5. A | 5. B | ||||||||||||||||
SLJ Opis predmeta Danes boš napisal besedilo za opis predmeta. Tako kot zapišemo besedilo pri opisu rastline, zapišemo tudi zapis pri predmetu- pazi na pravilni zapis odstavkov, vsaka ključna beseda ima svoj odstavek, v besedilu ne pišemo svojih mnenj…
Pošlji mi tvoj zapis. |
TJA He/She likes… UČ 48/1: Poslušaj posnetek 30 in povej številko slike, ki prikazuje slišano. Preveri rešitve (glej spodaj). UČ 48/2: Sam in Harvey sta v poletnem kampu. Najprej si oglej slike (aktivnosti, deli dneva), nato poslušaj in beri (posnetek 31) in povej za katerega otroka veljajo trditve od 1 do 4. Preveri rešitve (glej spodaj). DZ 40/1: Preberi in označi, ali otrok na sliki mara ali ne mara omenjene aktivnosti. DZ 40/2: Poglej in napiši tako kot v primeru. To stran v DZ fotografiraj in mi pošlji v pregled!!! Rešitve: UČ 48/1: zaporedje sličic: 2, 1, 4 (št. 3 ni omenjena) UČ 48/2: Sam: 1, 4 Harvey: 2, 3 |
||||||||||||||||
NIT O gostoti Danes bomo »govorili« o gostoti.
O gostoti Izvedi dejavnost; raziskovanje mase in gostote Potrebuješ: tehtnico, 3 jogurtove lončke(ali kozarce, skodelice) z enako prostornino in maso, mivko, vodo in plastelin (ali glino). Vse lončke do vrha napolni z omenjenimi snovmi. Vsakega posebej stehtaj in zapiši maso. Masa lončka z mivko je _____________ Masa lončka z vodo je _____________ Masa lončka s plastelinom ali glino je ____________ Katera snov ima največjo maso?________________ Ali imajo vse snovi enako prostornino? ______ Kaj si ugotovil?_____________________________________ Zakaj je masa različna?________________________________ Pošlji mi tvoj zapis. |
SLJ Opis predmeta Prejšnje ure smo se učili o opisu predmeta. Danes boš svoje znanje dokazal s samostojnim opisom predmeta, ki so ga uporabljali nekoč.
Pošlji mi opis predmeta in rešitev 8. naloge. |
||||||||||||||||
GOS Kje dobim vse potrebno za življenje Zdaj, ko poznaš svoje potrebe, je prav, da izveš, kako jih lahko uresničiš in zadovoljiš.
Igor in Polona pa se sprašujeta, iz česa nastane kruh in iz česa jogurt? V slikovnem gradivu si spoznal, kaj je vir za te izdelke (kruh- žito: pšenica, ajda, rž… , jogurt-mleko). Polona si je zaželela novo pričesko. Frizerka jo je ostrigla in pri tem opravila storitev.
Kje dobim vse potrebno za življenje Izdelke pridobimo iz snovi, ki jim rečemo vir. Če pa naročimo neko dejavnost npr. striženje, pogostitev v restavraciji… pa temu rečemo storitev. Dopolnijo preglednico:
|
NIT Gostota snovi Danes bomo »govorili« o gostoti.
Navodilo: Potrebuješ 4 enake jogurtove lončke, mivko, vodo in plastelin (ali glino, moko,..). Vse lončke do vrha napolni z omenjenimi snovmi. Vsakega posebej stehtaj. V zvezek zapiši: Gostota snovi Masa lončka z mivko = _____________ Masa lončka z vodo = _____________ Masa lončka s plastelinom ali glino ali moko = ____________ Katera snov je najtežja?________________ Katera snov ima najmanjšo gostoto?____________ Kaj si ugotovil? Svojo ugotovitev mi skupaj z zapisom pošlji. |
||||||||||||||||
MAT Utrjevanje ploščine in obsega Danes boš utrjeval znanje o načrtovanju kvadrata in pravokotnika ter računanju obsega in ploščine.
Rešitev mi ne rabiš pošiljat, če pa boš imel težave mi sporoči. |
MAT V prejšnjih urah si spoznaval računanje ploščine in obsega pravokotnika in kvadrata. Svoje znanje boš ponovil in utrjeval z reševanjem nalog.
|
||||||||||||||||
ŠPO Trenutek za sprostitev Med dolgotrajnim sedenjem pred šolskim gradivom je potrebno narediti tudi odmor. Vsakih 30 minut sedenja naredi aktivni odmor. Preizkusi vse spodnje povezave in sporoči, katera se ti zdi najboljša: |
GOS Kako ostati zdrav? V zadnjih urah si že spoznal pomen osnovnih ali fizičnih potreb za naše življenje, ki vplivajo na zdravje ljudi. Danes boš spoznal, kako lahko ti vplivaš na izpolnitev teh potreb in poskrbiš za svoje zdravje.
Kako ostati zdrav? Prepiši vprašanja in nanje odgovori.
Tvoj zapis fotografiraj in mi ga pošlji. Tedenska dejavnost:
|
||||||||||||||||
TJA Preverjanje znanja Danes boste preverili svoje znanje preko kviza Kahoot! Pojdi na kahoot.it in vnesi PIN: 01613239. Kviz je odprt do sobote do 12.00. Rešuješ samo enkrat, vprašanja niso časovno omejena. Kot vedno, podpiši se z imenom, če boš uporabil vzdevek, mi ga sporoči. Po mailu sem nekaterim že, ostalim pa še bom poslala komentar na pisni sestavek in posnetek, najkasneje do petka. |
ŠPO Danes boš izboljšal svojo gibalno učinkovitost. Ponovil boš osnovne elemente gimnastičnih prvin. Dve minuti teči na mestu (lahko tudi zunaj) , eno minuto hodi in ponovi obe dejavnosti. Naredi sklop gimnastičnih vaj – kot to naredimo v šoli (od glave do nog). Naredi vaje za moč ( 2x po 10 ponovitev zapiranje knjige in 2x po 5 sklec). Ponovi osnovne elemente talne telovadbe: preval naprej, preval nazaj, stojo na lopaticah, most in vajo ravnotežja – lastovko (pazi na podlago). Bodi pozoren na svojo varnost, da ne pride do poškodb. Ko se ogreješ, se odpravi na sprehod. |
NEMŠČINA (NIP)
Sedaj poznaš osnovne izraze za hrano. Danes boš spoznal/a še pijačo.
Napiši naslov v zvezek: Die Getränke/getrenke/
Oglej si spodnji posnetek – večkrat in ponavljaj besede:
https://www.youtube.com/watch?v=PIQAQ5yT9rE
(v posnetku ni slike za der Saft – to je sok)
Tvoja naloga je, da narišeš in napišeš (TRIKRAT) pijačo v zvezek, ki je na posnetku.
Danes mi NIČESAR ne pošiljaš.