5. A 5. B

SLJ

Opis predmeta

Danes boš napisal besedilo za opis predmeta.

Tako kot zapišemo besedilo pri opisu rastline, zapišemo tudi zapis pri predmetu- pazi na pravilni zapis odstavkov, vsaka ključna beseda ima svoj odstavek, v besedilu ne pišemo svojih mnenj…

  1. Miselni vzorec, ki si ga sam sestavil o dežniku in sem ti ga pregledala, sedaj pretvori v besedni opis.

Pošlji mi tvoj zapis.

TJA

He/She likes…

UČ 48/1: Poslušaj posnetek 30 in povej številko slike, ki prikazuje slišano. Preveri rešitve (glej spodaj).

UČ 48/2: Sam in Harvey sta v poletnem kampu. Najprej si oglej slike (aktivnosti, deli dneva), nato poslušaj in beri (posnetek 31) in povej za katerega otroka veljajo trditve od 1 do 4. Preveri rešitve (glej spodaj).

DZ 40/1: Preberi in označi, ali otrok na sliki mara ali ne mara omenjene aktivnosti.

DZ 40/2: Poglej in napiši tako kot v primeru.

To stran v DZ fotografiraj in mi pošlji v pregled!!!

Rešitve:

UČ 48/1: zaporedje sličic: 2, 1, 4 (št. 3 ni omenjena)

UČ 48/2: Sam: 1, 4    Harvey: 2, 3

 NIT

O gostoti

Danes bomo »govorili« o gostoti.

  1. Poglej si galerijo fotografij: https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/# pod naslovom O gostoti
  2. Preberi besedilo v učbeniku na strani 90, 91.
  3. Zapis v zvezek.

O gostoti

Izvedi dejavnost; raziskovanje mase in gostote

 Potrebuješ:

tehtnico, 3 jogurtove lončke(ali kozarce, skodelice) z enako prostornino in maso, mivko, vodo in plastelin (ali glino). Vse lončke do vrha napolni z omenjenimi snovmi.

Vsakega posebej stehtaj in zapiši maso.

Masa lončka z mivko  je _____________

Masa lončka z vodo  je _____________

Masa lončka s plastelinom ali glino je ____________

Katera snov ima največjo maso?________________

 Ali imajo vse snovi enako prostornino? ______

Kaj si ugotovil?_____________________________________

Zakaj je masa različna?________________________________

Pošlji mi tvoj zapis.

SLJ

Opis predmeta

Prejšnje ure smo se učili o opisu predmeta. Danes boš svoje znanje dokazal s samostojnim opisom predmeta, ki so ga uporabljali nekoč.

  • Dobro preberi navodilo 6. naloge str. 38.
  • Namesto sošolcem , pripoveduj enemu od domačih.
  • Reši še 7. in 8. nalogo, ter dopolni besedilo na str. 39.
  • S pomočjo vprašanj v stripu str. 39 ponovi kako opišemo

Pošlji mi opis predmeta in rešitev 8. naloge.

GOS

Kje dobim vse potrebno za življenje

Zdaj, ko poznaš svoje potrebe, je prav, da izveš, kako jih lahko uresničiš in zadovoljiš.

  1. Preberi besedilo in si dobro oglej fotografije v učbeniku na strani 22 in 23.
  2. Ugotovil si, da si Polona in Igor zelo rada potešita potrebo po hrani s kosom kruha ali z jogurtom. To kar pojesta je izdelek.

Igor in Polona pa se sprašujeta, iz česa nastane kruh in iz česa jogurt? V slikovnem gradivu si spoznal, kaj je vir za te izdelke (kruh- žito: pšenica, ajda, rž… , jogurt-mleko).

Polona si je zaželela novo pričesko. Frizerka jo je ostrigla in pri tem opravila storitev.

  1. Svoje potrebe lahko zadovoljiš na različne načine. Največ tvojih potreb pa zadovoljijo starši, ki v zameno za njihovo delo dobijo denar (osebni dohodek), katerega porabijo za nakup stvari, ki jih družina potrebuje.
  2. Zapis v zvezek.

Kje dobim vse potrebno za življenje

Izdelke pridobimo iz snovi, ki jim rečemo vir. Če pa naročimo neko dejavnost npr. striženje, pogostitev v restavraciji… pa temu rečemo storitev.

Dopolnijo preglednico:

VIR IZDELEK
hrenovka
pšenica
sok
buče
nogavice


 

NIT

Gostota snovi

Danes bomo »govorili« o gostoti.

Navodilo:

Potrebuješ 4 enake jogurtove lončke, mivko, vodo in plastelin (ali glino, moko,..). Vse lončke do vrha napolni z omenjenimi snovmi. Vsakega posebej stehtaj.

V zvezek zapiši:

Gostota snovi

Masa lončka z mivko = _____________

Masa lončka z vodo = _____________

Masa lončka s plastelinom ali glino ali moko = ____________

Katera snov je najtežja?________________

Katera snov ima najmanjšo gostoto?____________

Kaj si ugotovil?

Svojo ugotovitev mi skupaj  z zapisom  pošlji.

