6. A | 6. B | ||||||||||
ŠPORT (DEKLICE) Pozdravljene, šestošolke. Upam, da ste se imele med prazniki lepo in da se je nabralo dovolj energije za nove šolske obveznosti. Ker sem vam prejšnji teden poslala kar nekaj gradiva, je NAVODILO za jutrišnjo uro naslednje: – vse, ki še niste usvojile plesa v vrsti in tiste, ki ga že obvladate, povadite korake koreografije (izpilimo jo skupaj v šoli, osnove pa morate povaditi same) – če pred prazniki še niste sprintale družabne igre Človek ne jezi se, to naredite zdaj in jo odigrate – v primeru, da nimate možnosti printanja, izberete vaje iz igre in jih naredite brez igranja; če ste bolj iznajdljive sorte, pa si igro prilagodite ali narišite kakšno čisto svojo Ne pozabite poslati tabele za prejšnji teden (tabela 4), v priponki pa vas že čaka Dnevnik športnih aktivnosti 5, torej tabela za ta teden. >>> Dnevnik športnih aktivnosti5 Lepo začnite nov delovni teden! ŠPORT (DEČKI) V današnjem času, ko veliko sedite doma za računalnikom in delate naloge za šolo, je zelo pomembno kako sedite za mizo. V tem obdobju se vaša hrbtenica razvija in poskrbite , da bo ta razvoj šel v pravo smer. S pravilnim sedenjem mnogo pripomorete k temu, da se bo vaša hrbtenica pravilno razvijala in da bo dolgo ostala zdrava. Poglejte si spodnji filmček o pravilnem sedenju in upoštevajte navodila in naredite vaje, ki so prikazane v filmčku. Želim vam lep in aktiven dan, ter da ostanete zdravi. |
MAT Tudi danes bomo utrjevali vsebine o obsegu, ploščini in površini, ki jih bomo jutri preverjali. V prilogi so našteti cilji, ki naj bi jih pri tem poglavju usvojili. Preglejte jih, da ugotovite, kaj že znate in kje še imate težave. V tabeli imate v zadnjem stolpcu označeno, katera od spodnjih nalog preverja poznavanje določenega cilja. V nekaterih nalogah se skriva več ciljev. >>> 14.4. MAT 6.b priloga cilji o, p P Danes boste reševali naloge iz zbirke nalog (2. del). Utrjujte naloge, katere vam še ne gredo najboljše. Če kdo nima zbirke nalog doma, naj mi to sporoči. Rešujete 40 minut in ni potrebno rešiti vseh nalog, ker jih je preveč. Zbirka 2, str. 50 – 63, naloge: 18a, 36, 40, 70cdjh, 71cgj, 80, 90, 92, 99, 108, 109 Če pa ste ugotovili, da snov dobro znate, lahko namesto zgornjih nalog rešite nalogo, ki jo imate v prilogi in Novakovim pomagajte prenoviti sobo. >>> 14.4.MAT 6.b priloga Problemska naloga Če potrebujete pomoč pri reševanju, pa sporočite. Pa še nekaj informacij za preverjanje znanja, (ne ocenjevanje!) ki bo potekalo v sredo, 15. 4. 2020. Preverili bomo znanje o enotah za mejenje dolžine in ploščine, obsegu in ploščini kvadrata ter pravokotnika, mreži in površini kocke ter kvadra. Preverjanje boste dobili ob 9.30 na vašo elektronsko pošto, naloge pa bodo dosegljive tudi v spletni učilnici. Čas za reševanje bo omejen, takoj po koncu reševanja pa boste poslali slike rešenih nalog, tako kot ste mi to že pošiljali do sedaj. Podrobna navodila še sledijo. |
||||||||||
LUM Likovna naloga: Domača obrt in ornament (okrasek) |
NARAVOSLOVJE Spolno razmnoževanje rastlin
Zakaj misliš, da moški in ženski cvetovi na enodomnih rastlinah (torej na isti rastlini) ne dozorijo hkrati? Če niste vedeli odgovora, nič hudega. Povezan je s snovjo, ki jo boste spoznali danes. V prašnikih nastaja cvetni prah, v katerem so moške spolne celice. V pestičih pa semenske zasnove z ženskimi spolnimi celicami. Da pride do združitve moških spolnih celic z ženskimi (oploditve), je potreben prenos cvetnega prahu (oprašitev). V istem cvetu ali pa v cvetovih na isti rastlini nastajajo zelo podobne moške in ženske spolne celice, zato je izjemnega pomena, da pride na en cvet cvetni prah z drugega cveta ali pa celo z druge rastline iste vrste. S tem je omogočena večja genska raznolikost plodov in s tem tudi novih rastlin. Zaradi tega v veliko cvetovih rastlin moške in ženske spolne celice ne dozorijo hkrati. Ali misliš, da je to zaželjeno pri sadnem drevju?
