ŠPORT

Za jutrišnjo uro ŠPO vam pošiljam “žabico” 🙂 No, ni živa in še sami jo boste morali narediti, verjetno pa ste jo izdelovali že kdaj prej in vam ne bo vzelo veliko časa. Naloge v njej bodo seveda športno obarvane, namen pa je da se malo pozabavate in vmes še “pomigate”.

NAVODILA za izdelavo najdete v filmčku, ki je v priponki. Kot sem že napisala, pa vas bo verjetno večina znala “žabico” izdelati tudi brez njih.

NAVODILA za igro so priložena v priponki. V njej najdete tudi nekaj fotografij moje “žabice”, ki vam bodo pomagale pri izdelavi vaše. Seveda pa si lahko naredite kakšno čisto po svoji izbiri. Če boste imeli možnost, bom vesela fotografije kakšne “žabice”, ki je nastala čisto po vaših željah. Bodite ustvarjalni! Če bo energije še vedno preveč, pa odigrajte še kakšno igro Človek ne jezi se.

https://www.youtube.com/watch?v=6ZE8oHkOw5A

ORIGAMI – ŽABICA, Katja U.

SLJ

V delovnem zvezku na strani 66 in 67 reši vse naloge.

Z nalogami boš ponovil-a ločila v povedih, trdilne in nikalne povedi, predvsem pa uporabo vejice pri naštevanju.

V zvezek za SLJ (jezikovnost) napiši naslov:

NA KAJ MORAMO PAZITI, KADAR NAŠTEVAMO

Med besedami, ki jih naštevamo, napišemo vejico.

 Primer: Nina je kupila maslo, mleko, sok in kruh.

  • Tvoja naloga je, da fotografiraš in mi pošlješ dopolnjen Dopolni in pomni, v DZ na strani 67.

MAT

Danes se bomo naučili pisno deliti s prehodom, zato v zvezek za MAT napiši naslov:

PISNO DELJENJE S PREHODOM

Včasih se nam deljenje ne izide in imamo ostanek. To si spoznal-a že v 3. razredu.

V zvezek zapiši naslednje račune in jih reši. Zgleduj se po prvih dveh primerih:

23 : 4 = 5, ostane 3 (ker je 5 × 4 + 3 = 23)

57: 8 = 7, ostane 1

23 : 3 = __, ostane __

27 : 5 = __, ostane __

44 : 6 = __, ostane __

Poglej si filmček na spodnji povezavi, da vidiš, kako se pisno deli pisno z večjimi števili:

      https://www.youtube.com/watch?v=Cls-08595Yo

V zvezek zapiši račune iz posnetka, po potrebi počasi še enkrat ( in še enkrat …) glej posnetek in sproti poskusi pisno deliti:

175 : 5 =              Preizkus:

Tukaj imaš zapisan primer postopka za prvi račun:

175  :  5 = 35

             25

               0

  1. korak 1 : 5 = ne gre
  2. korak 17 : 5 = ___  (17 ni večkratnik števila 5, najbližji manjši večkratnik je 15, zato: )
  3. korak 17 : 5 = 3 (ostane 2)
  4. korak množimo nazaj 3 × 5 = 15 in koliko še do 17? 2
  5. korak 2 podpišemo pod 7, pripišemo 5
  6. korak 25 : 5 = 5
  7. korak množimo nazaj   5 × 5 = 25   in koliko do 25?   0
  8. korak 0 podpišemo pod 5. Ničli nimamo kaj več pripisati, zato končamo.

Naredimo še preizkus:   35 × 5

175

Vidimo, da smo računali prav, ker je zmnožek pri  preizkusu enak deljencu pri računu deljenja.

Zdaj poskusi še z ostalimi tremi računi (če ti ne gre, si še enkrat poglej filmček):

256 : 4 =              Preizkus:

540 : 4 =              Preizkus:

754 : 2 =              Preizkus:

Reši naloge v DZ, 3. del, stran 76, 77 – izberi si 4 račune, ki jih boš rešil in naredil preizkus.

Preizkus ti bo pokazal, če si reševal-a prav.

