6. A 6. B

 ŠPORT (DEKLICE)

Ker ste z navodili za prejšnjo uro že dobile gradivo za cel teden, vas s tem mailom samo spomnim, da do konca tedna opravljate teste za Športno vzgojni karton, do praznikov oziroma najkasneje 27.4.2020, pa mi na mail pošljete 2 priponki: Dnevnik športnih aktivnosti 6 in Tabelo testov za ŠVK. 

Če bo kakšno vprašanje glede testov, pa seveda javite.

P.s.

Nekatere imate na dolgu še tabele!! Prosim pošljite, kar še niste.

ŠVK, OŠ Mislinja

ŠPORT (DEČKI)

Za jutrišnje ure športa, veljajo navodila, ki sem vam jih poslal v nedeljo. Pomeni, opravljate teste za Švk karton. Vse teste izvedete enkrat, če pa kdo želi se  lahko  testira dvakrat. Ne pozabit, da mi morate do konca tedna poslati izpolnjeno tabelo testiranja nazaj.  Lp Dragan. >>> ŠVK, OŠ Mislinja

SLJ

TEMA: FRANČEK RUDOLF, KAKO JE LISICA NEHALA BITI ZVITA (razumevanje besedila)

Še  enkrat preberi pravljico Kako je lisica nehala biti zvita  in odgovori na vprašanja.

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

  1. Kje si je lisica izbrala brlog in kakšen se ji je zdel njen izbor?
  2. Opiši, zakaj se je zatekla vanj in kaj se ji pri tem zgodi?
  3. Opiš, kako so se živali (zajčki, volk Jožek) odzivale, ko lisice Mice nekaj časa ni bilo na spregled.
  4. Kdo je lisico po naročilu zajčkov našel?
  5. Kaj je lisica ježka obtožila?
  6. Kaj ji ježek na njene obtožbe odgovori? Razloži, kaj je s tem odgovorom mislil.

ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE. Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj.

 MAT

Še vedno  boste ponavljali računanje z decimalnimi števili, danes bomo ponovili računanje vrednosti izrazov, zapis izraza po besedilu in besedilne naloge.

Najprej si preglejte včerajšnje nalogo. Rešitve so v prilogi. >>> Resitve_21_4_6r

Rešujete naloge na delovnem listu, ki je v prilogi. Ni treba reševati po vrsti, lahko si sami izbirate, katere naloge boste reševali. Čas reševanja naj bo 40 min. >>> Racunanje_dec_stevila_2del

Pri računanju vrednosti izrazov bodite pozorni na pravilen vrstni red računanja. Besedilne naloge natančno preberite.

 MAT

Danes bomo utrjevali decimalna števila.

  1. Rešujete naloge na delovnem listu, ki je v prilogi. Račune prepišite v zvezek in jih rešite, pri besedilnih nalogah izpišite le podatke. Pomožni računi naj bodo zapisani v zvezku. >>> 22.4.MAT 6.bPrilogaUtrjevanje dec. števila

Učenci, ki imate težave pri matematiki, rešite pri prvi nalogi 3 primere (po vaši izbiri) in pri drugi nalogi 1 primer (po vaši izbiri).  Lahko rešite še kaj več, ni pa nujno.

Učenci, ki vam gre matematika kar v redu, rešite pri prvi nalogi 2 primera (po vaši izbiri), pri drugi nalogi 1 primer (po vaši izbiri) ter nalogo 3 ali 4 (sami se odločite). Lahko rešite še kaj več, ni pa nujno.

Učenci, ki radi rešujete matematične probleme, rešite pri prvi nalogi 2 primera (po vaši izbiri), drugi nalogi 1 primer (po vaši izbiri) ter nalogo 4. Lahko rešite še kaj več, ni pa nujno.

  1. Rešitve mi samo natipkajte in pošljite v pregled.

 TJA

Enako navodilo kot včeraj.

GUM

Udobno se namesti, odpri oči in ušesa in uživaj ob posnetku:

https://www.youtube.com/watch?v=hoSWox2foVI

Narava je nenehen ustvarjalni navdih vsem umetnikom, tudi glasbenikom. Če smo pozorni lahko tudi doma najdemo različne stvari, ki nam lahko pričarajo čudovite zvoke (vejice, kamenčki, listje, trobentice, vilice, kozarci, krožniki…). Poišči jih nekaj tudi ti in nanje preizkusi različne načine igranja (udarjanje, stresanje, drgnjenje …). Sestavi svojo zvočno sliko in če imaš možnost, naj te nekdo posname, ter mi posnetek pošlji na mail. Če te možnosti nimaš, v zvezek napiši ideje, na kaj vse in kako si igral/a.

GEO

tematika: ORIENTACIJA (2. del)

PRILOGA >>> KLIK

 SLJ

Kako je lisica nehala biti zvita

Odgovori na vprašanja.

  1. Kdo jo je zagodel volku Jožku in kako?
  2. Je tudi tebi že kdo naredil medvedjo uslugo? Opiši pripetljaj, ko ti je nekdo napravil pravo medvedjo uslugo.
  3. Kako je sklenil pravljico medved?
  4. Kakšen nauk/sporočilo lahko razbereš iz pravljice?

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči oziroma še enkrat poglej v besedilo.

 

(Skupno 112 obiskov, današnjih obiskov 1)