NEMŠČINA (NIP) – 5. razred

Navodilo za delo:

DELOVNI LIST

  • napišeš naslov: Das Badezimmer
  • narišeš spodnjo opremo (na strani 2), ki sodi v kopalnico in vsako besedo napišeš TRIKRAT
  • v poševnem oklepaju imaš zapisano izgovorjavo, na rahlo si jo napiši nad besedo (samo enkrat), da se boš laže naučil/a.
  • prepiši poved, kaj mi počnemo v kopalnici in kaj jaz počnem v kopalnici
  • nov naslov: Die Toilette
  • spet narišeš opremo(stran 3) in besedo TRIKRAT napišeš, izgovorjavo s svinčnikom zapiši nad besedo le enkrat
  • prepiši, kaj MI počnemo na stranišču, kaj JAZ počnem na stranišču
  • BESEDE SE NAUČI!

Če imaš kakršnokoli težavo ali vprašanje, kontaktiraj učiteljico Lejo: leja.oder@guest.arnes.si

RAČUNALNIŠTVO (NIP) – 5. razred

Nazadnje smo si ogledali risanko Ovce.sk z naslovom ZMEŠANE GLAVE: zasvojenost z igrami. V tednu, ki prihaja, si izberite en dan, ko ne boste preveč pred računalniki in si oglejte še kakšno risanko s tematiko varne rabe interneta. Najdete jih na spletni strani: https://safe.si/video/risanke-ovcesk

ANGLEŠČINA 5. A

Bralno razumevanje U/62.

Podrobnejša navodila in rešitve so v mailu.

Opomnik: Aktivirajte si e- delovni zvezek, kot sem vam pokazala pri uri.

 

SLJ 5. B

  • Razmisli, kakšni so danes desetletniki. Zagotovo bodo vaši odgovori: trmasti, nagajivi, razigrani… J
  • V zvezek za književnost pusti prostor za naslov.
  • Po abecedi zapiši lastnosti tipičnega desetletnika ali desetletnice, npr.

a… akcijski

b… bistri

c… coprniški

č..

.

Danes boste prebrali zgodbo tipične desetletne deklice, ki ima občutek, da je nihče ne razume.

  • V berilu poišči zgodbo (lahko tudi poslušaš posnetek, ki je na interaktivnem gradivu Radovednih 5): Lois Lowry: Anastazija Krupnik.
  • Besedilo najmanj trikrat preberi.
  • Na spletu ali v SSKJ poišči besede, ki jih nisi razumel/a.
  • V zvezek zdaj napiši naslov nad lastnostmi, ki si jih prej opisoval/a:
  • Lois Lowry: Anastazija Krupnik, in datum (16. 3.)
  • Zapiši osnovne značilnosti besedila: zvrst, kraj in čas dogajanja, glavne osebe ter besede neznanke. Tako kot pišemo za vsako besedilo.

SLJ 5. A

Kakšni so danes desetletniki? Kaj pa desetletnice?

 Zagotovo bodo tvoji odgovori: pridni, trmasti, nagajivi, razigrani… J

V zvezek za književnost po abecedi zapiši lastnosti tipičnega desetletnika ali desetletnice, npr.

  • kot akcijski, B- kot bistri, C- kot cmerav, Č- kot…………

Če imaš možnost slikaj zapis in mi ga pošlji po e-pošti ali pa mi napiši, če si morda imel težave pri kateri izmed črk, ali si našel kakšno posebnost, zanimivost…

  1. Danes boste prebrali zgodbo o tipični desetletni deklici, ki ima občutek, da je nihče ne razume.

Odlomek zgodbe Anastazija Krupnik, ki jo je napisala ameriška pisateljica Lois Lowry najdeš na spletu v e-gradivih Radovednih pet. Poišči jo v ikoni Berilo med interaktivnimi gradivi in poslušaj odlomek.

Poišči odlomek še v Berilu in ga dvakrat preberi.

Ali je v tvojem abecednem zapisu katera izmed lastnosti, ki bi jo lahko pripisal Anastaziji, če je jo obkroži.

MAT 5. B

  • V zvezek napiši naslov VAJA in na rob datum (16. 3.)
  • Najprej za vajo reši nekaj računov in naredi preizkus:

2538 : 11 =

5245 : 79 =

4425 : 20 =

7709 : 58 =

2972 : 32 =

3914 : 43 =

Ko rešiš vse račune, slikaj zvezek (če imaš to možnost) in mi pošlji rešene račune, da pregledam. Ko pregledam, dobiš povratno informacijo.

MAT 5. A

Nadaljevali boste s pisnim deljenjem.

  1. V delovnem zvezku reši na strani 22/2. nalogo in na strani 23/3. in 4. nalogo.

V primeru, da ni dovolj prostora za zapis računov v delovnem zvezku, zapiši v zvezek naslov Vaja in nadaljuj z računanjem.

