5. A 5. B

TJA

1.) Kviz: Kahoot!

Na telefonu ali računalniku pojdi na kahoot.it. Vtipkaj PIN:  0323315 in se prijavi s svojim imenom in začetnico priimka (npr. MatejaT). Lahko rešuješ večkrat, vendar se moraš prijavit z novim imenom (prvotnemu imenu dodaj številko, npr. Mateja T1). Kviz je odprt do srede, 1.4. do 12.00.Če uporabiš kak drug vzdevek, mi ga sporoči po mailu, da vidim, kdo igra! Rešuj kviz.

2.) Odpri U/46. Dobro si oglej slike, ponovi imena junakov (1. stran v U). Preberi besedilo. Na e-DZ imaš posnetek pod Media Centre CD2, Listening 26. Nato reši naloge v DZ/38. Pošlji mi rešitve – sliko iz DZ (če je možno). Če imaš kakšno vprašanje, me vprašaj po mailu, odgovorila bom takoj ko bo možno.

3.) Najdi karte in poskusi zgraditi hišico iz kart. Pošlji mi kakšno slikico.

ŠPO

Za »Dobro jutro« in prebujanje boš najprej pričel s telovadbo.

¬ Za izvedbo si pripravi prostor za delo tako, da boš med vadbo lahko gledal v monitor.

¬ Vzpostavi povezavo.

¬ Ogrej se s pomočjo TABATE: https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=aUYRVSNz_VY&feature=emb_title

¬ Dobro ogret preizkusi naslednjo »borilno« vadbo:

https://www.youtube.com/watch?v=NmMRFWIokK4

ŠPO

Vaje za moč in koordinacijo

Danes boste razvijali moč in koordinacijo rok, ramen in nog.

1. Za izvedbo si pripravi prostor za delo tako, da boš med vadbo lahko gledal v monitor.

2. Vzpostavi povezavo. Ogrel se boš s  pomočjo TABATE: https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=aUYRVSNz_VY&feature=emb_title

3. Dobro ogret preizkusi naslednjo »borilno« vadbo:

https://www.youtube.com/watch?v=NmMRFWIokK4

MAT

Koti v večkotniku

Danes boš opazoval, risal in primerjal kote v večkotniku.

¬ Dobro si preberi strip v DZ str. 38.

¬ Oglej si kote v preglednici.

¬ Prepiši in preriši tabelsko sliko. (pazi na risanje pravih kotov)

KOTI V VEČKOTNIKU SDZ/38-39

¬ Reši naloge v DZ str.38 in 39. Pri delu bodi natančen!

MAT

Koti v večkotniku

Danes boš opazoval, risal in primerjal kote v večkotniku.

1. Dobro si preberi pogovor med Zalo in Nežo v delovnem zvezku na strani 38.

2. Na isti strani si oglej še kote v preglednici. S pomočjo geotrikotnka preveri, kateri koti so pravi koti.

3. V zvezek prepiši in preriši spodnji zapis.

KOTI V VEČKOTNIKU DZ/38-39

1. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 38 in 39. Pri delu bodi natančen in uporabljaj geometrijsko orodje!

2. Sporoči mi, kako si bil ustvarjalen pri nalogi Zmorem tudi to in kaj si odgovoril na Cofovo vprašanje.

SLJ

Ogled kulturne predstave

Danes bomo »skupaj obiskali« spletno gledališče. V gledališče »gremo« ob 11. uri.

¬ Na spodnji povezavi si bomo skupaj ogledali lutkovno predstavo Štiri črne mravljice.

¬ Ne zamudi ogleda! (V primeru, da se ti nam ne bo uspelo pridružiti, lahko predstavo pogledaš tudi prej ali kasneje.)

                    https://vimeo.com/showcase/6866479

¬ Kaj vse bi mi želel povedati po ogledu predstave? Kako si se počutil, kaj ti je bilo všeč, presenetilo, kaj so ti mravljice sporočile s svojim delom in vedenjem?…

¬ V zvezek za književnost napiši naslov:

Gledališka predstava; Štiri črne mravljice.

¬ V zvezek napiši odgovore na vprašanja.

Pošlji zapis tvojega razmišljanja.

