V petek 15. 11. 2019, nas je nekaj učencev iz različnih razredov odšlo v spremstvu psihologinje in učiteljice na 3. OŠ Slovenj Gradec. Tako smo jim vrnili lanskoletni obisk na doliški šoli.

Takoj, ko smo se pripeljali do šole, so nas učenci že pozdravljali in sprejemali s toplimi pogledi in nasmehi. Ni manjkalo tudi iskrenih objemov. Takega sprejema smo bili veseli in smo komaj čakali na zanimivo druženje.

Najprej so nam predstavili šolo, zapeli in nekateri še zaigrali na inštrumente. Njihov nastop je bil res prisrčen. Potem smo se razdelili  v skupine.  Midva z Aljažem sva bila med najstniki, ki so bili stari 16 in več let.  Drug drugemu smo se predstavili. Povedali so nam, na kakšen način se učijo in kakšne knjige berejo. Prvič sva slišala za Lahko branje. Vas zanima, kaj je to. To so sicer knjige, ki jih najdemo v knjižnicah na knjižnih policah za odrasle. Te knjige pisatelji potem  prilagodijo njihovi stopnji razumevanja. To pomeni, da ima knjiga razumljivo in skrajšano vsebino, med besedami so veliki presledki,  črke so večje, v vsaki vrsti pa je lahko le po 5 do 6 besed. V tem dopoldnevu smo s skupnimi močmi napisali knjigo za Lahko branje z naslovom Rešitev na ladji, ki govori o dečku z Aspergerjevim sindromom. Morava priznati, da nam je odlično uspelo. Na koncu smo še izdelali srčke iz vate in si jih izmenjali med sabo.

Dopoldan se je kar prehitro iztekel in morali smo se posloviti. Slovo je bilo težko, a smo si obljubili, da se naslednje leto srečamo na naši šoli.

Aljaž Orličnik, Maša Šmon

(Skupno 407 obiskov, današnjih obiskov 1)