6. A 6. B

 SLJ

GLAGOLSKA OSEBA

Danes boš nadaljeval(a) z glagolom. Spoznal(a) si že glagolski čas: sedanjik (berem), preteklik (sem bral), prihodnjik (bom bral).

V DZ reši na str. 10/ 13. nalogo. Na 11. strani dopolni definicijo (14. naloga); nato pa napiši naslov GLAGOLSKA OSEBA in definicijo prepiši v zvezek. Reši še 15. nalogo.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

 LUM

Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje

Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni.

V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na  vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici.

Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si      

ZGO

PRVE IZNAJDBE V PRAZGODOVINI

NAVODILA >>> KLIK

 ŠPORT

DEKLICE

Da po dnevih počitniškega ugodja ne bo pretežko spet začeti z delom, vam za prvo uro v novem tednu dajem možnost, da si za uro ŠPO gibalno aktivnost izberete same. Izbirate lahko med igrami, ki sem vam jih pošiljala v preteklih tednih (gumitvist, ristanc, Kače in lestve, Človek ne jezi se, Laserski žarki..), lahko ponovite koreografijo plesa ali pa si izberete aktivnost v naravi. Pogoj pa je:

  • da vaša aktivnost traja vsaj eno šolsko uro in
  • da je ne pozabite vpisati v tabelo za prihajajoči teden (Dnevnik športnih aktivnosti 7, ki ga imate v priponki). >>> Dnevnik športnih aktivnosti7

Tudi v prihodnje bom vaše delo spremljala preko tabel, ki mi jih pošiljate. Večkrat sem že omenila in vas opozorila, da bodo vaše aktivnosti del zaključne ocene pri predmetu ŠPO, zato prosim ne pozabljajte na pošiljanje tabel in predvsem na to, da vanje vpisujete naloge za vaš pouk. Kar naredite dodatno, je seveda samo plus, predvsem za vaše dobro počutje in zdravje. Torej, tabele preteklih tednov so pregledane (vaše aktivnosti ali ste tabele redno pošiljale, opravljale naloge za ŠPO…), vi pa poskrbite, da bo vaše delo uspešno tudi v prihodnje. Konec koncev je, bolj kot vse ostalo, najpomembnejše, da z gibanjem skrbite za to, da se počutite dobro, ostajate zdrave in posledično lažje opravljate vse zadolžitve. Korajžno novim izzivom naproti, prav?

Lep začetek novega tedna!

Učiteljica Petra

DEČKI

Ure športa za ta teden bomo namenili enemu izzivu. Poskušali se boste naučiti žongliranja . Najbolje je, da uporabite tenis žogice, ali kakšne tri druge žogice, ki so približno enako velike in težke. Lahko si jih tudi naredite iz papirja ali pa uporabite jabolka. V prilogi imate opisan celoten postopek vadbe. Upam, da vam uspe. Lahko mi tudi pošljete kakšen filmček ali sliko, da vidim kako vam gre.
Vsekakor pa ne pozabite biti aktivni vsak dan. Hoja, tek, kolesarjenje, rolanje so super zadeve, da ostanete v formi. Lep začetek novega tedna vam želim.Dragan

RU

Srečanje preko videokonference – napotki za nadaljnje delo

  • Ob 12.30 se vsi dobimo preko videokonference Zoom.

 TJA

Me and school

Preparation for oral presentation

Talk about:

  1. Your language report
    (SB 59: to besedilo si že napisal/a in sem ti ga že pregledala)
  2. What type of student are you? Are you a perfect student? How do you study?

(SB 53: v pomoč ti naj bo vprašalnik, uporabi tudi prislove pogostosti (always, sometimes, never…)
Npr. I think I’m a good/perfect/lazy/bad… student. I always do my homework and I rarely copy my friend’s homework. I often ask questions in class. I never use a dictionary….

  1. A day at school – describe your typical day.
    When do you start and finish classes? Talk about your timetable, your favourite subjects, which subjects are easy and difficult for you…
    (SB 54: v pomoč ti naj bo besedilo Back to school in tvoji odgovori na tistih 20 vprašanj (naloga za 17.3.))

4.5. in 5.5. – priprava besedila za govorni nastop – pošlji v pregled

7.5. in 13.5. – vadimo izgovorjavo preko ZOOM

14.5. – ocenjevanje: predstavitev preko ZOOM ali video posnetek, ki ga pošlješ preko wetransfer

Navodila za pošiljanje preko wetransfer: https://www.loom.com/share/e456efbc0f754b2e988ba907c6fe6153

GOSPODINJSTVO

Utrjevanje znanja

Znaki kakovosti živil

  • Danes ponovno rešujete kviz. Če ga boste večkrat, pri drugi prijavi in vseh nadaljnjih pripišite k imenu 2, 3… Prijavite se s svojim pravim imenom.