Danes si projekcijo prepišite v zvezek. Prerišite si tudi skice, ne pa slik (razen, če imate možnost tiskanja). Naslednjo uro (v sredo) vas čaka terensko delo z opazovanjem in razmišljanjem.
|
||||||||||
SLJ Tema: Glagolski čas Iz svojih zapiskov v zvezku ponovi GLAGOL. V DZ reši na str. 8/6. nalogo, nato dopolni definicijo (7. naloga) in jo prepiši v zvezek. Reši še 9. in 10. nalogo na strani 9. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči. |
GOSPODINJSTVO Priprava jedi in pogrinjka – domače praktično delo
Vse skupaj je priprava na praktično oceno pri gospodinjstvu. Če se boste dobro izkazali že ta teden, lahko oceno pridobite takoj. V prilogi vam pošiljam recepte ter učni list. |
||||||||||
MATEMATIKA Še vedno bomo utrjevali vsebine, ki jih bomo jutri preverjali. V prilogi imate cilje, ki naj bi jih pri tem poglavju usvojili. Preglejte jih, da ugotovite, kaj že znate in kje še imate težave. Če je karkoli nejasnega, mi to sporočite. V tabeli imate v zadnjem stolpcu označeno, katera od spodnjih nalog preverja poznavanje določenega cilja. V nekaterih nalogah se skriva več ciljev. >>> 6r_cliji_o_p_P Danes boste reševali naloge iz zbirke nalog (2. del). Glede na to, kar ste ugotovili, kaj že znate in česa še ne najbolj, si sami izberite nekaj nalog iz spodnjega izbora in jih rešite. Če kdo nima zbirke nalog doma, naj mi to sporoči. Rešujete 40 minut in ne rešite vseh nalog, ker jih je preveč. Zbirka 2, str. 50 – 63, naloge: 18a, 36, 40, 70cdjh, 71cgj, 80, 90, 92, 99, 108, 109 Če pa ste ugotovili, da snov dobro znate, lahko namesto zgornjih rešite nalogo, ki jo imate v prilogi in Novakovim pomagajte prenoviti sobo. >>> Problemska_naloga Če želite, da vam naloge pregledam, mi jih pošljite. Prav tako mi pošljite, če boste imeli pri reševanju kakšno težavo. |
SLJ TEMA: GLAGOLSKI ČAS V zvezku pišči zapiske o glagolu in ponovi, kaj je glagol. Primerjaj zapisane glagole v naslednjih povedih. Naloge rešujem sproti. Naloge sem reševal sproti. Naloge bom reševal sproti. Ob vsakem podčrtanem glagolu razmisli o času dejanja. Kaj si ugotovil? Glagol rešujem poimenuje dejanje v sedanjosti. Glagol sem reševal poimenuje dejanje v preteklosti. Glagol bom reševal poimenuje dejanje v prihodnosti. Glagoli lahko poimenujejo dejanje v sedanjosti, preteklosti in prihodnosti. Zato so glagoli v različnih glagolskih časih. V zvezek (pod jezikovni pouk) napiši naslov GLAGOLSKI ČAS Odpri delovni zvezek 2. del na strani 8. in reši 6. nalogo. Nato reši 7. nalogo, kjer dopolniš nepopolne povedi. V zvezek prepiši dopolnjeno pravilo 7. naloge. Za sedanjik, preteklik, prihodnjik zapiši v zvezek svoj primer povedi ali pa prepiši z lista zgornje primere povedi. Nato reši 9. in 10. nalogo na 9. strani. ČE BOŠ IMEL/A TEŽAVE Z REŠEVANJEM, ME VPRAŠAJ. |
||||||||||
TJA Slušno razumevanje: Homework problems Pojdi na: POVEZAVA . Če povezava ne deluje, jo skopiraj in prilepi v brskalnik (Google).
