4. A 4. B

ŠPORT

Učenec razvija koordinacijo, spretnost, odrivno moč. Izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.

Vaje s koordinacijsko lestvijo

  1. KOORDINACIJSKA LESTEV je dober pripomoček za razvoj koordinacije, spretnosti in odriva. Z njo si se srečal-a že v šoli:

  1. Malokdo jo ima doma, zato si jo naredi iz različnih vrvi ali papirja, palic ipd. Lahko si jo tudi kar narišeš s kredo na asfalt ali kakšno drugo površino. V spodnji povezavi imaš filmček, kjer je predstavljeno veliko zanimivih vaj, ki jih lahko delaš s pomočjo koordinacijske lestve. Potrudi se in jih naredi čim več.

KLIK – POVEZAVA

  1. Ne pozabi na osnovno ogrevanje pred vadbo.
  1. Obilo užitkov ob vajah ti želim.

ŠPORT

Vaje s koordinacijsko lestvijo

Učenec:

  • razvija koordinacijo, spretnost, odrivno moč.
  • Izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.
  1. KOORDINACIJSKA LESTEV je dober pripomoček za razvoj koordinacije, spretnosti in odriva. Z njo si se srečal-a že v šoli:

  1. Marsikdo jo ima doma, lahko pa si jo narediš iz različnih vrvi ali papirja, palic ipd.

Lahko si jo tudi kar narišeš s kredo na asfalt ali kakšno drugo površino.

V spodnji povezavi imaš filmček, kjer je predstavljeno veliko zanimivih vaj, ki jih lahko delaš s pomočjo koordinacijske lestve. Potrudi se in jih naredi čim več.

KLIK – POVEZAVA

  1. Ne pozabi na osnovno ogrevanje pred vadbo.
  1. Obilo užitkov ob vajah ti želim.

SLOVENŠČINA

Učenec izreka opravičilo na različne načine. Bere, razume, vrednoti ter povzema neuradna opravičila. Utemeljuje svoje mnenje.

Kako izrekamo opravičilo

  1. Večkrat si se moral-a že za kaj opravičiti.

Razmisli komu in v katerih primerih.

Se je tebi že kdo kdaj za kaj opravičil?

Ob kateri priložnosti so se ti opravičili starši / učitelji?

Ali se lahko opravičiš tudi nebesedno (z obrazno mimiko, kretnjami rok, držo telesa)?

  1. V DZ za SLJ, 2. del, 88 imaš zapisanih nekaj opravičil. Preberi jih.
  1. Na strani 89 reši nalogo. Rešitve si preglej.
  1. Nebesedne načine opravičil si oglej na strani 90. S pantomimo posnemaj ljudi na sliki.
  1. Prepiši spodnje besedilo v zvezek za SLJ in si ga zapomni:

                              OPRAVIČILO

Opravičimo se, če kaj naredimo narobe ali če česa ne moremo narediti.

Primeri:

  • Opravičujem se.
  • Rad-a bi se opravičil-a.

             Opravičimo se lahko besedno, nebesedno ali pisno.

  1. Izpolni še rumeni okvirček v DZ na strani 91.

SLOVENŠČINA

Polonca Kovač: Vezalkine sanje

Učenci:

  • Poslušajo in doživljajo interpretativno prebrano besedilo.
  • Glasno razumljivo in interpretativno berejo književno besedilo (upoštevajo slušne prvine govora).
  • Napišejo zgodbo/nadaljevanje zgodbe.
  1. Včeraj si prebral zgodbo Vezalkine sanje.

(Da je zgodba domišljijska je dokaz, ker vezalka sanja, govori, se zaljubi, hodi naokoli,…)

  1. Ponovno jo preberi ali poslušaj, nato pa napiši nadaljevanje zgodbe.

V nadaljevanju zgodbe napiši, kaj se je zgodilo, ko so rezanci pristali skupaj z vezalko na krožniku,…lahko dobiš ta krožnik tudi ti…???