Sporoči mi, kaliko časa si porabil za reševanje nalog in kako si ugotovil ali si pravilno izračunal?

DRU 5. B

Ponovimo naravne pokrajine Slovenije

  • V zvezek nariši preglednico, ki ti jo pošiljam >>> KLIK.  Preglednica mora biti dovolj velika, da vanjo vpišeš vse potrebno, zato bo najbolje, da jo narišeš na dve strani.
  • Preglednico izpolni s potrebnimi značilnostmi za posamezno pokrajino. Saj ti to zmoreš in znaš!!!
  • Naloga za DRU bo za dve šolski uri, zato naj bo gotova v sredo. Ampak ne odlašaj do takrat! Velja??

DRU 5. A

    Spoznali boste gospodarstvo Obsredozemskih pokrajin v preteklosti in danes.

  1. Ali veš, kako pridobivajo sol v Sečoveljskih solinah. Oglej si posnetek.

https://www.youtube.com/watch?v=CdjUNzunDfA

Oglej si Solinarski praznik v Piranu.

https://www.youtube.com/watch?v=GPifq2RTPsg

Vlogo Luke Koper boš spoznal v naslednjem posnetku.

https://www.youtube.com/watch?v=Fix7XV1ASq4

  1. Preberi besedilo in si oglej fotografije v učbeniku na strani 73, 74,75.
  2. V zvezek oblikuj miselni vzorec in ga dopolni.

 LUM 5. B

Mešanje barvnih odtenkov (suhi slikarski material)

Pripravi si risalni list (ali navaden bel A4) list in voščenke (če pa teh nimaš, lahko uporabiš barvice).

Pri LUM smo že mešali tempera barve, da smo dobili različne barvne odtenke. Z voščenkami (ali barvicami) pa to narediš tako, da barvaš voščenko preko voščenke (oziroma barvico preko barvice).

Primer: ploskev pobarvaš z zeleno voščenko, preko nje pa pobarvaj z rumeno voščenko. Na tak način boš prišel do zanimivih in razkošnih barvnih odtenkov.

LIKOVNA NALOGA:

Z voščenkami (barvicami) NASLIKAJ AVTOPORTRET – to najlaže storiš tako, da se med delom gledaš v ogledalo – pri tem pa mešaj barvne odtenke tako, da barvaš voščenko čez voščenko.

Ko bomo lahko spet hodili v šolo, boš izdelek prinesel s sabo v šolo.

GUM 5. A

 

Odpri učbenik stran 40, 41: Solinar Matija.

 

  1. Razmisli kaj so soline in kdo so solinarji. Kakšno opremo potrebujejo pri svojem delu?

V učbeniku preberi besedilo zgoraj na rumeni podlagi.

  1. Preberi besedilo pesmi Solinar Matija na strani 40, spodaj v oranžnem okvirju.
  2. Katerih besed ne razumeš? Verjetno gavero in taperini. Naj ti pomagam, da je gavero leseno omelo, taperini pa so lesene cokle.
  3. Na spletni strani Radovednih 5 (https://www.radovednih-pet.si/seznam-vsebin/5/glasba-5) klikni 5. razred, ikona Glasba in na desni strani izberi interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino. Poišči stran 8-3: Solinar Matija.

 

Izberi znak slušalke (Solinar Matija – klavir in vokal) in večkrat poslušaj novo pesem. Pesem ob poslušanju tudi zapoj.

 

Ob pesmi bomo tudi plesali. Doma se nauči plesati sam, v šoli bomo plesali v parih. Izberi znak v vijoličnem okvirčku, kjer je posnetek plesa. Natančno si ga oglej in se ga nauči.

 

ZAPIS V ZVEZEK:

 SOLINAR MATIJA

 Neznane besede:

GAVERO = leseno omelo

TAPERINI = lesene cokle

Namig.

Predlagam, da delo opravljaš v času, kot bi bil v šoli, po urniku, ne pozabi na malico, odmore, klepet s sošolci, prijatelji, učiteljico.

Klepetamo preko elektronske pošte, piši mi, sporoči prijetne izkušnje ali pa morda težave, skupaj bomo vse rešili.

Prijeten začetek delovnega tedna.

Tvoja učiteljica Sonja.

 

TAKO.

ZA PONEDELJEK BO TO DOVOLJ .

VEDNO SEM TI PREKO MAILA NA VOLJO, TAKO DA BREZ SKRBI PIŠEŠ, ČE BOŠ IMEL-A KJE TEŽAVE (marija.tasic@guest.arnes.si).

Lep pozdrav,

učiteljica Marija

 

 

(Skupno 314 obiskov, današnjih obiskov 2)