2.) Oglej si video. 3.) Check your understanding: true or false (pod videom): Izberi true (je res) ali false (ni res). 4.) Check your understanding: gap fill (pod videom): Dopolni s frazami iz videa.
|
|||||||||||
TJA U/82 Project: My school (4 ure)
1 Odpri učbenik na strani 82. Oglej si slike in preleti besedilo ob slikah (preberi naslove, predvidevaj, kaj piše v vsakem odstavku…). 2 Preberi navodila in vprašanja v 1. nalogi. 3 Si? Torej, prebereš besedilo in odgovoriš na vprašanja (če vprašanj ne razumeš dobro, si pomagaj z zvezkom – vprašalnice in slovarčkom spodaj). Odgovore zapiši v učbenk, tudi v besedilu si podčrtaj odgovor. Poglej rešitve. 4 V zvezek napiši naslov: Project: My school (SB/82) in nariši tabelo: Differences (razlike):
5 Poišči razlike med to šolo in našo ter jih zapiši v tabelo. (Lahko preveriš v rešitvah.) 6 Sedaj napiši, v čem sta si podobni: similarities. 7 Razmisli, kako bi opisal svojo šolo. Naredi miselni vzorec in napiši ideje. Npr.: MY SCHOOL STUDENTS: 6-15 years old, nice, friendly, from Mislinja, Dolič, Dovže… SUBJECTS: English, …. MY CLASSROOM: big, nice,… Lahko si pomagaš z besedilom v učbeniku, prelistaj 5. enoto, zvezek, mogoče dobiš še kakšno idejo. Miselni vzorec mi pošlji v pogled! Jutri bomo nadaljevali s pisanjem besedila (brez miselnega vzorca ne boš mogel pisat). Slovarček: go to – iti, hoditi na (šolo), languages – jeziki, facilities – zgradbe in oprema v njih Rešitve: nal. 1: 1 eight hundred (800), 2 French, Russian, Spanish, Italian, Mandarin, 3 nearly four hundred (400) years old, 4 two large sports fields, a modern sports hall with a gym Nal. 2: Npr. (vaši odgovori ne bodo enaki kot moji, tu je samo nekaj primerov) Differences (razlike)
Similarities (enako ali podobno)
|
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2. SKUPINA
Na posnetkih je zanimiva, malo šaljiva predstavitev poklica mizar. Oglejte si posnetka. https://www.mojaizbira.si/poklic/mizar https://www.youtube.com/watch?v=WU4Ens_Ev88 Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si do petka, 18.4.2020 opišite, kakšen poklic je to. Se ti zdi zanimiv?
Do sedaj ste na daljavo izdelali kar nekaj izdelkov iz papirja. V naslednjih tednih pa boste izdelali izdelek po lastni izbiri, ki bo za oceno. Vaša naloga je:
Na moj elektronski naslov korosec@guest.arnes.si do petka, 18.4.2020 napišite, kak primeren material ste našli in idejo, kaj bi iz njega lahko doma naredili. Če bo imel kdo težave z iskanjem ideje za izdelek, bom naslednji teden predlagala nekaj zamisli, ki jih lahko tudi uporabite. |
NEMŠČINA (NIP)
V novem poglavju se bomo naučili opisati svoj dan: kaj počneš, ob kateri uri.
Za začetek pa bomo ponovili spreganje glagola. To poznaš že od lani, letos pa smo to že imeli, ko smo povedali, kaj počnemo v posamezni stavbi v mestu.
ZAPIS V ZVEZEK: (ne tiskaj, PREPIŠI)
Napiši večji naslov: DER ALLTAG (vsakdan)
Ponovimo spreganje glagola – glagol spregamo tako, da osnovni obliki odvzamemo končnico -en in dodamo zahtevane končnice.
Vrstni red v povedi: osebek + glagol + ostalo…..
npr. wohnen – stanovati
ich wohne – jaz stanujem
du wohnst – ti stanuješ
er/sie/es wohnt – on/ona/ono stanuje
npr. schreiben – pisati
ich schreibe
du schreibst
er/sie/es schreibt
Sedaj pa za vajo spregaj še naslednje glagole: lernen, kochen, malen, gehen, spielen, hören
—————————————————————————————————————–
Nekateri glagoli so posebnost, o teh pa naslednjič.
Danes mi NIČESAR ne pošiljaš.