4. A | 4. B | |||||||||||||||||||||||||||||||
MATEMATIKA
1. Danes boš vadil-a pisno deljenje z ostankom. Za ponovitev si še enkrat poglej film, ki ti prikazuje, kako deliti z ostankom: https://www.youtube.com/watch?v=I2uo6AFXC9c 2. Reši račune v DZ za MAT, 3.del: • stran 82 – desni stolpec (število 964 boš delil-a z 2, 3, 5, 6, 7 in 9). Pri vsakem računu deljenja naredi tudi preizkus. Ne pozabi, da moraš najprej količnik in delitelj pomnožiti. Nato pa še prišteti ostanek. Potem primerjaj dobljeno število z deljencem. Če sta enaka, potem si računal-a prav. • stran 83 – 4. in 5. naloga Morda ti bo tole v pomoč pri 4. nalogi: Neko število je delitelj danega števila, če ostanka ni (če se deljenje izide). Neko število je večkratnik danega števila, če se deljenje teh dveh števil izide, torej, če ni ostanka. 3. Fotografiraj mi rešene naloge (stran 82 – celo in 83 – 4., 5. nalogo) in mi jih pošlji, da vidim, ali računaš prav. |
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA V različnih okoljih so različna živa bitja Učenec:
Na Zemlji je veliko različnih življenjskih okolij – gore, ledeniki, morja, otoki, travniki … Poglej si slike v učbeniku za NIT, na strani 108.
V različnih okoljih najdemo različna živa bitja – ribe v morjih, jezerih, rekah, ribnikih, gobe v gozdovih, človeško ribico v jamah … Poglej si različna živa bitja v učbeniku za NIT, na strani 109.
Tabelska slika: V RAZLIČNIH OKOLJIH SO RAZLIČNA ŽIVA BITJA (Stran v zvezku razdeli na štiri enake dele.) V vsak del nariši eno življensko okolje in vsaj tri različna živa bitja (rastline, živali), ki živijo v tem okolju. Če imaš kakšne stare revije, lahko tudi izrežeš živa bitja in jih nalepiš v določeno življenjsko okolje.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA Učenec prepozna najpogostejše vrste gliv v svojem okolju. Ve, da so nekatere glive užitne, druge neužitne, tudi strupene. Z raziskavo ugotovi, da kvarjenje živila povzročajo tudi glive. Utemelji pomen gliv v življenjskih okoljih. V kraljestvu gliv 1. Verjetno si že kdaj v gozdu nabiral-a gobe. Poznaš lisičke, jurčke, morda štorovke, golobice, dežnikarice? štorovka lisička jurček golobica dežnikarica 2. Ob besedi GLIVE ljudje najprej pomislimo na gobe. Vendar v kraljestvo gliv spadajo še mnoge druge glive: – glive na telesu človeka – na primer glivice na nohtih: – glive na hrani – na primer plesen: POZOR: Večina plesni je za človeka neužitnih, nekatere so tudi smrtno nevarne (zato plesnivega sadja in kruha ne smemo jesti). Poznamo pa tudi užitne plesni, ki dajejo jedi poseben okus (npr. sir s plemenito plesnijo, imenovan gorgonzola – Si ga morda že poskusil-a?) 3. Zapiši v zvezek: KRALJESTVO GLIV Glive živijo v vseh življenjskih okoljih (v morju, gozdu, puščavi, na človeškem telesu, v hrani …). Poznamo: • UŽITNE GLIVE: nekatere vrste gob, plemenite plesni • NEUŽITNE GLIVE: strupene gobe, plesen na kruhu, sadju Glive so v naravi zelo pomembne, saj razkrajajo odmrle organizme. Nariši še rdečo mušnico in pravilno označi njene dele (pomoč: učbenik za NIT, stran 111). |
DRUŽBA Učenci:
Ljudje imamo različne navade. Večino nam jih privzgojijo.
Vedenje ljudi ob posebnih dogodkih.
Tabelska slika: ŠEGE IN NAVADE vedenje ljudi ob posebnih redna človekova dogodkih vsakdanja opravila (Pod vsako puščico napiši po dva primera, ki veljajo zate.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
DRUŽBA Šege in navade Učenec spozna različne šege in navade. Zna našteti nekaj primerov šeg in navad in jih opisati. Uporablja različne vire in literaturo. 1. Navade Ljudje imamo različne navade. Večino nam jih privzgojijo. Na primer: o pred jedjo si umijemo roke, o ko vstopimo v stanovanje, se sezujemo, o če nas kdo pozdravi, odzdravimo, … 2. Šege Vedenje ljudi ob posebnih dogodkih. Na primer: o krst, o ličkanje koruze, o pustovanje,… 3. Zapiši v zvezek:
ŠEGE IN NAVADE vedenje ljudi ob posebnih redna človekova dogodkih: vsakdanja opravila:
(Pod vsako puščico napiši po dva primera, ki veljata zate.) |
MATEMATIKA Merjenje mase – naloge Učenci:
R: 4000 g = 4 kg ; 60 kg : 4 kg = 15 O: V samokolnico lahko naložimo 15 zidakov.
R: 8 · 4 = 32 O: Na voziček lahko naložimo 32 zidakov.