Nadaljevanje zgodbice mi pošlji do torka, 21. 4. 2020

MATEMATIKA

Učenec utrjuje znanje – poznavanje merskih enot za dolžino in prostornino, primerjanje teh enot, pretvarjanje med sosednjimi enotami, poznavanje geometrijskih pojmov, pisno deljenje.

Preverjanje deljenja

Danes boš preveril svoje znanje na zabaven način:

  • s kvizom Kahoot boš preveril znanje o geometriji in merskih enotah;
  • na moji matematiki pa znanje o pisnem deljenju.
  1. Kviz: Kahoot!

Na telefonu ali računalniku pojdi na kahoot.it.

Vtipkaj PIN: 06207370 in se prijavi s svojim imenom in začetnico priimka (jaz bi se prijavila kot GordanaK).

Druga možnost: klikni na tale link: https://kahoot.it/challenge/06207370?challenge-id=8c0eeba4-68b3-4b99-bc22-b28a67b31f22_1587014081214

Rešuj kviz.

Lahko rešuješ večkrat, vendar se moraš prijavit z novim imenom (prvotnemu imenu dodaj številko, npr. GordanaK1).

Tvoje odgovore in rezultat bom videla, tako da mi ni potrebno ničesar pošiljat.

  1. Zdaj pojdi še na mojo matematiko, kjer te čakajo naloge deljenja.

https://vadnica.moja-matematika.si/

Veliko znanja ti želim!

MATEMATIKA

Merimo čas

Učenci:

  • Ocenijo in merijo količine za čas s standardnimi enotami.
  • Ob praktičnem merjenju izbirajo primerne merilne instrumente in meritve izrazijo z ustrezno mersko enoto.
  • Spoznajo standardne merske enote za čas (dan, teden, mesec, leto).
  • Pretvarjajo (le med dvema sosednjima enotama) večimenske količine v enoimenske in obratno.
  • Uporabijo računske operacije pri reševanju besedilnih nalog.
  1. Nadaljuj zapis v zvezek

Tabelska slika:

  1. LETO
  • Zemlja enkrat obkroži Sonce,
  • traja 365 dni (vsaka štiri leta pa 366 dni),
  • ima 12 mesecev,
  • ima dobrih 52 tednov.
  1. MESEC
  • traja od 28 do 31 dni
  • februar ima vsaka štiri leta 29 dni, drugače pa 28,
  • 30 dni imajo april, junij, september in november.
  1. TEDEN
  • ima 7 dni.
  1. DAN
  • Zemlja naredi en krog okoli svoje osi,
  • zamenjata se dan in noč,
  • traja 24 ur.
  1. Reši naloge:
  • Koliko dni imajo 3 leta, če nobeno ni prestopno?
  • Koliko dni skupaj imajo vsi meseci, ki imajo po 31 dni?
  • Koliko tednov trajajo zimske in koliko poletne počitnice?
  • Koliko dni je bila Neža na morju, če je bila tam 2 tedna in tri dni in koliko dni pri babici, če je bila pri njej cel julij in en teden avgusta?

DRUŽBA

Učenec se seznani s cilji projekta, z načinom dela pri raziskovanju. Izbere si predmet raziskave. Zna izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.

Raziskujem preteklost

  1. V prihodnjih dneh boš raziskovalec. Med predmeti si boš izbral enega in poiskal kdaj, kako in kje je nastal. Morda boš odkril tudi, kdo ga je izumil ali zakaj so ga uporabljali, iz česa je bil narejen, čemu je služil in seveda, kako se je skozi čas spreminjal.

Bolj ko boš brskal po spletu, knjigah ali morda koga kaj povprašal, bolj se ti bodo odpirala nova vprašanja.

  1. Danes je tvoja naloga samo, da dobro premisliš, zgodovino katerega predmeta boš izbral, saj je zelo pomembno, da te zanima njegov nastanek.

