4. A 4. B
Rešitve nalog (od ponedeljka, 16.3.2020)

SLJ – Anja Štefan: Medved

Preberi odgovore. Če se po pomenu skladajo s tvojimi, so tudi tvoji pravilni. Ni nujno, da imaš popolnoma enak besedni vrstni red pri odgovorih kot tu spodaj.

  1. Koliko mravelj je šlo na pot? Zakaj so želele srečati medveda?

Na pot so šle štiri mravlje. Medveda so želele srečati, da bi dokazale, da so pogumne.

  1. Kaj bi se zgodilo, če bi srečale medveda na planem?

Eden od možnih odgovorov: Če bi srečale medveda na planem, se bi najbrž skrile, saj bi videle, kako velik je.

  1. So mravlje medvedov brlog doživele na enak način ali vsaka na svojega? Utemelji.

Mravlje so medvedov brlog doživele vsaka po svoje: prva kot temnega, druga kot glasnega, tretja kot nedišečega, četrta pravi, da je tam gost zrak.

  1. Kako pa ljudje doživljamo svet okoli sebe – na enak ali različen način? Utemelji.

Tudi ljudje doživljamo svet okoli sebe različno.

Ena izmed možnih utemeljitev: Eni se vsega bojijo, drugi so pogumni, eni v vsem vidijo dobro, drugi slabo in podobno.

  1. Zakaj mravljice niso vztrajale, da bi srečale medveda?

Mravljice niso vztrajale, ker so se zbale.

  1. Zakaj so se mravljice vrnile proti domu?

Vrnile so se proti domu, ker so srečale pamet.

  1. Kaj pomeni srečati pamet?

Srečati pamet pomeni, da nekdo začne pametno ravnati.

  1. Ali je bilo pametno srečati pamet?

To je bilo pametno, saj bi jih medved zagotovo pomendral s svojimi velikimi šapami.

NIT – Ločevanje odpadkov je pomembno

  1. Kaj pomeni recikliranje?

Recikliranje pomeni, da iz odpadkov ponovno izdelamo uporabne predmete.

  1. Katere vrste odpadkov lahko recikliramo?

Recikliramo lahko papir, kovine, steklo in nekatere umetne mase.

 Razloži pojem kompostiranje.

Kompostiranje pomeni, da organske odpadke odlagamo na kompostnik in iz njih izdelamo gnojilo – kompost.

  1. Kaj naredimo z nevarnimi odpadki?

Nevarne odpadke moramo zbirati ločeno, odlagamo jih v za njih namenjene zabojnike.

 Zakaj je nujno ločevanje odpadkov?

Ločevanje odpadkov je pomembno, da ohranjamo okolje za prihodnje rodove, da lahko recikliramo in da ne zastrupljamo okolja z nevarnimi snovmi.

SLOVENŠČINA (2 uri)

Tema: Drejček in trije marsovčki

Navodilo za delo:

V berilu poišči besedilo Vida Pečjaka z naslovom Drejček in trije marsovčki. Besedilo spada med znanstvenofantastične pripovedi. V berilu preberi, kaj to pomeni in si prepiši v zvezek.

Preberi besedilo Drejček in trije marsovčki. V zvezek s celimi povedmi odgovori na naslednja vprašanja:

  1. Kdo je Drejčku razkazal marsovsko hišo?
  2. Komu je namenjen večji del hiše?
  3. V kateri od marsovskih sob bi najraje bival ti? Zakaj?
  4. Katero prošnjo Drejček usliši na koncu odlomka?
  5. Zakaj je Maš tako žalosten?

Predstavljaj si, da imaš možnost odpotovati na Mars. Napiši, kdo živi na tem planetu, kako izgledajo prebivalci, kako poteka življenje na njem, kaj se dogaja. Uporabi svojo domišljijo! Svoji zgodbi daj naslov. Če znaš, mi zgodbo pošlji na moj e-naslov, da jo preberem ali pa jo poslikaj in mi pošlji kot sliko.

 TJA

Danes boste ponovili oblačila.

1.) Pojdi na spletno stran:  https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/teddy-dresser

Igraj igrico in pri tem dobro preberi besede. Igraj večkrat (izberi več medvedkov, različna oblačila…klikaš na start, choose in ikone s slikami ter finish).

Nato en opis prepiši v zvezek. Naslov: My teddy bear

2.) Pojdi na spletno stran: https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/clothes_4_5r.html

Iz prvega kvadratka (Oblačila) izberi Poišči pare – igra. Izberi še 3. kvadratek (Poveži). Igraj večkrat.

MATEMATIKA

Tema: Utrjujemo znanje

Navodilo za delo:

Reši naloge v delovnem zvezku, stran 91: vse

                                                         stran 92: 6. in 7. nalogo

                                                         stran 93: vse

Ko naloge rešiš, si jih lahko pregledaš in popraviš.

