1. ura SLJ

Zapis v zvezek:

V DZ reši stran 52 in 53.

  • Pošlji mi rešeno Dopolni in pomni na strani 53.

 

  1. ura ŠPO

Doličani, pozdravljeni!

Samo še ta teden in tokrat res zaslužene počitnice, kajne?

Pošiljam vam navodilo za še zadnjo našo uro ŠPO pred prazniki. Postavili si boste svojo “lasersko mrežo”. Pazite se “žarkov”, predvsem pa si naredite zabavno uro ŠPO 🙂

NAVODILO za postavitev “laserske mreže”:

Za aktivnost potrebujete le vrvico ali volno, lahko tudi elastiko, ki jo zavežete okrog stolov, miz, omar ali zunaj okoli dreves, grmov… Če mama ne bo gledala preveč grdo 😉 , lahko vrvico pritrdite na steno tudi s pomočjo kakšnega lepilnega traka. Skratka, sistem je “znajdi se” 🙂 Gostoto mreže prilagajate po želji oziroma zahtevnosti, ki jo želite za svojo lasersko mrežo.

Ko bo mreža postavljena, je vaša naloga, da jo poskušate preplezati najbolj spretno kar se da, brez da bi se dotaknili vrvice. Če naredite napako, pri igri pa vas je več, odstopite mesto tistemu za vami, vi pa začnete od začetka, ko ste spet na vrsti. Ker je možnih poti vedno več, si za nov poskus ob napaki pač poskusite izbrati boljšo pot. Vrvico lahko preplezate, preskočite, zlezete pod njo… Tudi tu smo pri “znajdi se” 🙂 Za večjo motivacijo predlagam, da si na drugi strani mreže pripravite kakšen strogo varovani “sef”, v katerem vas bo čakalo sadje ali pa mmm, kakšna dobra čokoladica 🙂

V priponki je slikica primera, da boste imeli predstavo oziroma navdih, jaz pa vam želim uspešno postavljanje mreže in obilo zabave ob premagovanju “žarkov”. Vesela bom kakšne fotografije vaše mreže.

Imejte lep preostanek tedna!

Učiteljica Petra

  1. ura DRU

Včeraj si izvedel kar veliko novih stvari o Rimljanih. Še enkrat si oglej posnetek: https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/

Preberi besedilo v učbeniku na strani 85.

V zvezek zapiši:

 

 

V zvezek prepiši vprašanja in odgovori nanje:

  1. Katero današnje slovensko mesto je rimska Emona?
  2. Kakšne so bile ceste, ki so povezovale rimska mesta?
  3. Kako je mesto poskrbelo za obrambo?
  4. Katere stavbe so bile v mestu? Iz katerega materiala so bile?
  5. Kako so ogrevali stanovanjske hiše in kopališča?

 

  • Pošlji mi svoje odgovore.

GOSPODINJSTVO

VIRI ZA ZADOVOLJEVANJE POTREB

RAZPOLOŽLJIVOST IN UPORABA VIROV

Pozna vire za zadovoljevanje potreb, našteje in predstavi pomen virov za zadovoljevanje potreb, razumno odloča o uporabi virov, razume omejenost virov in preudarno uporabo virov, razume porabo kot zadovoljevanje potreb.

1.      Najprej si preglej, če si pravilno oblikoval miselni vzorec o izletu v hribe ali o izletu na morje. Tu je samo primer enega miselnega vzorca. Ti si lahko napisal še kaj drugega.

ČAS

1 teden , od 1.8. do 8.8. 2020

ENERGIJA                                                                        

varčevanje z vodo in

elektriko, plinom                                          

                                                    

                                                IZLET NA MORJE

DENAR, DOKUMENTI                           SKRB ZA OKOLJE                     HRANA

evri, kune     potni list                                  vrečke za ločeno zbiranje            makaroni

osebna izkaznica                      odpadkov                                      riž, moka,

                                                                                                                             sol, sladkor,

olje, kis, med,

krompir, solata,

zelje, maslo, marmelada, nutela …

 

OBLAČILA               OBUTEV     PRIPOMOČKI ZA         pripomočki za osebno higieno

kratke hlače,           sandali,                                                zobna ščetka, zobna pasta,

                                                       PROSTI ČAS

kratke majice,         natikači,      badminton,                          milo, glavnik, škarjice za

kopalke,                   copati,          balinčki,                             striženje nohtov, šampon,

trenirka,           športni copati      knjige,                           brisače, brisača za na plažo,

dolge hlače,                                  družabne igre                       krema za sončenje

2.      Narava je dom mnogih rastlin in živali.  Zato je dobro, če se v naravi primerno obnašamo. Ali veš, kako se obnašamo v naravi ?