Izbiraš lahko med naslednjimi:

  • avto,
  • vlak,
  • likalnik,
  • računalnik,
  • telefon,
  • žarnica,
  • ura,
  • denar,
  • knjiga,
  • pralni stroj,…

Lahko pa izbereš tudi kakšen predmet, ki ga ni med predlogi, a se prej posvetuj z mano.

DRUŽBA

Raziskujem preteklost

Učenci:

  • se seznanijo s cilji projekta.
  • Seznanijo se z načinom dela.
  • Izberejo si predmet raziskave.
  • Znajo izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku.
  1. V prihodnjih dneh boš raziskovalec. Med predmeti si boš izbral enega in poiskal kdaj, kako in kje je nastal. Morda boš odkril tudi, kdo ga je izumil ali zakaj so ga uporabljali, iz česa je bil narejen, čemu je služil in seveda, kako se je skozi čas spreminjal.

Bolj ko boš brskal po spletu, knjigah ali morda koga kaj povprašal, bolj se ti bodo odpirala nova vprašanja.

  1. Danes je tvoja naloga samo, da dobro premisliš, zgodovino katerega predmeta boš izbral, saj je zelo pomembno, da te zanima njegov nastanek.

Izbiraš lahko med naslednjimi:

  • avto,
  • vlak,
  • likalnik,
  • računalnik,
  • telefon,
  • žarnica,
  • ura,
  • denar,
  • knjiga,
  • pralni stroj,…

Lahko pa izbereš tudi kakšen predmet, ki ga ni med predlogi, a se prej posvetuj z mano.

Sporoči mi, za kateri predmet si se odločil-a.

ŠPORT (NIP)

Žabica

Za jutrišnjo uro vam pošiljam športno “žabico” 🙂 Ne zna skakati in še sami jo boste morali narediti ampak delo vam ne bo vzelo veliko časa, pa porabili jo boste lahko še kak dan, ko se boste želeli razgibati malo drugače.

NAVODILA za izdelavo najdete v filmčku, ki je v priponki. Skoraj prepričana pa sem, da vas bo večina znala “žabico” narediti tudi brez njih, saj ste jo prav gotovo izdelovali že kdaj v šoli ali sami doma.

https://www.youtube.com/watch?v=6ZE8oHkOw5A

NAVODILA za igro so spodaj. Fotografije, vam bodo pomagale pri izdelavi vaše “žabice”. Seveda pa si lahko naredite kakšno čisto po svoji izbiri. Če boste imeli možnost, bom vesela fotografije kakšne vaše “žabice”. Bodite ustvarjalni, izmislite si zabavne naloge, pa k igri povabite še starše.

ORIGAMI – ŽABICA, Katja U.

Lep konec tedna vam želim!

Učiteljica Petra

NEMŠČINA (NIP)

Sedaj domače živali že dobro poznaš. Danes se jih boš naučil/a opisati v treh povedih.
Zapis v zvezek (NAPIŠI, NE tiskaj) – pri zapisu uporabljaj barve:

OPIS ŽIVALI

der Hund
Das ist ein Hund. (To je en pes.)
Der Hund ist Rex. (Pes je Rex.)
Er ist schwarz. (On je črn.)

die Katze
Das ist eine Katze. (To je ena mačka.)
Die Katze ist Pika. (Mačka je Pika.)
Sie ist weiß. (Ona je bela.)

das Pferd
Das ist ein Pferd. (To je en konj.)
Das Pferd ist Polo. (Konj je Polo.)
Es ist braun. (On je rjav.)

Za vajo USTNO opiši 3 živali, ki imajo različen člen (der, die, das). Imena in barve si izmisli.
Če česa ne razumeš, mi napiši!
Danes mi NIČESAR NE pošiljaš!

(Skupno 184 obiskov, današnjih obiskov 1)