1. ura MAT

Danes bomo še utrjevali mrežo kocke in kvadra. Reši Zmorem tudi to, v delovnem zvezku na strani 70.

V geometrijski zvezek nariši mrežo kocke (a = 34 mm) in mrežo kvadra (a = 5 cm, b = 4 cm, c = 2 cm).

  • Pošlji mi fotografijo, kako si narisal mrežo kocke in kvadra.

Reši naloge na spletni matematiki.

 

  1. ura ŠPO

Najprej se boš dobro ogrel/a. Priporočam, da k vadbi povabiš tudi druge člane družine.

IZBERI MED:

  • 4 minute teka na mestu. Glej na uro.
  • Tek po stopnicah gor (50 stopnic) in hoja po stopnicah dol. Torej če ima vaše stopnišče 10 stopnic, ponoviš vajo 5x gor in 5x dol.

 

Glavni del:

DELO PO POSTAJAH

En krog vsebuje 6 postaj. Ponovi 4 kroge.

Ne pozabi na pijačo, po vsakem krogu spij nekaj vode.

Lahko si na YouTube nastaviš tudi glasbo, ki ti je všeč. J

  1. in
  2. ura LUM

Vsa navodila imate v priponki. >>> Na cvetočem travniku-1

 

  1. ura DRU

Tako, sedaj lahko nadaljujemo z našo snovjo o zgodovini. Ostali smo pri srednjem veku.

Preberi si besedilo Življenje na gradu, v učbeniku na strani 88. Mi smo se z življenjem na gradu srečali z obiskom Celjskega gradu.

https://www.radovednih-pet.si/seznam-vsebin/5/druzba-5

Pod zavihkom interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino si lahko ogledate nekaj fotografij iz tistega časa.

V zvezek zapiši:

ŽIVLJENJE NA GRADU

Gradovi so bili zgrajeni na težko dostopnem  kraju, na vrhu strmin. Imeli so obzidje z obrambnimi stolpi, okoli gradov so bili skopani obrambni jarki. V gradove so vstopali po dvižnem mostu. Okoliški prebivalci so jih uporabljali kot zaščito pred sovražniki.  Na gradu je bilo včasih življenje neugodno, zlasti pozimi. V gradovih je bilo temačno in hladno. Svetili so si z baklami in oljenkami.

Grajski možje so bili vešči vojskovanja, grajske gospe pa so skrbele za otroke, vezle in poučevale svoje hčere.

Poglejte si še fotografijo gradu:

https://www.mladinska.com/_files/6358/cic4_cvs_1.pdf

Če imaš možnost, si fotografijo gradu sprintaj in prilepi v zvezek.

 

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)