MATEMATIKA – Števila 11,12,13,14,15

Ponovimo ustno:

  • Štejemo do 10- naprej in nazaj
  • Povemo število, učenci dvignejo ustrezno število prstkov (7,3,5,9..)

Na mizo položite 10 palčk, slamic, barvic…Učenci palčke preštejejo in povedo koliko palčk so prešteli. Nato te palčke z gumico zvežite v snopič (butaro).Še enkrat povedo koliko palčk je zvezanih v snopiču. Nato dodamo 1 posamezno palčko. Koliko palčk smo dodali? Koliko je vseh palčk skupaj? Ob palčke postavijo kartonček z zapisanim številom 11.Število preberejo.

Po enakem postopku spoznajo tudi števila 12, 13, 14 in 15 ( glej DZ Novi prijatelji, str.80)

Enako nastavljajo lego kocke.To narišejo v karo zvezek, do št.15.Naslov napišejo: ŠTEVILA DO 15

SLOVENŠČINA – Pravljica: HVALEŽNI MEDVED

Igrajmo se igrico: Ura je ena, medved še spi

Otrok je medved in leže na tla.Eden od staršev ali oba hodita v krogu okoli medveda in govorita: 

URA JE ENA, MEDVED ŠE SPI

URA JE DVE, MEDVED ŠE SPI,

 URA JE TRI,MEDVED ŠE SPI,

URA JE ŠTIRI, MEDVED ŠE SPI,

URA JE PET, MEDVED ŠE SPI,

URA JE ŠEST, MEDVED SEDI, (se usede)

URA JE SEDEM, MEDVED STOJI, (vstane)

URA JE OSEM, MEDVED LOVI. (prične lovit)

Otroku povemo, da mu boste prebrali pripovedko o medvedu, v kateri žena ni zbežala pred njim.

Učencem preberete pripovedko: Hvaležni medved ( priloga, PP predstavitev)

Učenci obnovijo zgodbo (pomagate jim z vprašanji).  Kdo nastopa v pravljici? Kdaj se dogaja pravljica? Zakaj je medved prišel k ženi? Kako se je ženi zahvalil oz. kako ji je izkazal hvaležnost?

Poskušajte otrokom razložiti nepoznane besede.

ANGLEŠČINA

Tema: Moje živali

Cilji: ponovitev besedišča za števila in živali

Gibalna pesmica: Let ‘ s go to the ZOO

Zapleši in zapoj že poznano pesmico.

PESMICA: TEN IN THE BED

Poslušaj pesmico, ki jo je izbrala Maja.

Ko poslušaš še enkrat, pesmico vmes ustavi in preštej koliko medvedkov je še v postelji.

Interaktivna vaja: ŠTEVILA DO 10

Klikni na kvadratek z zvočnikom.

Poslušaj in ko se obarva v sivo, klikni pod ustrezno številko.

Učni list: OBLIKUJ SVOJO ŽIVAL

Na učnem listu, ki ga imaš v zvezku razreži sličice in po svoje oblikuj tri živali. Prilepi jih v zvezek in pobarvaj. Živali poskusi poimenovati. (hippo, chicken, monkey)

Če želiš mi pošlji tvoje živali.

GLASBA- 1. A

Pomladna

Poslušanje pesmi: Pomlad

https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/pojemo/glasbeni-videoposnetki/pomlad

Učenci povedo katere ptice so omenjene v pesmi (lastovica, kos, vran, škrjanček).Pokažemo slike omenjenih ptic.

    

vran

lastovica

škrjanček

kos

Povemo, da se spomladi vrnejo v naše kraje ptice selivke. To so ptice, ki so jeseni odletele v tople kraje, ker pozimi doma ne bi imele hrane. (lahko jih poiščete na internetu)

Če imate doma inštrument glineni ptiček, lahko otroci nanj zaigrajo. Vanj nalijejo vodo in pihajo. Pri tem oponašajo žvrgoljenje ptička. 

Če pa nimate glinene ptičke se namestite tako, da bo vam udobno. Saj veste, sproščeno ležite na tleh, sedite, zaprete oči in poslušajte glasbo in žvrgolenje ptičk: https://www.youtube.com/watch?v=FEN-mayl-Gs

(Skupno 703 obiskov, današnjih obiskov 1)