2. A |
2. B |
SLOVENSKI JEZIK
UMETNO GNEZDO ZA MALO UHARICO
Cilji:
- Glasno ali šepetajoče bere besedilo.
- Z reševanjem pisnih nalog predstavi razumevanje prebranega besedila.
- Povzame temo in bistvene podatke ter njihovo pomensko povezanost.
- Vrednoti svoji bralno zmožnost in načrtuje, kako jo bo izboljšal/-a.
Naloga:
- Preberi besedilo v učbeniku, stran 57.
- S starši se pogovori o vsebini prebranega besedila.
- V zvezek prilepi UL, ki ga imaš v mapi. Odgovori na vprašanja. Piši z malimi tiskanimi črkami. Pazi na veliko začetnico.
- Kako si zadovoljen /-a s svojim branjem?
|
SLOVENSKI JEZIK
NAŠE PTICE
Cilji:
- Glasno ali šepetajoče bere besedilo.
- Z reševanjem pisnih nalog predstavi razumevanje prebranega besedila.
- Povzame temo in bistvene podatke ter njihovo pomensko povezanost.
- Vrednoti svoji bralno zmožnost in načrtuje, kako jo bo izboljšal/-a.
Naloga:
- Preberi besedila v učbeniku, stran 54, 55.
- S starši se pogovori o vsebini prebranega besedila.
- V zvezek prilepi UL z vprašanji, ki ga imaš v mapi. Poglej naslov in še enkrat preberi besedilo o ptici. Odgovori na vprašanja. Piši z malimi tiskanimi črkami. Pazi na veliko začetnico.
- Poišči na spletu ali v knjigi o mestni lastovki. Kaj si o njej izvedel, lahko v obliki miselnega vzorca zapišeš v zvezek
- Kako si zadovoljen /-a s svojim branjem?
|
MATEMATIKA
ODŠTEVAM DO 100
Cilji:
- Odšteva v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda čez desetico.
Naloga:
- Reši naloge v SDZ 2/ stran 79.
- Reši UL, ki je prilepljen v zvezku za matematiko.
|
MATEMATIKA
ODŠTEVAM DO 100
Cilji:
- Odšteva v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda čez desetico.
Naloga:
- Reši naloge v SDZ 2/ stran 79.
- V zvezek napiši še 10 računov in jih reši. Lahko napišeš tudi besedilno nalogo.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
ŽIVALI SPOMLADI
Cilji:
- Prepozna in poimenuje nekatere živali.
- Poišče razlike in podobnosti med živalmi.
- Ve, da se živali razmnožujejo.
Naloga:
- Pogovor o živalih: kaj se dogaja z živalmi spomladi?, Kaj delajo?
- Poglej si v učbeniku na strani 58 razvoj žabe. Nariši v zvezek kako se razvija žaba.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
ŽIVALI SPOMLADI
Cilji:
- Prepozna in poimenuje nekatere živali.
- Poišče razlike in podobnosti med živalmi.
- Ve, da se živali razmnožujejo.
Naloga:
- Pogovor o živalih: kaj se dogaja z živalmi spomladi?, Kaj delajo?
- Poglej si v učbeniku na strani 58 razvoj žabe. Nariši v zvezek kako se razvija žaba.
|
ŠPORT
PRESKAKOVANJE KOLEBNICE
Cilji:
- Se uči ustreznega ravnanja s kolebnico (debelejšo vrvjo).
- Utrjuje tehniko preskakovanja kolebnice.
- Pridobiva nove gibalne izkušnje.
Naloga:
- Primerno ogrej telo.
- Gimnastične vaje.
- Preskakuj kolebnico. Če nimaš kolebnice, vzemi malo debelejšo vrv.
|
ŠPORT
PRESKAKOVANJE KOLEBNICE
Cilji:
- Se uči ustreznega ravnanja s kolebnico (debelejšo vrvjo).
- Utrjuje tehniko preskakovanja kolebnice.
- Pridobiva nove gibalne izkušnje.
Naloga:
- Primerno ogrej telo.
- Gimnastične vaje.
- Preskakuj kolebnico. Če nimaš kolebnice, vzemi malo debelejšo vrv.
|
ANGLEŠČINA
Tema: Živali v naši bližini
Cilji: ponovitev besedišča za živali (hišni ljubljenčki in živali na kmetiji)
Učenci sami zapojejo pesmico:Hello, Hello, Can you clap your hands,…
Učenci poslušajo posnetek in zraven prepevajo.V zvezku pobarvajo že narisane hišne ljubljenčke.Jih poimenujejo: It ‘ s a cat.
Učenci poslušajo posnetek in zraven prepevajo.V zvezku pobarvajo že narisane domače živali in jih poimenujejo. It ‘ s a rooster.
»Poslušaj in klikni na ustrezno žival.«Začetek igre: START, konec igre: FINISH!
»Poslušaj posnetek in nato klikni slike v pravilnem zaporedju.«Ob začetku igre izberi število besed: najprej 3, nato 4
- Pobarvane živali lahko poslikate in fotografijo posredujete na moj elektronski naslov, ter pripišete koliko živali je učenec pravilno poimenoval.
Lahko poiščete še kakšno verzijo pesmice Old McDonald had a farm… in mi posredujete naslov, ki ga bom posredovala ostalim učencem.
|
|