2. A 2. B

ŠPORT

PREIGRAVANJE Z ŽOGO

Cilji:

  • Razvija osnovne motorične sposobnosti in spretnosti.
  • Se uči pravilne tehnike brcanja, ustavljanja žoge, podajanja in preigravanja.
  • Navaja se na sodelovanje s partnerjem.
  • Se razvedri in sprosti.

Naloga:

Delo v paru

Prvi ima žogo in preigrava drugega, le-ta pa mu skuša žogo odvzeti.

– Delo v trojkah

Dva  imata žogo, si jo podajata, tretji jo skuša prestreči. Učenec, ki je izgubil žogo, postane novi »Pepček«.

– Mini nogomet

ŠPORT

PREIGRAVANJE Z ŽOGO

Cilji:

  • Razvija osnovne motorične sposobnosti in spretnosti.
  • Se uči pravilne tehnike brcanja, ustavljanja žoge, podajanja in preigravanja.
  • Navaja se na sodelovanje s partnerjem.
  • Se razvedri in sprosti.

Naloga:

Delo v paru

Prvi ima žogo in preigrava drugega, le-ta pa mu skuša žogo odvzeti.

– Delo v trojkah

Dva  imata žogo, si jo podajata, tretji jo skuša prestreči. Učenec, ki je izgubil žogo, postane novi »Pepček«.

– Mini nogomet

SLOVENSKI JEZIK

PREDLOGI (v, iz, na, s/z)

Cilji:

  • Opazuje bitja/predmete na sliki.
  • Ugotavlja položaj bitij/predmetov in premikanje ter pri tem vadi rabo pravilnih predlogov in pravilne oblike samostalnika za predlogom.

Naloga:

 

  • Preberi spodnje povedi. V zvezek napiši naslov PREDLOGI in prepiši povedi z malimi  tiskanimi črkami. Predloge poudari z rdečo barvico. Zgodbo lahko narišeš.
  • v – iz:

»Metka, postavi  rdečo  žogo  v  škatlo.«

Kje  je rdeča  žoga? V  škatli.

Od  kod  je  vzel  Marko  rdečo  žogo? Iz  škatle.

  • na – s:

»Nina, postavi  svinčnik  na  stol.«

Kje  je  svinčnik? Na  stolu.

Od  kod  je  vzela  Janja  svinčnik? S  stola.

  • na – z:

»Maks, postavi  kocko  na  mizo.«

Kje je kocka? Na  mizi.

Od  kod  je  vzel  Jan  kocko? Z  mize.

Prepisano naj ti starši fotografirajo in mi pošljejo.

SLOVENSKI JEZIK

PREDLOGI (v, iz, na, s/z)

Cilji:

  • Opazuje bitja/predmete na sliki.
  • Ugotavlja položaj bitij/predmetov in premikanje ter pri tem vadi rabo pravilnih predlogov in pravilne oblike samostalnika za predlogom.

Naloga:

  • Preberi spodnje povedi. V zvezek napiši naslov PREDLOGI in prepiši povedi z malimi  tiskanimi črkami. Predloge poudari z rdečo barvico. Zgodbo lahko narišeš.
  • v – iz:

»Metka, postavi  rdečo  žogo  v  škatlo.«

Kje  je rdeča  žoga? V  škatli.

Od  kod  je  vzel  Marko  rdečo  žogo? Iz  škatle.

  • na – s:

»Nina, postavi  svinčnik  na  stol.«

Kje  je  svinčnik? Na  stolu.

Od  kod  je  vzela  Janja  svinčnik? S  stola.

  • na – z:

»Maks, postavi  kocko  na  mizo.«

Kje je kocka? Na  mizi.

Od  kod  je  vzel  Jan  kocko? Z  mize.

Prepisano naj ti starši fotografirajo in mi pošljejo.

MATEMATIKA

MERIM PROSTORNINO

Cilji:

  • Učenci prepoznajo in poimenujejo tekočine.
  • Pravilno uporabljajo izraza večji/manjši.

