7. A 7. B

 ZGO

Preverjanje znanja Rim.

Ob 9.00 bodo dobili nalogo z navodili, čas reševanja je 45 minut. Ko bodo nalogo opravili, jo slikajo in pošljejo na moj elektronski naslov ob 9.55. Rešitve pregledamo na srečanju preko Zooma v sredo, ob 9.00.

 SLJ

TEMA: ZNAČILNOSTI DRAMSKEGA BESEDILA

Berilo odpri na strani 111. Poišči MALE UČENOSTI.

Preberi, kaj je značilno za dramsko besedilo Modra vrtnica za princesko.

 V zvezek (pod književnost) zapiši naslov ZNAČILNOSTI DRAMSKEGA BESEDILA.

Iz berila prepiši KAKO JE BESEDILO ZGRAJENO?

Iz dramskega besedila Modra vrtnica za princesko prepiši še dva primera didaskalije in dvogovora in ju zapiši v zvezek.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

 SLJ

Tema: Poklonil(a) sem rožo(e) – poustvarjalno pisanje

Napiši kratko zgodbo o tem, kako si osebo, ki ti je pri srcu, obdaroval(a) z rožo(ami).

Pomagaj si s vprašanji: Komu? Ob kateri priložnosti? Kaj si želel(a) sporočiti? Kako je oseba to sprejela? Kakšni so bili tvoji občutki? …

Ne odgovarjaj na vprašanja; besedilo naj bo vsebinsko zaokroženo. Zgodbo mi pošlji do srede.

 TJA

Tokrat pošiljam navodila za delo v obliki video posnetka. Tukaj je povezava: https://www.loom.com/share/b33502476f644875880168ef4a355f32

V prilogi e-maila je besedilo s katerim boš delal/a. >>> apple_crumble

Lep začetek tedna želim!

NARAVOSLOVJE

Videokonferenca Zoom –  priprava na preverjanje znanja

  • Ob 11.00 uri se srečamo na videokonferenci preko aplikacije Zoom. Dogovorili se bomo glede preverjanja znanja, ocenjevanja ter nadaljnjega dela. Pripravite vprašanja, ki vas mučijo. Utrjevali bomo učno snov.

V četrtek bomo izvedli pisno preverjanje znanja ter ogledali si boste film Žejni svet.

 GEO

tematika: DELITEV AZIJE

PRILOGA >>> KLIK

 TJA

Utrjevanje

V UČBENIKU reši naslednje naloge:

U/112, nal. 1 (prosti čas), 2 dopolni povedi glede na povezave slik), 3 (razlike med slikama)

U/113, nal. 1 (poimenuj kraje in stavbe), 2(s pomočjo šifranta najdi pridevnike), 3 (najdi nasprotja pridevnikov iz 2. naloge)

U/114, nal 1 (poimenuj narodnosti), nal. 2 (najdi še 8 držav)

Rešitve vam pošljem jutri.

 LUM

Likovna naloga: Izdelava arhitekturnega objekta iz stebrov in ploskev
Določi osnovno ploskev objekta (pravokotnik, trikotnik, večkotnik). Glede na število oglišč izdelaj ustrezno število papirnatih stebrov, ki bodo podpirali in nosili to ploskev. Lahko izdelaš tudi več stebrov.
Stebre izdelaj iz papirja v obliki tulcev. Ploskev zalepi na stebre in dodaj novo nadstropje stebrov in na njih spet prilepi novo ploskev. Število nadstropij ni omejeno. Nastane stebriščna zgradba iz poljubnega števila nadstropij. Nadstropja se lahko razlikujejo po višinah stebrov. Če navodila niso dovolj jasna, mi piši za dodatna pojasnila. Čas izdelave objekta sta dve šolski uri. Fotografijo objekta mi pošlji.

 

ŠPORT (DEKLICE)

Že šesti teden dela na daljavo se začenja z jutrišnjim dnem. In zadnji pred prazničnimi dnevi, ki jih bomo zagotovo vsi še kako veseli, saj sem prepričana da vsak med nami zdaj res že rabi malo oddiha od tega novega načina šolanja. Mogoče nam bo med njimi celo uspelo preživeti kak dan povsem brez računalnika…?

Če bi bili v šoli, bi verjetno že zaključili z meritvami za Športno vzgojni karton. Ali bomo take čisto prave letos sploh izvedli, ne vem, zato da ne gredo čisto mimo in da boste malo potrenirale, če jih bomo, pa vam v priponki pošiljam naloge, ki jih boste imele čas opravljati cel teden.

NAVODILO:

Ta teden boste same opravile prilagojene teste za Športno vzgojni karton. Opise nalog najdete v priponki ŠVK, OŠ Mislinja. Testov je 11, časa da jih opravite pa imate do konca tedna, torej do začetka praznikov. >>> ŠVK, OŠ Mislinja

V isti prilogi je tudi tabela, v katero vpisujete svoje rezultate. Nekateri testi se opravljajo 1x, nekateri 2x – vpišete toliko rezultatov, kot jih zahteva test, torej samo enega ali oba, odvisno od testa (beri navodila ob testu). Skupaj z vašim Dnevnikom aktivnosti 6 (tudi v priponki) mi tabelo pošljete do začetka prvomajskih praznikov, torej najkasneje do 27.4.2020. Skupaj z vašimi Dnevniki športnih aktivnosti jo bom shranila v vašo osebno mapo, ki kaže pregled vašega dela za čas šolanja na daljavo. >>> Dnevnik športnih aktivnosti6

V priponki Motorične ali gibalne sposobnosti pa si še preberite čemu služijo testi in nekaj zanimivosti v zvezi s ŠVK. >>> Motorične ali gibalne spretnosti

ŠPORT (DEČKI)

Z učiteljico Petro sva se odločila, da v tem tednu pred prazniki opravimo prilagojeno testiranje za ŠPORTNO VZGOJNI KARTON. Ker bo testiranje potekalo na daljavo in ker se boste sami testirali, rezultati ne bodo isti. Boste pa dobili eno povratno informacijo o stanju vaše trenutne pripravljenosti. Malo se boste pri posameznih testih morali znajti.Če vam pa kakšnega testa ne uspe izvest   zaradi prostorskih ali drugih težav pa bomo ko pridete v šolo. Pričakujem, pa da vas bo velika večina teste izvedla in mi izpolnjeno tabelo obvezno poslala so naslednje nedelje. Pa lep začetek tedna. Te naloge veljajo za cel teden.

ŠVK, OŠ Mislinja

NI1

Tokrat pošiljam navodila za delo in razlago v obliki video posnetka. Tukaj je povezava: https://www.loom.com/share/27b18cdeb5ca42f7b845e6cde6eea7cf

Delal/a boš v UČ 59/4-5 in DZ 49/3-4. To je moj prvi takšen posnetek s programom LOOM, ki ga bom še večkrat uporabila, zato da boš razlago slišal/a in da seveda slišiš nemški jezik.

V četrtek, 23.4.2020 ob 14. uri bomo imeli uro nemščine v živo preko ZOOM-a. Žal ne morem prej. Upam, da ti ura ustreza. Povezavo na ZOOM pošljem v sredo.

SPH

NAVODILO >>> prakticno_delo

VIR: NIJZ
(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)