2. A 2. B

SLOVENSKI JEZIK

POLJUB ZA PRINCESO KVAKICO

Cilji:

  • Doživlja prebrano pravljico.
  • Prepoznava prvine pravljice: formalni začetek in konec, preteklik, za pravljico značilne književne osebe in čudeži ter pravljično dogajanje.
  • Razvija sposobnost razumevanja motivov za ravnanje književnih oseb.
  • Pripoveduje pravljico tako, kot jo sliši.
  • Nariše del književnega dogajanja v zvezek.

Naloga:

  • Motivacija

Povemo: Sredi močvirja za devetimi gorami se je pred davnimi časi razprostiralo žabje kraljestvo. V njem sta si kralj Kvakar Zeleni  in kraljica Regina bolj od vsega želela žabjo deklico. V pravljicah se pogosto zgodi, da si starši želijo prav deklico.

Katere pravljične deklice poznajo, kako so pravljični  starši dobili deklice.

  • Najava besedila: Poslušal boš, kako so dobivali otroke v žabjem kraljestvu (pokažemo ilustracijo žabjega gradu) v pravljici Poljub za princeso Kvakico Ifigenije Simonović.
  • Priprava na poslušanje

Učenci se udobno namestijo in se pripravijo na poslušanje.

https://www.youtube.com/watch?v=mYsPwHgEP5M

  • Pogovor:

Zapisujejo imena v zvezek. 

POLJUB ZA PRINCESO KVAKICO

  Književne osebe:    (Katere osebe nastopajo v pravljici? Kako jim je ime?)

 stara krastača                          revna žaba in sin Žaban

   žabja družina                          tri stare žabljanke

                 Književni prostor:    (Kje se je pravljica dogajala?)

   mlaka, plesna dvorana, kraljevi grad, zamrznjena mlaka, trije travniki, slovesna kraljeva dvorana

Kaj se je pomembnega dogajalo v vsakem dogajalnem prostoru? – pripoveduje

V zvezek nariši ilustracijo pravljice. Izberi dogajalni prostor, ki ti je bil najbolj všeč.

  • Branje pravljice

Preberi odlomek v Berilu, stran 100 in 101. 

SLOVENSKI JEZIK

POLJUB ZA PRINCESO KVAKICO

Cilji:

  • Doživlja prebrano pravljico.
  • Prepoznava prvine pravljice: formalni začetek in konec, preteklik, za pravljico značilne književne osebe in čudeži ter pravljično dogajanje.
  • Razvija sposobnost razumevanja motivov za ravnanje književnih oseb.
  • Pripoveduje pravljico tako, kot jo sliši.
  • Nariše del književnega dogajanja v zvezek.

Naloga:

  • Motivacija

Povemo: Sredi močvirja za devetimi gorami se je pred davnimi časi razprostiralo žabje kraljestvo. V njem sta si kralj Kvakar Zeleni  in kraljica Regina bolj od vsega želela žabjo deklico. V pravljicah se pogosto zgodi, da si starši želijo prav deklico.

Katere pravljične deklice poznajo, kako so pravljični  starši dobili deklice.

  • Najava besedila: Poslušal boš, kako so dobivali otroke v žabjem kraljestvu (pokažemo ilustracijo žabjega gradu) v pravljici Poljub za princeso Kvakico Ifigenije Simonović.
  • Priprava na poslušanje

Učenci se udobno namestijo in se pripravijo na poslušanje.

https://www.youtube.com/watch?v=mYsPwHgEP5M

  • Pogovor:

Zapisujejo imena v zvezek. 

POLJUB ZA PRINCESO KVAKICO

  Književne osebe:    (Katere osebe nastopajo v pravljici? Kako jim je ime?)

 stara krastača                          revna žaba in sin Žaban

   žabja družina                          tri stare žabljanke

                 Književni prostor:    (Kje se je pravljica dogajala?)

   mlaka, plesna dvorana, kraljevi grad, zamrznjena mlaka, trije travniki, slovesna kraljeva dvorana

Kaj se je pomembnega dogajalo v vsakem dogajalnem prostoru? – pripoveduje

V zvezek nariši ilustracijo pravljice. Izberi dogajalni prostor, ki ti je bil najbolj všeč.

  • Branje pravljice

Preberi odlomek v Berilu, stran 100 in 101.  

LIKOVNA  UMETNOST

Slikanje: Gradnja slike od dela k celoti – slikanje z računalnikom

Cilji:

  • Utrjuje svojo veščino uporabe računalnika kot orodja za slikanje.
  • Razvija si občutek za gradnjo slike od posameznih delov k celoti.
  • Razvija domišljijo.
  • Navaja se na doslednost in vztrajnost pri slikanju.

Naloga:

  • Poglej si posnetek o slikanju na računalnik v programu SLIKAR:

KLIK

  • Na računalnik nariši poljubno sliko.
  • Shrani jo, kot je prikazano in mi jo pošlji.

LIKOVNA  UMETNOST

Slikanje: Gradnja slike od dela k celoti – slikanje z računalnikom

Cilji:

  • Utrjuje svojo veščino uporabe računalnika kot orodja za slikanje.
  • Razvija si občutek za gradnjo slike od posameznih delov k celoti.
  • Razvija domišljijo.
  • Navaja se na doslednost in vztrajnost pri slikanju.

Naloga:

  • Poglej si posnetek o slikanju na računalnik v programu SLIKAR:

KLIK

  • Na računalnik nariši poljubno sliko.
  • Shrani jo, kot je prikazano in mi jo pošlji.

SPOZNAVANJE OKOLJA

KULTURA PREHRANJEVANJA

Cilji:

  • Razvija družabnost, povezano s prehranjevanjem.
  • Zna preoblikovati s prepogibanjem.
  • Zna se za delo pripraviti in po končanem delu pospraviti.

Naloga:

  • Pogovor:
    • Obnašanje pri mizi. Bonton prehranjevanja.
    • Uporaba pribora. Poimenuje pribor (žlica, vilice, nož, majhna žlica za sladico).
    • Pogrinjek: Ali ga vedno uporablja ali samo ob slavnostnih obedih? Čemu imamo pogrinjek? Ali so za vse priložnosti enaki?

Skupaj preberite in se pogovorite.

PRAVILA ZA MIZO

SPOZNAVANJE OKOLJA

KULTURA PREHRANJEVANJA

Cilji:

  • Razvija družabnost, povezano s prehranjevanjem.
  • Zna preoblikovati s prepogibanjem.
  • Zna se za delo pripraviti in po končanem delu pospraviti.

Naloga:

  • Pogovor:
    • Obnašanje pri mizi. Bonton prehranjevanja.
    • Uporaba pribora. Poimenuje pribor (žlica, vilice, nož, majhna žlica za sladico).
    • Pogrinjek: Ali ga vedno uporablja ali samo ob slavnostnih obedih? Čemu imamo pogrinjek? Ali so za vse priložnosti enaki?

Skupaj preberite in se pogovorite.

PRAVILA ZA MIZO

ANGLEŠČINA

Tema: Moje telo (slušno razumevanje)

Cilji: utrjevanje naučenega besedišča

Dobro se razmigaj ob gibalni pesmici.

Po navodilu postavi dele telesa na ustrezno mesto. Ne pozabi:

tummy – trebušček

neck – vrat

foot – stopalo

Poslušaj nato pa slike prenesi v ustrezna polja.

Poslušaj nato pa slike prenesi v ustrezna polja.

Povabi ostale člane družine.

 

(Skupno 408 obiskov, današnjih obiskov 1)