Povezava: https://kahoot.it/

Geslo:  032565

Rešujete ga lahko do srede, do 12.00.

  • Tisti, ki še niste naredili praktične naloge to naredite čim prej.
  • V spletni brskalnik vtipkajte pojem znaki kakovosti živil. V zvezek zapišite naslov Znaki kakovosti živil ter si jih prerišite ter zraven dopišite, kaj kateri pomeni.

Slike mi pošljite na mail.

SLOVENŠČINA

TEMA: GLAGOLSKA OSEBA

Ponovi, katere osebne zaimke poznaš.

To so:

  ednina                  dvojina                             množina

  1. oseba JAZ                       MIDVA                           MI
  2. oseba TI                          VIDVA                            VI
  3. oseba ON                        ONADVA                       ONI

Delovni zvezek 2. del odpri na strani 10. Reši 13. nalogo.

Ugotovil/a si, da bi ob glagolu  pišem lahko stal osebni zaimek JAZ – 1. OSEBA.

                                                  pišeš  bi lahko stal osebni zaimek TI – 2. OSEBA

                                                  piše              bi lahko stal osebni zaimek ON – 3. OSEBA

Zato pravimo, da je glagol PIŠEM v 1. osebi, glagol PIŠEŠ v 2. osebi in glagol PIŠE v 3. osebi.

V DVOJINI bi se glagoli glasili piševa (midva) – 1. oseba

                                                    pišeta (vidva)  – 2. oseba

pišeta (onadva) – 3. oseba

V MNOŽINI bi se glagoli glasili pišemo (mi) – 1. oseba

                                                     pišete (vi)   – 2. oseba

pišejo (oni) – 3. Oseba

V zvezek napiši naslov (jezikovni pouk) GLAGOLSKA OSEBA.

Reši 14. nalogo na strani 11, kjer boš dopolnil/a nepopolno definicijo. Ko boš dopolnil/a besedilo, ga prepiši v zvezek.

Nato reši še 15. nalogo na strani 11.

Če boš imel/a težave pri reševanju, me vprašaj.

NARAVOSLOVJE

Plodovi

  • Najprej si preberi spodnjo razlago. Ne zapisuj ničesar.
  • Po oprašitvi in oploditvi se iz cveta začne razvijati plod, bolj natančno iz plodnice. Iz semenske zasnove se razvije seme, iz stene plodnice pa osemenje. Seme in osemenje tvorita plod.

Venčni, čašni listi, prašniki in vrat pestiča odmrejo (glej sliko spodaj).

Seme vedno najdemo znotraj plodu, saj ga plod ščiti.

Nekateri plodovi so sočni, barviti ali pa dišijo, da jih zaužijejo živali, ki na ta način razširijo seme.

Druga semena so lahka, imajo krilca, da jih raznaša veter (na primer regrat, javor, gaber, lipa). Nekatere plodove pa raznaša voda (na primer kokosov oreh).

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA

VRSTE LESA

Kar nekaj učencev vas je že ustvarilo izdelek za oceno. Nisem odgovarjala vsakemu posebej, saj bom ocenjevala izdelke takrat, ko boste vsi zaključili. Zadnji rok za pravočasno oddajo izdelka je 11.5.

Kdor je izdelek že dokončal, pa naj si pogleda naslednji spletni strani:

http://www2.arnes.si/~evelik1/les/iglavci.htm

http://www2.arnes.si/~evelik1/les/listavci.htm

Nato pa rešite  kviz. Kviz preverja, koliko poznate posamezne vrste lesa. Kviz ponavljajte tolikokrat, da boste imeli pravilne vse odgovore.

https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1xesqdcwe7oi

Vaša naloga je, da v zvezek za TIT narišete tisto drevo, ki vam je bilo od vseh najmanj poznano (zvezka ni potrebno fotografirati ali  pošiljati odgovora na moj mail).

MATEMATIKA

1. SKUPINA

NAVODILA >>>KLIK

2. SKUPINA

NAVODILA >>>KLIK

3. SKUPINA

NAVODILA >>>KLIK

4. SKUPINA

NAVODILA >>>KLIK

(Skupno 89 obiskov, današnjih obiskov 1)