2. A 2. B

SLOVENSKI JEZIK

Pesem: MALIM SO VŠEČ

Cilja:

  • Bere pesem.
  • Razvija asociativne zmožnosti: ob tematski (osrednji) besedi niza svoje asociacije.

Naloga:

  • Motivacija

Pesnik Boris A. Novak je v pesmi o besedah, pesnikih in otrocih zapisal, da imajo otroci poseben dar, s katerim poslušajo, čutijo, okušajo in duhajo besede.

Izmisli si:

  • Ustno odgovori na vprašanja.
  1. kitica

Glasno preberi prvo kitico.

O čem govori prva kitica?

Katere so še nenavadne reči?

  1. kitica

Glasno preberi drugo kitico.

O čem govori druga kitica?

Katere so še sladke reči?

  1. kitica

Glasno preberi tretjo kitico.

O čem govori tretja kitica?

Katere so še smešne besede?

  • Še enkrat preberi ali poslušaj celo pesem.

SLOVENSKI JEZIK

Pesem: MALIM SO VŠEČ

Cilja:

  • Bere pesem.
  • Razvija asociativne zmožnosti: ob tematski (osrednji) besedi niza svoje asociacije.

Naloga:

  • Motivacija

Pesnik Boris A. Novak je v pesmi o besedah, pesnikih in otrocih zapisal, da imajo otroci poseben dar, s katerim poslušajo, čutijo, okušajo in duhajo besede.

Izmisli si:

  • Ustno odgovori na vprašanja.
  1. kitica

Glasno preberi prvo kitico.

O čem govori prva kitica?

Katere so še nenavadne reči?

  1. kitica

Glasno preberi drugo kitico.

O čem govori druga kitica?

Katere so še sladke reči?

  1. kitica

Glasno preberi tretjo kitico.

O čem govori tretja kitica?

Katere so še smešne besede?

  • Še enkrat preberi ali poslušaj celo pesem.

LIKOVNA  UMETNOST

Arhitektura: LIKOVNO USTVARJANJE IZ NARAVNIH MATERIALOV

Cilja:

  • Oblikuje prostorske oblike iz naravnih materialov v odprtem prostoru.
  • Razvija domišljijo.

Naloga:

  • Poglej spodnje fotografije. Kaj imajo skupnega?

  • Seveda, vse je narejeno v naravi iz naravnih materialov.
    • Tudi ti boš ustvarjal v naravi.
    • Delaj na prostem, v naravi.

    Naberi različen material: vejice, trave, lubje, cvetje, kamenčke,…

    Najbolje, da za podlago uporabiš tlakovano dvorišče ali  mizo na prostem, da se bo bolje videlo.

    Vse ostalo je prepuščeno tvoji domišljiji.

    Izdelek fotografiraj in ga pošlji.

LIKOVNA  UMETNOST

Arhitektura: LIKOVNO USTVARJANJE IZ NARAVNIH MATERIALOV

Cilja:

  • Oblikuje prostorske oblike iz naravnih materialov v odprtem prostoru.
  • Razvija domišljijo.

Naloga:

  • Poglej spodnje fotografije. Kaj imajo skupnega?
    Seveda, vse je narejeno v naravi iz naravnih materialov.Tudi ti boš ustvarjal v naravi.

    Delaj na prostem, v naravi.
    Naberi različen material: vejice, trave, lubje, cvetje, kamenčke,…

    Najbolje, da za podlago uporabiš tlakovano dvorišče ali  mizo na prostem, da se bo bolje videlo.

    Vse ostalo je prepuščeno tvoji domišljiji.

    Izdelek fotografiraj in ga pošlji.

SPOZNAVANJE OKOLJA

DAN UPORA PROTI OKUPATORJU TER PRAZNIK DELA

Cilji:

  • Zna poimenovati praznik, ki ga praznujemo v meseca aprila ter maja.

Naloga:

  • Pripravi si zvezek za SPO.
  • Naslednji teden boš imel počitnice in praznovali bomo dva praznika.

Preberi si spodnja miselna vzorca o teh praznikih.  V zvezek prepiši naslova, lahko pa prepišeš vse.

 

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

DAN UPORA PROTI OKUPATORJU TER PRAZNIK DELA

Cilj:

·         Zna poimenovati praznik, ki ga  praznujemo v meseca aprila ter maja.

Naloga:

·         Pripravi si zvezek za SPO.

·         Naslednji teden boš imel počitnice in praznovali bomo dva praznika.

Preberi si spodnja miselna vzorca o teh praznikih.  V zvezek prepiši naslova, lahko pa prepišeš vse.

ANGLEŠČINA

Tema: Svetlo in temno

           (ponovitev besedišča za barve)

Cilji: utrjevanje naučenega besedišča o vremenskih pojavih

         utrjevanje besedišča za barve

Poslušaj pesmico, ki jo je izbrala sošolka.

Poslušaj pesmico in si poskusi zapomniti vrstni red barv v mavrici.

Ko naslednjič na nebu opaziš mavrico, poimenuj barve, ki jih vidiš.

  • Interaktivna vaja za ponovitev barv: COLOURS

Označi kvadratek in poslušaj izgovorjavo, nato klikni na kvadratek pod ustrezno barvo.

Uživajte na sončku!

 

 

 

(Skupno 230 obiskov, današnjih obiskov 1)