišite besedilo naloge, narišite skice in zapišite v zvezek, kot je na posnetkih.

https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=l2YrKBVFdBHXYRVSEofR3e4U

https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=SeYhXVQLiTXAbKEtY1w9wnvL

Fotografijo današnje snovi in rešenih primerov  pošljite na  lucija.korosec@guest.arnes.si  6.5.2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 26dn 6.5.2020

(Skupno 72 obiskov, današnjih obiskov 1)