1. A 1. B

GLASBA –  Pomladna

Poslušanje pesmi: Pomlad

https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/pojemo/glasbeni-videoposnetki/pomlad

Učenci povedo katere ptice so omenjene v pesmi (lastovica, kos, vran, škrjanček).Pokažemo slike omenjenih ptic.

vran 

lastovica 

škrjanček 

kos 

Povemo, da se spomladi vrnejo v naše kraje ptice selivke. To so ptice, ki so jeseni odletele v tople kraje, ker pozimi doma ne bi imele hrane. (lahko jih poiščete na internetu)

Če imate doma inštrument glineni ptiček, lahko otroci nanj zaigrajo. Vanj nalijejo vodo in pihajo. Pri tem oponašajo žvrgoljenje ptička.

Če pa nimate glinene ptičke se namestite tako, da bo vam udobno. Saj veste, sproščeno ležite na tleh, sedite, zaprete oči in poslušajte glasbo in žvrgolenje ptičk: https://www.youtube.com/watch?v=FEN-mayl-Gs

 

ANGLEŠČINA

Tema: Deli telesa

Cilji: učenci spoznajo in utrdijo besedišče povezano z deli telesa

Poslušaj pesmico o delih telesa.

Ko jo poslušaš ponovno, se priključi in se ob njej tudi gibaj.

  • V zvezek nariši veliko deklico ali velikega fanta s črno barvico.

Ponovno poslušaj in z zeleno barvico označi dele telesa, ki se jih dotikaš v pesmici. (glava, ramena, kolena, prsti na nogah) in še z oranžno (oči, ušesa, usta in nos).

Pesmico nauči še ostale člane tvoje družine.

ANGLEŠČINA

Tema: Deli telesa

Cilji: učenci spoznajo in utrdijo besedišče povezano z deli telesa

Poslušaj pesmico o delih telesa.

Ko jo poslušaš ponovno, se priključi in se ob njej tudi gibaj.

  • V zvezek nariši veliko deklico ali velikega fanta s črno barvico.

Ponovno poslušaj in z zeleno barvico označi dele telesa, ki se jih dotikaš v pesmici. (glava, ramena, kolena, prsti na nogah) in še z oranžno (oči, ušesa, usta in nos).

Pesmico nauči še ostale člane tvoje družine.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA – S čutili zaznavam svet

Učenci po navodilih izvedejo dejavnosti (ponovimo zunanje dele telesa): Pomahaj z roko. Dvigni nogo. Odkimaj z glavo. Zapri oči. Primi se za koleno, stopalo, čelo…

Učenci povedo, katere notranje dele telesa poznajo. (Ob pihanju balončka se pogovarjamo, da imamo v notranjosti pljuča, s katerimi dihamo. Učenci zaznajo srčni utrip tako, da položijo roke na vrat.)

Učencem v vrečo skrijemo en predmet. Učenci predmet tipajo in opisujejo, kaj zaznavajo. Poskušajo ugotoviti, kaj je v vrečki. Povedo, s čim so otipali predmet.

V pokrit lonček z luknjico (ali prazno stekleničko od zdravil…) damo npr. klinčke (začimba). Učenci opisujejo, kaj vohajo. Povedo, kaj je skrito v lončku. Katero čutilo so uporabili?

V Deželi Lilibi poiščemo (pisani) DZ za SPO (v četrti vrsti) in odpremo str. 75 (pod delovnikom kliknemo na številko in vpišemo številko 75 ter tipko enter).

V zgornji nalogi so narisane sličice za čutila (jezik, nos, uho, oko, roka – to so čutila).

Učenci spoznajo, da s čutili zaznavajo, npr. z nosom vohamo; z jezikom okušamo; z očesom vidimo.   Učenci zgornjo nalogo opravijo ustno, pri spodnji pa pokažejo ali povedo.

SLOVENŠČINA – Velika tiskana črka D

Učenci naštevajo besede, ki se začnejo na glas D. V deželi Lilibi bodo pogledali, kako se zapiše črka D. Po ogledu pišejo črko D v zvezek (SLJ), eno vrsto čez dva prostorčka, dve vrsti črk čez en prostorček.

Nato iščejo besede s črko D na sredini (jih narišejo v zvezek) in besede s črko D na koncu (jih tudi narišejo v zvezek). Lahko jih tudi napišejo.

Sledi delo v DZO (delovni zvezek s črkami) str. 36.

Pri zgornjih sličicah na obeh straneh pobarvajo okence z rumeno, kjer slišijo glas D. Tisti, ki znajo sami, s svinčnikom zapišejo besede. Vsi rešijo in preberejo stran 36 in vsi preberejo še besedilo z zvezdico. Vsi v zvezek za SLJ prepišejo besedilo označeno s peresom. Tisti, ki znajo že več, rešijo še str. 37 in dodatno prepišejo (katerekoli povedi iz teh dveh strani) ali napišejo sami še štiri povedi.

Ker poznamo že kar nekaj črk, si lahko izdelate gosenico Abecedarko:

Učenci naj vsak dan vadijo brat.

ŠPORT – Igre z žogo (utrjevanje spodnje podaje)

Učenci naj počasi tečejo okoli hiše, postopoma tečejo hitreje, vmes hodijo in zopet tečejo s pospeševanjem (npr. 5x okoli hiše). Napravijo nekaj gimnastičnih vaj. Poiščejo si žogo in jo staršu podajajo od spodaj z obema rokama, lovijo jo pa z obema rokama.

Učenci mečejo žogo v zrak in jo lovijo, pri tem lahko izvajajo različne naloge:

vrzi žogo, ploskni, ujemi žogo; poskusi ploskniti večkrat – dvakrat, trikrat …;

vrzi žogo, pusti, da žoga pade na tla, ko se odbije, jo ujemi;

vrzi in ujemi žogo, pri tem pa hodi na mestu, teci na mestu, skači na mestu;

vrzi in ujemi žogo med počasno hojo, hitrejšo hojo, tekom …

Učenci mečejo žogo ob zid in jo lovijo, ko se odbije od tal, nato od stene, vmes plosknejo enkrat, večkrat …

 

 

(Skupno 267 obiskov, današnjih obiskov 1)