Rešitve najdeš na portalu Radovednih pet pod zavihkom Dodatno gradivo – 4. razred – Matematika – Matematika SDZ Rešitve 3.del. Poslala pa sem jih tudi po mailu tvojim staršem.

 SLOVENŠČINA

Opis poklica

NAVODILO ZA DELO

  1. V šoli smo si ogledali posnetek o poklicu – očesni optik.

Oglej si ga še enkrat, tako da odpreš

  • Radovednih pet,
  • razred,
  • interaktivno učno gradivo za slovenščino,
  • napredna oblika (interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino)
  • na strani 5-2 boš našel film.

Pošiljam še besedilo posnetka, če boš imel težave z interaktivnim gradivom.

Besedilo posnetka:

 

Očesni optik

(opis poklica)

Kadar imamo težave z očmi oz. z vidom, nas pregleda zdravnik okulist. Če potrebujemo očala ali leče, nam pripravi recept in nas napoti k optiku.

Očesni optik dela v optiki, to je trgovini z optičnimi pripomočki. Del optike je tudi optična delavnica. Tam optik izdeluje ali popravlja različne pripomočke za boljši vid.

Optik skrbi za oči, ki so najobčutljivejši organ v našem telesu. Njegova naloga je, da stranki svetuje pri izboru, uporabi in negi vseh vrst očal in kontaktnih leč. Ugotoviti mora, kakšne so strankine potrebe in želje. S svojim znanjem, spretnostjo, pripomočki in aparaturami poskuša strankine želje in potrebe uresničiti. O storitvah in izdelkih mora stranko primerno informirati in ji svetovati.

Optik pri svojem delu uporablja zelo precizne stroje in orodja. Med njimi so npr. brusilni stroji ter instrumenti za merjenje vida. Dela z različnimi materiali, od lesa in plastike do kovine in stekla.

Optik mora imeti občutek za natančnost. Njegovo delo zahteva dober vid, razlikovanje med odtenki barv, hitro in točno prepoznavanje predmetov in oblik. Optik mora biti telesno spreten. Imeti mora posebej razvite spretnosti rok ter smisel za tehnične rešitve. Brez risanja in računanja v tem poklicu ne gre. Optik mora biti prijazen in komunikativen. Dobro mora opazovati in imeti mora smisel za lepoto in modo.

 

OPTIK: Eno zeleno … Takole …

DEČEK: Res super.

OPTIK: Velikost je prava.

DEČEK: V redu.

OPTIK: Dobro, super, hvala. Na svidenje.

DEČEK: Na svidenje.

Reši SDZ 2 str. 44, 45

NE POZABI:  Branje je predpogoj za uspešno delo, zato ne pozabi uriti branja.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Tema: Odpadno embalažo lahko ponovno uporabiš

Navodilo za delo:

Naredi si igračo iz odpadnih materialov. Lahko uporabiš kakšno svojo zamisel. Če je nimaš, si lahko narediš labirint na podoben način, kot ti kaže spodnja slika. Če znaš, fotografiraj svojo igračo in mi fotografijo pošlji na moj e-naslov. Sicer jo lahko prineseš v šolo, ko se bomo spet srečali. Komaj čakam, da vidim vaše zamisli!

 MATEMATIKA

Glej prilogo >>> KLIK

ŠPORT

Tema: Skakanje s kolebnico ali sprehod

Navodilo za delo:

Če imaš doma kolebnico, vsaj pol ure vadi preskakovanje. Če je lepo vreme, to opravi zunaj. Preizkusiš se lahko v različnih preskokih:

  • sonožni preskoki,
  • skakanje po levi in po desni – izmenično,
  • skakanje sonožno nazaj,
  • preskakovanje v teku…

Če kolebnice nimaš, pojdi na sprehod (hodi vsaj pol ure).

ŠPORT

Tema: Skakanje s kolebnico / sprehod

Navodilo za delo:

  1. Če imaš doma kolebnico, vsaj pol ure vadi preskakovanje. Ker je vreme primerno, lahko to opraviš zunaj.

Če kolebnice nimaš, pojdi na sprehod (hodi vsaj pol ure).

 

Preizkusiš se lahko v različnih preskokih:

  • sonožni preskoki,
  • skakanje po levi in po desni – izmenično,
  • skakanje sonožno nazaj,
  • preskakovanje v teku…

 NIP RAČUNALNIŠTVO

V tem tednu lahko izkoristiš čas za kakšno fotografijo domačega kraja, kot ste to počeli pri učiteljici Gordani v petek. Ko pridemo nazaj v šolo, bomo skupaj izdelovali razglednice Mislinje. Če nimaš možnosti fotografiranja, nariši kakšno znamenitost Mislinje. Bomo potem skenirali in uporabili.

(Skupno 519 obiskov, današnjih obiskov 1)