SPOZNAVANJE OKOLJA: SKAČEM, TEČEM…

Gibaj se po navodilih staršev. Velja pravilo: če pred navodilom za dejavnost slišiš »Simon pravi«, dejavnost izvedeš. Če pred navodilom za gibanje ne slišiš besed »Simon pravi«, te dejavnosti ne izvedeš.

Primer:

  • Simon pravi, počepni. – (počepneš)
  • Počepni ( ne počepneš)

S starši se pogovori,  kako se gibamo. Poimenujte vaše gibanje (npr. tečem..). Povej katere dele telesa moraš premikati, da lahko tečeš, plezaš, plaziš, vodiš žogo, se valjaš, preskakuješ kolebnico…

SLOVENSKI JEZIK: BEREM IN PIŠEM

 

Preberi sličico in zapiši z besedo v zvezek za slovenski jezik. Nato si iz delovnega lista izberi pet sličic in za vsako izbrano sličico zapiši kratko poved. Pazi na pravilnost zapisa. Upoštevaj končna ločila.

Zdaj te pa čaka še izziv.Vem, da zmoreš…. poskusi.

V delovnem zvezku za opismenjevanje, str. 42 je nekoliko težja naloga (utež). Iz zmešanih črk poskusi sestaviti smselno besedo in jo zapiši v črtovje.

 

ŠPORT : HOJA PO »GREDI«

Prosto tečeš ali skačeš po prostoru. Če starš ploskne 1 krat,  nadaljuješ s hojo, če ploskne 2 krat, obstojiš pri miru.

Vaje za ravnotežje:

Vsako vajo ponovi 3 krat. Vaje izvajaš na levi in desni nogi.

  • Stoj na eni nogi, stopalo druge noge položi ob koleno stojne noge. Roke odročiš.
  • Stojiš na obeh nogah, roki prekrižaj na prsih, položi jih na glavo, daj jih v bok
  • Miže stoj na eni nogi
  • Stoj na eni nogi, nagni se naprej, drugo nogo stegnjeno potisni nazaj, roke odroči – podoben boš lastovki.

Najdi kakšen bolj ozek hlod, da bo podoben gredi. Hodi počasi po gredi naprej. Roki imej v različnih položajih: odročeni, za hrbtom, eno gor in drugo dol. Hodi naprej do polovice gredi, nato se obrni in hodi zadenjsko, po gredi hodi po vseh štirih (kot mačka).

ANGLEŠČINA

Tema: Prevozna sredstva

Cilji:

učenci prepoznajo in uporabljajo poimenovanja za prevozna sredstva

Poslušaj pesmico.

  • V zvezku poišči stran, kjer smo narisali vozila. Poimenuj jih!

(bus, car, train, bike, plane)

Poslušaj pesmico. Ob ponovnem poslušanju poskusi pripevati.

Slišal boš, da lahko ista vozila poimenujemo tudi drugače.

  • Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: VOZILA

Poslušaj in slike prenesi v ustrezna polja.

 

GLASBA (1. B) – Pesem: ŠUŠTARPOLKA

Spomni se izštevanke En kovač konja kuje….

S starši se pogovori o kovaču. Npr. Kdo je kovač? Kaj dela? Kaj pomeni, da kuje konja?

Včasih so čevlje izdelovali ročno. Izdeloval jih je čevljar, ki se je imenoval tudi šuštar.

Poslušaj pesem Šuštarpolka, ki govori o čevljarju. Dobro prisluhni besedilu.

Pesem je ljudska in zelo stara, zato so tudi besede takšne, ki jih skoraj ne uporabljamo več.

Kratko besedilo se ponavlja: »Vleici, vleici dreto, pa klinco zabij«.

Pogovorite se o besedah:

šuštar – čevljar, polka – ples, šuštarpolka – čevljarska polka – ples, dreta – čevljarska nit, klinca – žebelj.

 

 

(Skupno 100 obiskov, današnjih obiskov 1)