4. A |
4. B |
ŠPORT
Učenec razvija vzdržljivost, moč in izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.
Vaje za moč
- Pojdi na sprehod in se naužij svežega zraka.
- Po sprehodu doma na varnem in na blazini: 5x meči kocko in naredi vaje, ki ti jih je določilo število pik na kocki:
|
ŠPORT
Vaje za moč
Učenec:
- razvija vzdržljivost, moč, ravnotežje in izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.
- Pojdi na sprehod in se naužij svežega zraka.
- Po sprehodu doma na varnem in na blazini: 5x meči kocko in naredi vaje, ki ti jih je določilo število pik na kocki:
|
SLOVENŠČINA
Učenec razmišlja o svojih izkušnjah s pisnim izrekanjem zahvale. Bere, razume in povzema neuradno zahvalo. Pozna elemente neuradne pisne zahvale.
Kako pišemo zahvalo?
- Včeraj si spoznal-a, kako se komu za kaj zahvališ in da je potrebno zahvalo izrekati vljudno in spoštljivo.
- Ko zahvalo zapišemo na list papirja, moramo v zahvalo vključiti naslednje stvari:
- kraj in datum (desno zgoraj),
- nagovor – npr.: Draga učiteljica,
KOT VIDIŠ, JE NA KONCU NAGOVORA VEJICA.
Pri vsebini zato nadaljuješ z malo začetnico.
Draga učiteljica!
LAHKO PA JE NA KONCU NAGOVORA TUDI KLICAJ.
Takrat pri vsebini začnemo pisati z veliko začetnico.
- vsebina (se nekomu zahvalimo za nekaj),
- pozdrav,
- podpis (desno spodaj).
- Preberi zahvalo v DZ za SLJ, na strani 84.
- Reši naloge na naslednji strani (str. 85). V skico pisma napiši dele zahvale. Pomagaš si lahko z drugo točko pri teh navodilih.
- Preveri si rešitve.
- V zvezek za SLJ iz DZ, str. 85 (2.naloga) preriši in prepiši skico zahvale. Piši pod enak naslov kot včeraj (ZAHVALA).
|
SLOVENŠČINA
Kako izrekamo prošnjo?
Učenci:
- Berejo, razumejo in povzemajo neuradne ustne prošnje.
- Danes boš razmišljal-a o tem, kako se izražamo, če kaj potrebujemo. Razmišljal boš torej o prošnjah.
- Reši naloge v SDZ 2 na straneh 76 – 77.
- Napiši v zvezek
Tabelska slika:
PROŠNJA
- Prošnjo izrečemo, kadar od koga kaj želimo.
- Izrekamo jo na različne načine; če smo vljudnejši uporabimo besedo PROSIM, včasih pa LAHKO.
Mi lahko pomagaš?
Prosim, pomagaj mi.
- Vljudnost včasih izrazimo tudi z glasom.
Spodnje povedi preberi na dva načina. Enkrat naj zveni kot ukaz, enkrat pa kot mila prošnja.
Posodi mi denar.
Pridi domov.
Lepše piši.
|
MATEMATIKA
Učenec pisno deli z enomestnim številom. Uporabi računske operacije pri reševanju matematičnih problemov.
Pisno deljenje s prehodom
- Za delo si pripravi DZ za MAT, 3.del, ošiljen svinčnik, radirko.
- Reši naloge v delovnem zvezku, 3. del na strani 80.
- Pri nalogi, ki se ti bo na prvi pogled zdela težka, si nariši skico. Pomagala ti bo, verjemi.
- Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev.
- Sedaj pojdi še na mojo matematiko. Tam te čaka naloga deljenja.
https://moja-matematika.si/ |
MATEMATIKA
Merjenje mase – masa in deli celote
Učenci:
- Primerjajo in urejajo količine ter računajo z njimi.
- Uporabijo računske operacije pri reševanju besedilnih nalog.
- Rešijo problem, ki zahteva zbiranje in urejanje podatkov, njihovo predstavitev ter branje in interpretacijo.
- Zapišejo dele celote z ulomkom (npr. ).
- Izračunajo vrednost enega dela celote, če je znana celota (npr. od 18 = ___).
- Ocenijo, merijo in meritev izrazijo s smiselno mersko enoto.
- Primerjajo (istoimenske, enoimenske) količine in računajo z njimi.
- Rešijo (strukturirani) matematični problem in problem iz vsakdanjega življenja.
Priloga >>> MAT_4b
|
DRUŽBA
Učenec ve, kaj je kulturna dediščina. Spozna različne oblike kulturne dediščine.
Kulturna dediščina in ohranjanje le-te
- Oglej si slike in film na interaktivnem gradivu za družbo
- poglavje: Preteklost živi z nami,
- tema: Kulturna dediščina:
https://www.radovednih-pet.si
- Nato v zvezek zapiši:
KULTURNA DEDIŠČINA
Kulturna dediščina nam približa življenje ljudi nekoč.
Ohranjena je v različnih oblikah:
- predmeti (orodje, nakit, knjige,…)
- stavbe (hiše, gradovi, cerkve, kozolci, vodnjaki,…)
- ustno izročilo (pesmi, plesi, običaji,…)
Kulturno dediščino moramo ohranjati in jo varovati. |
DRUŽBA
Kulturna dediščina in ohranjanje kulturne dediščine
Učenci:
- vedo, kaj je kulturna dediščina.
- Spoznajo različne oblike kulturne dediščine.
- Oglej si slike in film na interaktivnem gradivu za družbo na strani 5-4.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-dru-sdz-osn/#
- Nato v zvezek zapiši:
Tabelska slika:
KULTURNA DEDIŠČINA
- Kulturna dediščina nam približa življenje ljudi nekoč.
- Ohranjena je v različnih oblikah:
- predmeti (orodje, nakit, knjige,…)
- stavbe (hiše, gradovi, cerkve, kozolci, vodnjaki,…)
- ustno izročilo (pesmi, plesi, običaji,…)
- Kulturno dediščino moramo ohranjati in jo varovati.
|
|
|
NEMŠČINA (NIP)
Navodila za delo:
Še vedno smo pri prazniku OSTERN.
V prilogi imaš list, na katerem so zapisane povedi. Povedi prepišeš v zvezek in narišeš tako, kot zahteva poved. >>> Ostern – Sätze und Bilder
V 2. prilogi imaš napisano voščilo in narisano sliko. Če imaš možnost, natisni, prilepi v zvezek in pobarvaj.
Če te možnosti nimaš, prepiši in nariši. >>> Ostern – voščilo
Vse, kar si naredil/a pod naslovom OSTERN, mi poslikaj in pošlji do torka, 14. 4. 2020.
ICH WÜNSCHE DIR UND DEINER FAMILIE FROHE OSTERN!
ŠPORT (NIP)
– v priponki je ponovno priredba družabne igre, tokrat je to Človek ne jezi se
– če imate možnost, prilogo sprintate, v njej pa so tudi pravila za igro
– v primeru, da možnosti printanja nimate, si izberite poljubne vaje in poskušajte biti aktivni vsaj 30 minut do te mere, da se z gibanjem zadihate
Ostanite zdravi in imejte lepe praznike!
Učiteljica Petra
Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE
(Skupno 288 obiskov, današnjih obiskov 1)