4. A | 4. B |
ŠPORT Gimnastične vaje (s plastenko) Učenec razvija vzdržljivost, moč, ravnotežje in izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.
|
ŠPORT Vaje s plastenko Učenec:
TE VAJE LAHKO OPRAVIŠ KATERIKOLI DAN MED POČITNICAMI!
Pri zadnjih vajah, ko boš že utrujen, bo plastenka lažja, zato tudi vaje manj naporne. |
SLOVENŠČINA Učenec bere, razume in vrednoti neuradni telefonski pogovor. Dopolnjuje pogovor z ustreznimi povedmi. Pozna pravila vljudnega pogovarjanja po telefonu. Kako se pogovarjamo po telefonu?
|
MATEMATIKA Merimo čas – naloge Učenci:
Št. naloge 1483 in 1484. |
MATEMATIKA Učenec pisno deli z enomestnim številom brez in z ostankom. Utrjujemo 1.Danes boš ponavljal-a pisno deljenje. 2.Pripravi si DZ, 4. del in ošiljen svinčnik. Rešuj počasi. 3.Reši Nalogo v DZ – 4. del, stran 82 – spodaj. 4.Pošlji mi fotografijo tvojih rešitev, da pregledam, ali računaš prav. |
SLOVENŠČINA Kako pišemo opravičilo in kaj vse napišemo v njem? Učenci:
Tabelska slika:
|
DRUŽBA Učenec se seznani z načinom dela. Zna izdelati in kronološko prikazati dogodke iz preteklosti na preprostem časovnem traku. Raziskujem preteklost – navodila za delo (priprava na ocenjevanje)
Tvoja mini raziskava mora vsebovati:
V nekaj povedih napišeš, kaj si o tem predmetu že vedel, kaj si si želel izvedeti in zakaj si ga izbral. Lahko tudi, kako si se lotil dela in kako je seminarska naloga nastajala.
Pomagaj si s pomembnimi podatki, ki si jih že izpisal. Natančno opiši svoj izbrani predmet: začetki, spremembe skozi čas, predmet danes in v prihodnosti. Piši v odstavkih. Lahko vključiš tudi slike, risbe, tabele, grafe,…
Napiši, kaj si se novega naučil in kako si se počutil kot mladi raziskovalec, kaj ti je dobro uspelo, kje si imel težave. Na dnu zadnje strani navedi vse vire, ki si jih uporabljal (npr. naslove knjig, spletno stran, ustne vire – ljudje, ki so ti kaj povedali, vire fotografij …) Svojo mini raziskavo mi pošlji do 13. 5. 2020, ko jo bom ocenila. Uspešen/ uspešna boš, ko:
Do tedaj za DRUŽBO ne boš dobival-a drugih zadolžitev, lahko pa se kadarkoli posvetuješ z mano. |
DRUŽBA Raziskujem preteklost – navodila za delo (priprava na ocenjevanje) Učenci:
Mini raziskava mora vsebovati:
V nekaj povedih napišeš, kaj o tem predmetu si že vedel, kaj si si želel izvedeti in zakaj si ga izbral. Lahko tudi, kako si se lotil dela in kako je seminarska naloga nastajala.
Lahko je na več straneh. Ne pozabi na odstavke. Lahko imaš podnaslove. Natančno opišeš razvoj izbranega predmeta. Ne prepisuj dobesedno iz knjig ali spleta. Paziš, da si spremembe kronološko sledijo, to je, da opisuješ najprej najstarejšo podobo tega predmeta in čisto na koncu današnjo obliko in nato prihodnost. Sem lahko vključiš tudi slike, risbe, tabele, grafe,…
V povzetku zelo na kratko napiši, kaj si se pri svojem raziskovanju novega naučil in kako si se počutil kot mlad raziskovalec. Na dnu zadnje strani navedeš vse vire, ki si jih uporabljal (n.pr. naslove knjig; spletno stran; ljudi, ki so ti kaj povedali;…) Seminarsko nalogo oddaj do 13. 5. 2020. Do tedaj za DRUŽBO ne boš dobival-a drugih zadolžitev, lahko pa se kadarkoli posvetuješ z mano. |
ŠPORT (NIP)
NAVODILO za postavitev vaše “laserske mreže”:
Za aktivnost potrebujete le daljšo vrvico ali volno, lahko tudi elastiko, ki jo zavežete okrog stolov, miz, omar ali zunaj okoli dreves, grmov… Če mama ne bo gledala preveč grdo 😉 , lahko vrvico pritrdite na steno tudi s pomočjo kakšnega lepilnega traka. Skratka, sistem je “znajdi se” 🙂 Gostoto mreže prilagajate po želji oziroma zahtevnosti, ki jo želite za svojo lasersko mrežo.
Ko bo mreža postavljena, je vaša naloga, da jo poskušate preplezati najbolj spretno kar se da, brez da bi se dotaknili vrvice. Če naredite napako, pri igri pa vas je več, odstopite mesto tistemu za vami, vi pa začnete od začetka, ko ste spet na vrsti. Ker je možnih poti vedno več, si za nov poskus ob napaki pač poskusite izbrati boljšo pot. Vrvico lahko preplezate, preskočite, zlezete pod njo… Tudi tu smo pri “znajdi se” 🙂 Za večjo motivacijo predlagam, da si na drugi strani mreže pripravite kakšen strogo varovani “sef”, v katerem vas bo čakalo sadje ali pa mmm, kakšna dobra čokoladica 🙂 Pojeste jo lahko seveda le, če ste bili tat, ki mu je uspelo lasersko mrežo premagati brez dotika 🙂
V priponki je slikica primera, da boste dobili kakšno idejo ali navdih, jaz pa vam želim uspešno postavljanje mreže in obilo zabave ob premagovanju “žarkov”. Ker je vreme spet povsem primerno za aktivnosti zunaj, bo še bolje, če svojo mrežo postavite na prostem. In tokrat (ker so potem itak počitnice, pa boste imeli mir pred menoj) prvič (ojej) NALOGA:
- ko bo vaša laserska mreža postavljena, poprosite koga, da vas fotografira pri opravljanju naloge
- fotografijo mi do konca tedna pošljete na moj mail
Ni prehudo, kajne?
P.s.
Tisti, ki ste nalogo mogoče že opravljali s sestro, jo lahko zdaj izzovete, da poskusi premagati žarke v vaši laserski mreži. Saj veste, da je potem treba narediti takšno eeekstra težko, kajne? 😉 Pa naj vas potem še fotografira in ste rešili vse 🙂
Imejte lep preostanek tedna in 3x “hura” za počitnice!
Učiteljica Petra
NEMŠČINA (NIP)
Danes boš ponovil/a vse, kar si se naučil/a pri nemščini, od kar si doma.
Ponavljanje in utrjevanje bo ustno. Če imaš možnost, naj te kdo sprašuje.
Ta list si natisni in prilepi v zvezek. Če te možnosti nimaš, si v zvezek prepiši.
PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE:
– poimenuj vsaj 5 igrač (ne pozabi na člen)
– poimenuj vsaj 6 šolskih potrebščin (ne pozabi na člen)
– poimenuj vsaj 7 domačih živali (ne pozabi na člen)
– opiši vsaj 3 živali z različnim členom (der, die, das) v treh povedih
– poimenuj vsaj 5 besed, ki si jih spoznal/a pri veliki noči
– kako voščimo veliko noč?
Danes mi ne rabiš ničesar pošiljati. Zaupam vate, da boš ponovil/a in se naučil/a, kar je zgoraj napisano.