LIKOVNA UMETNOST  2 uri – Izdelek iz tetrapaka

Učenci po svoji izbiri izdelajo izdelek iz tetrapaka, jajčne škatle ali kartonke. V prilogi si oglej fotografije izdelkov in se odloči za enega. Za delo potrebuješ: očiščene tetrapake, jajčno embalažo, reklamni papir,flumastre, škarje, lepilo in dobro voljo. Pri razrezu tetrapaka poprosi starše, da ti pomagajo.

Priloga >>>  primeri, lum 

MATEMATIKA –  Merim dolžino

  • • Z očkom ali mamico poskusi s stopali izmeriti dolžino vrtne ograje lahko tudi potke na vrtu. Najprej izmeri očka, nato izmeri otrok. Ali sta namerila enako število stopal? Zakaj ne?

Poglej v DZ Novi prijatelji, 3.del/stran 11 kako sta izmerila Bor in njegov očka.

  • • Iz časopisnega papirja izreži 3 različno dolge trakove.Vsakega posebej boš izmeril s sponkami. Najprej poskusi oceniti (pomeni, da poveš in ne meriš- predvidevaš) vsak trak posebej, koliko sponk meri posamezen trak.
  • • Ko si ga ocenil, ga izmeriš s sponkami. Koliko sponk meri posamezni trak?

Zakaj so rezultati različni?

Podobna naloga je v DZ Novi prijatelji 3.del/11, 2.naloga. Reši jo.

SLOVENŠČINA – Rišem črte (grafomotorične vaje)

  • • Rišemo in vadimo črte. Poznamo: vodoravno, navpično, poševno, krog, polkrog, valovito….V zvezek s črno barvico nariši velikonočno pisanico. Okrasi jo z različnimi črtami in pobarvaj.
  • • Primer;

Večkrat preberi bralni list. (priloga) >>> slikopis

SPOZNAVANJE OKOLJA – Skrbim za svoje zdravje

Učenci povedo kako v družini skrbimo za svoje zdravje. Kaj vse vpliva na naše dobro počutje, zdravje? Pogovorite se ob slikovnem miselnem vzorcu. Otrok naj preriše sličice v zvezek za SPO-spoznavanje okolja. Prepiše samo naslov- ZDRAVJE.

(Skupno 300 obiskov, današnjih obiskov 1)