SLJ

Ogled gledališke predstave

Danes bomo »skupaj obiskali« spletno gledališče. V gledališče »gremo« ob 11. uri.

1. Na spodnji povezavi si bomo skupaj ogledali lutkovno predstavo Štiri črne mravljice. Ne zamudi ogleda! (V primeru, da se nam ne boš uspel pridružiti, lahko predstavo pogledaš tudi prej ali kasneje.)

https://vimeo.com/showcase/6866479

2. Kaj vse bi mi želel povedati po ogledu predstave? Kako si se počutil, kaj ti je bilo všeč, presenetilo… kaj so ti mravljice sporočile s svojim delom in vedenjem?…

3. V zvezek za književnost napiši naslov: Gledališka predstava; Štiri črne mravljice.

Nato zapiši v zvezek, kaj si v mislih odgovaril na 2. vprašanje in mi pošlji zapis tvojega razmišljanja.

NIT

Snovi in njihove lastnosti

Pri naslednjih urah NIT bomo govorili o snoveh.  V učbeniku ( stran 80-95) si lahko ogledaš, kaj vse bomo v tem poglavju spoznali.

Danes bomo ponovili o lastnosti snovi in o agregatnih stanjih snovi.

¬ Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/  si pazljivo preberi, kaj ti sporočajo o snoveh Neža, Zala, Filip in Jaka.

¬ V zvezek prepiši:

Snovi in njihove lastnosti

Snov je vse, kar ima maso in prostornino. V naravi so lahko snovi v tekočem, trdnem ali plinastem stanju.

Preriši spodnjo preglednico in jo dopolni s poimenovanjem snovi za posamezno agregatno stanje. Snovi lahko tudi narišeš.

Snovi v tekočem stanju Snovi v trdnem stanju Snovi v plinastem stanju

¬ Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/# pod naslovom Lastnosti snovi, dobro preberi besedilo, in klikni na     ter si oglej posnetek.

¬ V zvezek napiši, katere lastnosti snovi največkrat srečujemo.

Želim videti zapis v zvezku.

NIT

Snovi in njihove lastnosti

Pri naslednjih urah NIT bomo govorili o snoveh.  V učbeniku ( stran 80-95) si lahko ogledaš, kaj vse bomo v tem poglavju spoznali.

Danes bomo ponovili o lastnostih snovi in o agregatnih stanjih snovi.

1. Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/  si pazljivo preberi, kaj ti sporočajo o snoveh Neža, Zala, Filip in Jaka.

2. Prepiši v zvezek.

1.Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/# Lastnosti snovi,

dobro preberi besedilo in klikni na     ter si oglej posnetek.

2. V zvezek napiši, katere lastnosti snovi največkrat srečujemo.

3. Želim videti odgovor na 4. vprašanje.

 TJA

  1. Oglej si uvodno pesem: https://www.youtube.com/watch?v=qkWlGmhBZVs (Prosim za potrpežljivost zaradi reklam)  Kaj je današnja tema?

Oglej si video: https://www.youtube.com/watch?v=N1o4oOXLOZc
Skušaj si zapomniti čim več hobijev, ki jih otroci v posnetku radi počnejo.

V zvezek napiši naslov HOBBIES AND INTERSTS  (Hobiji in zanimanja) in prepiši spodnje povedi v okvirčku. Prevode prepiši le kjer je zate to potrebno.

What do you like? (Kaj ti je všeč?)  I like pizza. I like ice cream.
I like tennis. I like basketball.


What do you like doing?
(Kaj rad počneš?) 

               I like playing the guitar.     (Rad/a igram kitaro.)

    I like reading books.           (Rad/a berem knjige.)

    I like drawing.                      (Rad rišem.)

    I like playing football.        (Rad igram nogomet.)

    I like playing cards.            (Rad igram karte.)

    I like watching TV.             (Rad gledam televizijo.)

Ponovno si oglej video in v zvezek izpiši aktivnosti, ki so omenjene. Vmes lahko večkrat pritisneš na pavzo, da v miru prepišeš najmanj 5 ali pa kar vse izraze. Kjer se ti zdi potrebno, si zapiši še prevod.

I like playing the guitar. I like reading books. I like riding a bicycle….

 

(Skupno 160 obiskov, današnjih obiskov 1)