ANGLEŠČINA

Tema: Pohištvo (utrjevanje besedišča)

Cilji: utrjevanje že poznanega besedišča za prostore v hiši in pohištvo

Označi sličico z besedo, ki si jo slišal. Pomagaj si s slovarjem v zvezku.

Označi črko. Iz črk sestavi besedo.

  • TABELSKI ZAPIS.

Prepiši in v zvezek in ustrezno nariši kaj v sobi je. Pri zapisu uporabi različne barve.

 

ü  THERE IS (Tam je…) ü  THERE ARE (Tam so…)

There ‘s a bed, a table, a cupboard, a bookcase and a door.

There is a school – bag, an umbrella, a pencil – case, a teddy – bear,

a plane, a train and a computer.

 

There ‘re four chairs, two windows and three wardrobes.

There are books, six pens, five pencils, seven cars and two  dolls.

X           THERE ISN ‘T (Tam ni…) X        THERE AREN ‘T (Tam niso…)

There isn’ t a TV.

There isn ‘ t a cat.

 

There aren ‘ t any animals.

There aren ‘ t any clothes.

  • Tabelski zapis slikaj in posreduj na moj naslov.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Učenec ugotovi, da je na Zemlji veliko različnih okolij in da v različnih okoljih najdemo različna živa bitja. Ve, da se živa bitja z obliko in zgradbo telesa prilagodijo določenemu življenjskemu območju.

V različnih okoljih so različna živa bitja

  1. RAZLIČNA ŽIVLJENJSKA OKOLJA:
  • Na Zemlji je veliko različnih življenjskih okolij – gore, ledeniki, morja, otoki, travniki …
  • Poglej si slike v učbeniku za NIT, na strani 108.
  • Ali je v vseh teh okoljih mogoče življenje?
  1. RAZLIČNA ŽIVA BITJA:
  • V različnih okoljih najdemo različna živa bitja – ribe v morjih, jezerih, rekah, ribnikih, gobe v gozdovih, človeško ribico v kraških jamah …
  • Poglej si različna živa bitja v učbeniku za NIT, na strani 109.
  • Ali poznaš vsa imena teh živih bitij?
  1. RISANJE ŽIVIH BITIJ V ŽIVLJENJSKIH OKOLJIH
  • V zvezek za NIT napiši naslov: V RAZLIČNIH OKOLJIH SO RAZLIČNA ŽIVA BITJA
  • Stran v zvezku razdeli na štiri enake dele. V vsak del nariši eno življensko okolje in vsaj tri različna živa bitja (rastline, živali), ki živijo v tem okolju. Če imaš kakšne stare revije, lahko tudi izrežeš živa bitja in jih nalepiš v določeno narisano življenjsko okolje.
  • Primer: V en del narišeš goro in vsaj tri živa bitja, ki jih najdemo v gorah – npr. gamsa, orla, planiko, encijan
  1. OPAZOVANJE V NARAVI
  • Ko boš šel/šla v naravo, opazuj živa bitja na travniku, vrtu, gozdu … Morda imaš lupo in boš lažje opazoval-a tudi tista majhna živa bitja – rastline in živali. Spoznal-a boš, kako bogata je naša narava!

Za konec pa še nekaj mačjih vragolij.

https://www.youtube.com/watch?v=7iZS900byL0

 

 

NEMŠČINA (NIP)

Nov teden je pred nami in ker želim, da učenci ponovijo snov, pošiljam v prilogi delovni list, za katerega je predvideno, da ga učenci rešujejo dve šolski uri, torej jutri in v sredo.  >>> NEM_4-5r_Navodila_ura54-55_14.in15.4.

Kako si bodo razporedili, je prepuščeno njim. V kolikor imate možnost tiskanja, prosim natisnite delovni list. V kolikor pa to ni možno, naj otrok rešitve zapiše v zvezek.

Dve nalogi sta označeni z rumeno zvezdico * – predvideni sta za 5. razred, ampak jih lahko reši tudi 4. razred.

Ko delovni list rešijo, fotografirajte in mi pošljite v pregled. Hvala!

(Skupno 299 obiskov, današnjih obiskov 1)