DRUŽBA

Raziskujem preteklost (priprava na ocenjevanje) 2. del

Učenci:

  • Izdelajo in kronološko prikažejo dogodke iz preteklosti v časovnem zaporedju.
  1. Danes se boš lotil izdelave GLAVNEGA DELA tvoje raziskave o razvoju izbranega predmeta.
  1. Tvoje delo bo, da boš vse zbrane podatke zapisal s svojimi besedami v stavkih in jih razporedil v odstavke :

ZAČETEK

SPREMEMBE SKOZI ČAS
PREDMET DANES
PREDMET V PRIHODNOSTI.

Lahko vključiš tudi slike, risbe, tabele, grafe. . . . Beleži si sproti, kje si dobil podatke, slike, grafe. . . ., ki jih boš potreboval v četrtek, ko boš izdelal  še  zaključek.

  1. Odpri svojo raziskovalno nalogo ( naslovna stran, uvodna stran) in nadaljuj z oblikovanjem GLAVNIH STRANI.

Pod navodilom ti bom pripravila  primer glavnih strani. Ti lahko  ustvariš  to čisto po svoje. Če ti je lažje,  zbriši moje podatke, fotografije in zapiši svoje,  spremni barve, velikost pisave ., dodaj ustrezne fotografije, grafe, risbe . . . . .  in to shrani v dokumente pod svojim imenom.

To ti pošiljam zato, da bi delal sam in ti bo mogoče olajšalo delo.

Jaz nisem zbirala podatkov, prilepila  sem le nekaj fotografij tako, da bi lažje razumel, kaj moraš narediti.

Želim ti uspešno ustvarjanju glavnih strani tvoje raziskovalne naloge. >>> KLIK

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

PRILOGA >>> KLIK

 

  1. ura SLJ

Razmisli, kaj bi naredil/-a v situacijah, ki so na strani 92.

Poglej posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=bd-6zf5aKAM&fbclid=IwAR1FMynfr6Q0C7li0WoHcfmcmouG86l5szJ_2arALQr0O5qMZ9bF5P_sV1g

Zapiši v zvezek za SLJ:

PISNO OPRAVIČILO

                Ima pet delov:

  • kraj in datum pisanja (desno zgoraj)
  • nagovor (komu je opravičilo namenjeno)

– npr.: Spoštovana razredničarka,

Na koncu nagovora je lahko VEJICA. Pri vsebini zato nadaljuješ z malo začetnico.

Draga učiteljica!

Lahko pa je na koncu nagovora tudi KLICAJ. Takrat pri vsebini začnemo pisati z veliko začetnico.

  • vsebino (razložimo, zakaj se opravičujemo)
  • pozdrav
  • podpis
  1. ura MAT

Zapiši v zvezek in reši:

UTRJEVANJE

  1. Zapiši števila z desetiškimi enotami in obratno.
2308 =________________________ 3 T 6 S 1 E =__________________
7093 =________________________ 5 T 2 D 4 E =____________________
8007 =________________________ 4 T 3 D =_____________________
254 =________________________ 9 T 7 D 4 E =_____________________
  1. Izračunaj.

 

81 : 9 – 8  =________________________
50 – 40 : 5 =________________________
7 ∙ 10 – 10 ∙ 7 =________________________
6 ∙ 8 + 42 : 7 =________________________
(8 + 9) + (15 – 8) =________________________
64 : (18 – 10) =________________________
(5 + 40) : 5 + (33 – 15) =________________________
2 ∙ 6 + (10 – 7) + 3 ∙ 2 =________________________
30 : 6  +  5 ∙ (2 – 2) =________________________
(70 + 10) : (2 ∙ 5) – 7 =________________________

 

  1. Pretvori. Nesmisle prečrtaj.
1 ℓ = ___ dℓ 2 ℓ 6 dℓ = ___ dℓ 4 ℓ 8 dℓ = ___ dℓ
5 ℓ = ___ dℓ 5 ℓ 6 dℓ = ___ dℓ 7 ℓ 3 dℓ = ___ dℓ
14 ℓ = ____ dℓ 74 ℓ 3 dℓ = ___ dℓ 5 ℓ = ___ dℓ
30 dℓ = ___ ℓ 25 dℓ = ___ ℓ___ dℓ 52 dℓ = ___ m___ dm
680 dℓ = ___ ℓ 342 dℓ = ___ €___ dℓ 860 dℓ = ___ ℓ___ dℓ
900 dℓ = ___ ℓ 618 dℓ = ___ ℓ___ dℓ 2 dℓ = ___ ℓ___ dℓ
1 hℓ = _____ ℓ 165 ℓ = ___ hℓ___ ℓ 6852 ℓ = ___ hℓ___ ℓ
48 hℓ = ____ ℓ 750 ℓ = ___ hℓ___ ℓ 405 ℓ = ___ hℓ___ ℓ
70 hℓ = _____ ℓ 300 ℓ = ___ hℓ___ ℓ 43   ℓ = ___ km_ ℓ
  1. ura GUM

Današnjo uro glasbe si boste ogledali glasbeno risanko. Najdete jo na youtubu: Silly Symphonies – Music Land: https://www.youtube.com/watch?v=dihJ1w48Jh0

Vaša naloga je, da ob gledanju risanke ponovite, katere inštrumente poznate (veste kako se imenujejo), poslušate kako zvenijo posamezni inštrumenti ter na koncu v zvezek narišete vaš najljubši inštrument.

 

 

 

(Skupno 69 obiskov, današnjih obiskov 1)