 MAT

Utrjevanje ploščine in obsega

Danes boš utrjeval znanje o načrtovanju kvadrata in pravokotnika ter računanju obsega in ploščine.

  1. V delovnem zvezku na strani 49 reši nalogi 3 in 4. Rešuj v zvezek, da boš imel dovolj prostora, v delovni zvezek pa zapiši samo rezultate izračunov.

Rešitev mi ne rabiš pošiljat, če pa boš imel težave mi sporoči.

MAT

V prejšnjih urah si spoznaval računanje ploščine in obsega pravokotnika in kvadrata. Svoje znanje boš ponovil in utrjeval z reševanjem nalog.

  • Natančno preberi besedila nalog na str. 49. Zapiši račune in odgovore. Če je v DZ premalo prostora, računaj v zvezek.
  • Ne pozabi na izpis podatkov in formule za računanje obsegov in ploščin. Pri načrtovanju ne pozabi na skico.

ŠPO

Trenutek za sprostitev

Med dolgotrajnim sedenjem pred šolskim gradivom je potrebno narediti tudi odmor. Vsakih 30 minut sedenja naredi aktivni odmor. Preizkusi vse spodnje povezave in sporoči, katera se ti zdi najboljša:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=jCy5qeSJFwM&feature=youtu.be
  2. https://www.youtube.com/watch?v=jCy5qeSJFwM&feature=youtu.be
  1. https://www.facebocom/anita.mahr.7/videos/1849374478523934/

GOS

Kako ostati zdrav?

V zadnjih urah si že spoznal pomen osnovnih ali fizičnih potreb za naše življenje, ki vplivajo na zdravje ljudi. Danes boš spoznal, kako lahko ti vplivaš na izpolnitev teh potreb in poskrbiš za svoje zdravje.

  • V učbeniku na strain 16- 21 si pazljivo preberi in oglej fotografije.
  • V zvezek napiši naslov:

Kako ostati zdrav?

Prepiši vprašanja in nanje odgovori.

  1. Kdaj obiščeš zdravnika?
  2. Zakaj in kako se moraš redno umivati?
  3. Kako lahko hrana vpliva na tvoje zdravje?
  4. Zakaj tvoje telo potrebuje hrano?
  5. Gašper si velikokrat ne umije zob. Kaj se mu lahko zgodi?
  6. Zakaj moraš telovadit?
  7. Zakaj potrebuješ spanje in počitek?
  8. Koliko ur dnevno potrebuješ za spanje in počitek?
  9. Ali poznaš telefonske številke, na katere lahko pokličeš v stiski? Zapiši vsaj eno številko.

Tvoj zapis fotografiraj in mi ga pošlji.

Tedenska dejavnost:

  • Sedem dni zapisuj, koliko časa porabiš za spanje in počitek. Ali spiš vse dni v tednu enako dolgo? Vsak dan boš izpolnjeval preglednico. Po sedmih dneh pa prikaži rezultate s stolpičnim diagramom.
  • Preglednico in diagram preriši v zvezek.

Dan čas počitka in spanja
četrtek, 16. 04.  
petek, 17. 04.  
sobota, 18. 04.  
nedelja, 19. 04.  
ponedeljek, 20. 04.  
torek,21. 04.  
sreda,22. 04.  

 TJA

Preverjanje znanja

Danes boste preverili svoje znanje preko kviza Kahoot! Pojdi na kahoot.it in vnesi PIN: 01613239. Kviz je odprt do sobote do 12.00. Rešuješ samo enkrat, vprašanja niso časovno omejena. Kot vedno, podpiši se z imenom, če boš uporabil vzdevek, mi ga sporoči.

Po mailu sem nekaterim že, ostalim pa še bom poslala komentar na pisni sestavek in posnetek, najkasneje do petka.

 

ŠPO

Danes boš izboljšal svojo gibalno učinkovitost. Ponovil boš osnovne elemente gimnastičnih prvin.

Dve minuti teči na mestu (lahko tudi zunaj) , eno minuto hodi in ponovi obe dejavnosti.

Naredi sklop gimnastičnih vaj – kot to naredimo v šoli (od glave do nog). Naredi  vaje za moč ( 2x po 10 ponovitev zapiranje knjige in  2x po 5 sklec).

Ponovi osnovne elemente talne telovadbe: preval naprej, preval nazaj, stojo na lopaticah, most in vajo ravnotežja – lastovko (pazi na podlago).

Bodi pozoren na svojo varnost, da ne pride do poškodb. Ko se ogreješ, se odpravi na sprehod.

NEMŠČINA (NIP)

Sedaj poznaš osnovne izraze za hrano. Danes boš spoznal/a še pijačo.
Napiši naslov v zvezek: Die Getränke/getrenke/
Oglej si spodnji posnetek – večkrat in ponavljaj besede:
https://www.youtube.com/watch?v=PIQAQ5yT9rE
(v posnetku ni slike za der Saft – to je sok)
Tvoja naloga je, da narišeš in napišeš (TRIKRAT) pijačo v zvezek, ki je na posnetku.
Danes mi NIČESAR ne pošiljaš.

(Skupno 204 obiskov, današnjih obiskov 1)