Zapiši 5 PRAVIL OBNAŠANJA V NARAVI. Pomagaš si lahko z učbenikom na  str. 25, Za radovedne.

V pomoč ti bo tudi naslednji posnetek.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UlJxi4b-z3w

 

3.      Pod zapisana pravila obnašanja v naravi, nariši del narave– gozda, kjer se pogosto sprehajaš.

 

4.      Razmisli, kako lahko varčuješ z vodo in kako z energijo v gospodinjstvu.

Napiši naslov: VARČEVANJE Z VODO IN ENERGIJO.

Preriši tabelo in jo dopolni z vsaj 2 primeroma, lahko jih zapišeš še več.

 

VARČEVANJE Z VODO VARČEVANJE Z ENERGIJO
po uporabi vode,  pipo zaprem do konca ugasnemo vse el. naprave, ki jih ne potrebujemo

 

 

 

 

Če si boš natančno ogledal posnetka, boš lahko ugotovil, kako lahko varčujemo z električno energijo v gospodinjstvu

https://www.youtube.com/watch?v=XWjLBqpr9X8

in kako lahko varčujemo z vodo

https://www.youtube.com/watch?v=Uk_aSXu8DF0

Za konec pa še pesem Šampioni.  Če želiš, lahko tudi zaplešeš.

https://www.youtube.com/watch?v=bgLohsiehiI

 

 

ANGLEŠČINA

Tema: Bralno razumevanje: Let ‘ s explore!

Cilji: utrjevanje naučenega besedišča

         bralno razumevanje

  • Se dobimo na Zoom-u ob 11.00!
  • UČBENIK stran 62 – 63: Let ‘ s explore!

Pripravi učbenik in preberi zapis.

  • Interaktivna vaja: JOBS

Poslušaj pesmico in poskusi s pripevanjem.

 

 NEMŠČINA (NIP)

Priprava na govorni nastop

Danes in jutri boš pripravljal/a svoj govorni nastop z naslovom IN DER SCHULE, ki bo vseboval 3 sklope (šolski predmeti, aktivnosti pri pouku in šolske potrebščine).

Pomagaj si s svojimi zapiski in domačimi nalogami, ki si jih marca in aprila delal/a doma. Vse kar moraš vključiti v govorni nastop, je že napisano v zvezku.

To kar je pri vsebini označeno z zvezdico * je mišljeno za 5. razred.

Vsebina:

  • Welche Schule besuchst du? In welche Klasse gehst du? Katero šolo obiskuješ in kateri razred? Ker se tega nismo posebej učili in potrebujemo en uvod, sem vam napisala, kar boste povedali vsi enako:
    Ich besuche die Grundschule in Dolič. Ich bin in der vierten/fünften Klasse.
    (Obiskujem osnovno šolo v Doliču. Sem v četrtem/petem razred.)
  • Was ist dein Lieblingsfach? Kaj je tvoj najljubši predmet?
    Mein Lieblingsfach ist…
  • Wo bist du sehr gut/nicht gut/ausreichend? Was machst du in diesen Fächern?
    Pri katerem predmetu si zelo dober/a? Kaj pri tem predmetu počneš (npr. računaš)?
    Ich bin sehr gut in Mathe. Ich rechne in Mathe.
    Pri katerem predmetu nisi dober/a? Kaj pri tem predmetu počneš?
    * Pri katerem predmetu si zadovoljivo dober/dobra? Kaj pri tem predmetu počneš?
  • Was machst du noch in der Schule? Kaj še počneš pri pouku?
    Ich turne, singe, tanze und zeichne auch in der Schule.
  • Was ist in deiner Schultasche? Predstavi svojo šolsko torbo. Kaj je v njej? Poimenuj vsaj 8 oz. 12* potrebščin. Lahko jih seveda več.
    Das ist meine Schultasche. Das ist ein/e… ali mein/meine…

Ko boš vse napisal/a, mi pošlji po e-mailu, da pregledam. Po počitnicah se bomo srečali v ZOOM konferenci, kjer bomo vadili še izgovorjavo in določili datum in čas za predstavitev govornega nastopa. Obstaja tudi možnost, da boste svoj govorni nastop posneli in mi mi poslali video. Ampak o tem več po počitnicah.

(Skupno 608 obiskov, današnjih obiskov 1)