7. A 7. B

ZGODOVINA

Svoje znanje utrdijo s pomočjo interaktivnih vaj  https://interaktivne-vaje.si/zgodovina/zgodovina_zbirke.html, tema Grčija.

ZGODOVINA

Tema današnje ure je Kako je Aleksander Makedonski postal veliki vladar. S pomočjo besedila v učbeniku str. 47. in 48 naredite miselni vzorec. Svoje znanje utrdite s pomočjo interaktivnih vaj v SU https://ucilnice.arnes.si/mod/url/view.php?id=831012.

 MATEMATIKA

V tem tednu boste utrdili znanje o trikotnikih in štirikotnikih.

Danes boste v zbirki vaj rešili naloge: Z2, str. 137, nal. 1 – 7. Če še niste rešili vseh nalog iz učbenika na strani 154, pa dokončajte še te naloge.

Ker so pri delovanju spletne učilnice težave, lahko namesto postavljanja vprašanj v forumu, vprašanja pošiljate po elektronski pošti na moj naslov.

 MATEMATIKA

V tem tednu boste utrdili znanje o trikotnikih in štirikotnikih.

Danes boste v zbirki vaj rešili naloge: Z2, str. 137, nal. 1 – 7. Če še niste rešili vseh nalog iz učbenika na strani 154, pa dokončajte še te naloge.

Ker so pri delovanju spletne učilnice težave, lahko namesto postavljanja vprašanj v forumu, vprašanja pošiljate po elektronski pošti na moj naslov.

 LUM

FOTOGRAFIJA  

Učenci na neko ploskev postavijo različne predmete. Prvo fotografijo naredijo tako, da fotografirajo predmete od zgoraj navzdol. Drugo pa tako, da fotografirajo samo del predmetov. Fotografije naj potem pošljejo sošolcem, prijateljem, staršem in naj jim odgovorijo kateri predmeti so na fotografiji.

SLOVENŠČINA

 

TEMA: DEFINICIJA POJMA – UTRJEVANJE

 

V delovnem zvezku 1. dela na strani 117 reši 5. nalogo. Nadaljuj na strani 118, in sicer z nalogami  7, 8, 9 in 10.  Pri 10. nalogi upoštevaj samo 1. navodilo.

Iz 5. in  7.  in 8. naloge zapiši en primer definicije v zvezek.

Uspešno reševanje ti želim.

 TJA

U/ 48-49, nal. 1-5.

DZ/ 40, nal. 1-3.

Podrobnejša navodila so v mailu.

Ne pozabi, da se je potrebno med delom tudi razmigat!! Pojdi na https://www.youtube.com/watch?v=gCzgc_RelBA . Izberi si enega plesalca in zapleši! Povabi še starše!

NAR 7. b

Širjenje svetlobe, Mrki
Vzemi baterijsko svetilko (lahko telefon), prozoren steklen kozarec, prosojen predmet npr. plastično prosojno posodo ter neprozoren predmet npr. krožnik. Zatemni si prostor ter se postavi pred belo steno. S svetilko posveti na predmete in opazuj senco na steni. Kdaj je senca temna, kdaj svetla in kdaj siva?
V zvezek si prilepi učni list (če imaš možnost printanja), drugače si snov prepiši.
Na internetu poišči popolni Sončev mrk, leta 1999, poglej slike in potek mrka. Kako dolgo je trajal? Kdaj bo v Sloveniji naslednji popolni Sončev mrk?
Ustno odgovori na vprašanja v učbeniku na strani 44.
Nadaljevanje sledi….

 SLOVENŠČINA

Tema: Definicija pojma
V DZ 1. del reši 5. nalogo na str. 117 in  na str. 118/7, 8, 9 in 10 (samo 1. navodilo).
Pravilnost svojih rešitev preveri v spletnem učbeniku na www.iRokus.
TVZ
 Oglejte si oddajo Na lepše, ki je bila v nedeljo, 15. 3., ob 14.50 na SLO 1. Naredite povzetek te oddaje.
LS1
PISAVA
Učenci si izberejo neko daljšo besedo in jo na en list papirja večkrat s poljubno izbranim pisalom napišejo z različnimi oblikami pisave (oblike pisave lahko poiščejo na spletu ali jih sami ustvarijo). Uporabijo naj tudi različne velikosti črk. Besede naj se delno prekrivajo, imajo naj različne smeri. List papirja naj bo čimbolj zapolnjen z besedami.
(Skupno 113 obiskov, današnjih obiskov 1)