R: 138 dag + 77 dag + 3 dag + 64 dag + 18 dag + 50 dag = 350 dag 350 dag = 3 kg 50 dag = 3 kg O: Košara tehta 3 kilograme in pol. 4 kg 50 dag = _________ dag 7 kg 85 dag = _________ dag 8 kg 5 dag = _________ dag 17 kg 59 dag = _________ dag 680 g = _________ dag
3 kg + 60 dag = __________ dag 8 kg 50 dag + 45 dag = __________ dag 93 kg 5 dag + 5 kg 60 dag = ___________ dag 5 kg 23 dag + 4 kg 96 dag = ___________ dag ______ kg + 620 kg = 1 t
32 kg 30 dag 33 kg 400 g 3250 g
3 kg 220 dag 333 dag 5 g 32 kg 5 dag 5 g
DODATNA NALOGA, ZA TISTE, KI ŽELIJO:
Koliko tehtajo vsi člani družine skupaj? Koliko je masa avtomobila, če so v njem vsi člani? Ali se lahko peljejo čez most, ki ima nosilnost eno tono in pol? R: R: R: R: O: O: O
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
GLASBENA UMETNOST Učenec oblikuje pozitiven odnos do nacionalne in svetovne glasbene dediščine. Ob petju, ritmični izreki in/ali poslušanju glasbe se giba. Z inštrumenti (lastnimi, improviziranimi, Orffovimi in ljudskimi) spremlja petje in ritmično izreko besedil. Zaigrajmo in zapojmo – ljudska pesem s spremljavo ljudskega glasbila (preverjanje) 1. Naučil se boš ljudsko pesem Jaz bi rad cigajnar bil Jaz bi rad cigajnar bil Pa rdeče kape nimam. Rdečo kapo že dobim, pa pušeljca še nimam. Ti draj la la la… Jaz pa za eno dečvo vem, ki mi bo pušeljc dava. Jaz jo pa poljubil bom, kako se bo smejava. Ti draj la la la… 2. Melodijo najdeš na spodnji povezavi. https://www.narodne-pesmi.si/?option=audio&audio_id=167&stran=Narodne%20pesmi 3. Svoje petje spremljaj z lončenim basom. TVOJE ZNANJE BOM PREVERILA, ZATO SE POSNEMI IN MI FILMČEK POŠLJI DO PONEDELJKA, 20. 4. 2020. Uspešen boš, če: – boš znal besedilo celotne pesmi, – bo zapeta pesem imela pravo melodijo, – boš z inštrumentom spremljal pesem v ustreznem ritmu. 4. Lahko se poigraš tudi na spodnji povezavi, kjer lahko s pomočjo barvnih not melodijo zaigraš. |
GLASBENA UMETNOST Zaigrajmo in zapojmo – ljudska pesem s spremljavo ljudskega glasbila (preverjanje) Učenci:
Jaz bi rad cigajnar bil Pa rdeče kape nimam. Rdečo kapo že dobim, pa pušeljca še nimam.
Ti draj la la la…
Jaz pa za eno dečvo vem, ki mi bo pušeljc dava. Jaz jo pa poljubil bom, kako se bo smejava.
Ti draj la la la…
https://www.narodnepesmi.si/index.php?option=audio&audio_id=167&stran=Domov&query=jaz%20bi%20rad
TVOJE ZNANJE BOM PREVERILA, ZATO SE POSNEMI IN MI FILMČEK POŠLJI DO PONEDELJKA, 20. 4. 2020. Uspešen/uspešna boš, če:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
TJA The Animal Sounds Song Poslušaj pesem: https://www.youtube.com/watch?v=t99ULJjCsaM. Ob koncu naštej živali, ki si jih videl (po angl.), poslušaj še enkrat. Zapis v zvezek: živali ANIMALS (živali)
Prepiši živali in slovenski pomen. Pazi na pravilen zapis! Poslušaj pesem še večkrat, ponavljaj živali. |
TJA
1.) V zvezek napiši naslov OLD MACDONALD HAD A FARM 2.) Prepiši v zvezek:
Če se ne spomniš, kaj pomenijo besede, poglej v zvezek. 3.) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo in poslušaj pesem. V tabeli oštevilči zaporedje živali (v kakšnem vrstnem redu se pojavijo v pesmi). Poslušaj dvakrat ali večkrat. 4.) Poglej rešitve:
5.) Sedaj si boš izmislil svojo verzijo pesmi Old McDonald had a farm (eno kitico, če želiš pa lahko tudi več). V zvezek prepiši tole: Old MacDonald had a farm, e-i-e-i -o And on that farm he had a _________________ (vpiši žival po svoji izbiri), e-i-e-i –o With a ________, ___________ here (kako se žival oglaša) And a ________, ___________ there Here a _____________, there a _____________ Everywhere a _________, ___________ Old MacDonald had a farm, e-i-e-i –o. Kako se žival oglaša lahko preveriš v pesmici, ki si jo poslušal včeraj (https://www.youtube.com/watch?v=t99ULJjCsaM&t=7s). 6.) Pošlji mi pesmico (slikaj zvezek). |
NEMŠČINA (NIP)
Navodila za delo: sreda, 15. 4. 2020
Sedaj poznaš domače živali. Danes jih boš še povadil/a.
V prilogi imaš učni list, natisni ga, prilepi in reši. >>> HAUSTIERE- Übungen
Če te možnosti nimaš, napiši samo naslov, oštevilči naloge in zapiši samo rešitve.
Danes ne rabiš NIČESAR pošiljati.