Naloga:

  • Posode različnih oblik in velikost napolnimo do vrha z vodo.

Oceni, v kateri posodi je največ/najmanj vode in jih uredi glede na prostornino posode.

Kako bi preveril, ali si pravilno uredil posode?

Ena od možnosti: vodo iz posodice prelijemo v večjo posodo in označimo, do kod sega. Postopek ponovimo za vse posode.

Še enkrat uredi posode glede na prostornino.

Ko so posode urejene po prostornini, lahko še enkrat preizkusiš, če je ureditev pravilna.

V posodo, ki drži najmanj vode, nalij tekočino do vrha, nato jo prelij v naslednjo posodo. Dolij vode do vrha in jo prelij v naslednjo posodo…

Ugotovitev: Najvišja posoda nima nujno tudi največje prostornine.

  • Pri prejšnji dejavnosti smo za ugotavljanje, katera posoda drži več, uporabljali vodo.

Kaj bi lahko uporabili namesto vode?( npr. sok, malinovec, mleko, olje)  Te snovi imenujemo tekočine. Naštej nekaj tekočin.

V kakšni embalaži shranjujemo tekočine? Zakaj npr. papirnata vrečka ni primerna?

  • Reši naloge v SDZ3, stran 31, 32.

MATEMATIKA

MERIM PROSTORNINO

Cilji:

  • Učenci prepoznajo in poimenujejo tekočine.
  • Pravilno uporabljajo izraza večji/manjši.

Naloga:

  • Posode različnih oblik in velikost napolnimo do vrha z vodo.

Oceni, v kateri posodi je največ/najmanj vode in jih uredi glede na prostornino posode.

Kako bi preveril, ali si pravilno uredil posode?

Ena od možnosti: vodo iz posodice prelijemo v večjo posodo in označimo, do kod sega. Postopek ponovimo za vse posode.

Še enkrat uredi posode glede na prostornino.

Ko so posode urejene po prostornini, lahko še enkrat preizkusiš, če je ureditev pravilna.

V posodo, ki drži najmanj vode, nalij tekočino do vrha, nato jo prelij v naslednjo posodo. Dolij vode do vrha in jo prelij v naslednjo posodo…

Ugotovitev: Najvišja posoda nima nujno tudi največje prostornine.

  • Pri prejšnji dejavnosti smo za ugotavljanje, katera posoda drži več, uporabljali vodo.

Kaj bi lahko uporabili namesto vode?( npr. sok, malinovec, mleko, olje)  Te snovi imenujemo tekočine. Naštej nekaj tekočin.

V kakšni embalaži shranjujemo tekočine? Zakaj npr. papirnata vrečka ni primerna?

  • Reši naloge v SDZ3, stran 31, 32.

GLASBENA UMETNOST

OTROŠKE PLESNE IGRE

Cilji:

  • Razvija gibalne in ritmične sposobnosti.
  • Razvija sposobnost poslušanja in koncentracije.
  • Ponovi naučene se  plese in pesmi.

Naloga:

Odkar se učimo od doma, smo se naučili že kar nekaj plesov. Skušaj se jih spomniti in jih ponovi. V pomoč ti naj bodo posnetki:

https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo

https://www.youtube.com/watch?v=aRpLZvYYYhA

https://www.youtube.com/watch?v=D2vN2G7lumw

GLASBENA UMETNOST

OTROŠKE PLESNE IGRE

Cilji:

  • Razvija gibalne in ritmične sposobnosti.
  • Razvija sposobnost poslušanja in koncentracije.
  • Ponovi naučene se  plese in pesmi.

 

Naloga:

Odkar se učimo od doma, smo se naučili že kar nekaj plesov. Skušaj se jih spomniti in jih ponovi. V pomoč ti naj bodo posnetki:

https://www.youtube.com/watch?v=mtxLdsuIMFo

https://www.youtube.com/watch?v=aRpLZvYYYhA

https://www.youtube.com/watch?v=D2vN2G7lumw

 

(Skupno 85 obiskov, današnjih obiskov 1)