6. A | 6. B |
LUM OSEBA PRI DELU – POKLIC Učenci izberejo poklic in ga upodobijo v risbi. Narišejo osebo, ki opravlja svoj poklic ( npr. rudar v rudniku, zobozdravnik v ordinaciji, učitelj v učilnici, slikar v ateljeju). Upodobijo tudi okolje v katerem dela. Pozorni naj bodo na podrobnosti in na dinamično držo človeka. Za risanje uporabljajo svinčnik, barvice in flomastre |
SLOVENŠČINA 6. b razred TEMA: OPIS NARAVNEGA POJAVA Delovni zvezek 2. del odpreš na strani 18. Še enkrat si ogledaš posnetek o opisu naravnega pojava na www.iRokus.si. Potem rešiš miselni vzorec (10. naloga, str. 18). Če bo potrebno, si posnetek večkrat predvajaj. Nadaljuj z reševanjem 12., 13., 14., 15., 16., 17. in 18. naloge. V zvezek zapiši naslov ( pod jezikovni pouk) OPIS NARAVNEGA POJAVA ter v zvezek prepiši definicijo za opis naravnega pojava (12. naloga na str. 18). Veliko uspeha pri reševanju. |
TJA
Danes bomo ponovili šolske predmete in urnik. 1.) Pojdi na spletno stran: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/school-subjects (poslušaj, poveži, vadi izgovorjavo). 2.) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/writing-practice/school-timetable (oglej si urnik, nato reši nalogo pod urnikom – Game) 3.) V Wordu napiši kratek sestavek o svoji šoli: – opiši svojo šolo (stavbo, učilnico, število učencev, itd.) – opiši svoj tedenski urnik (kdaj imaš kateri predmet) – kaj ti je v šoli najbolj všeč in zakaj. Pazi: 1) na rabo glagola have got (We’ve got English, …) in rabo present Simpla (I go to school …My mum takes me…) 2) na časovne predloge on, at, in (on Monday, at 10 o’clock, in the evening) 3) na pravopis (jezike pišemo z veliko, prav tako predmete z okrajšavo (ICT, PE) 4) besedni red (ne prevajaj si iz slovenščine). Pomagaj si z zvezkom (zapiski, vprašanja o šoli-UL, učbenikom). Sestavek pošlji na moj mail do srede do 18.00. Ne pozabi se podpisat. Dokument shrani pod Myschoolimepriimek. Ne pozabi, da se je potrebno med delom tudi razmigat!! Pojdi na https://www.youtube.com/watch?v=gCzgc_RelBA . Izberi si enega plesalca in zapleši! Povabi še starše! |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
V današnjih dveh urah boste ponovili spretnosti pri delu s papirjem. Uporabili boste znanje o profilih. Začeli boste izdelovati stol iz papirja. Na podoben način smo pri pouku izdelali klopco oziroma most. Stol ima 4 noge, sedež, naslon za hrbet in naslon za roke. Prenesti mora obremenitev 0,5 kg. To bomo preverili takrat, ko bomo spet pričeli s poukom v šoli. Na sliki spodaj je primer stola, vaš je lahko povsem drugačen. Vir: http://www.allanwexlerstudio.com/projects/scaffold-paper-chair STOL IZ PAPIRJA Pripomočki: 4 pisarniški listi formata A4, ravnilo, svinčnik, škarje,lepilo. Postopek: Mizo zaščitite s časopisnim papirjem. Iz pisarniškega papirja oblikujte noge(okrogel ali kvadraten profil). Ne pozabite na zavihke za lepljenje. Dodajte sedež (gubanec – harmonika), nato še naslone za roke in hrbet (kvadratni, U, L, I profil). Lahko si naredite načrt ali pa dele oblikujete sproti. Domača naloga: Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi napišite, koliko ste uspeli narediti v dveh urah. Nadaljevali bomo naslednji teden. |
ŠPORT (DEKLICE)
TEORETIČNI DEL: Učenke si ogledajo filmček iz spodnje povezave. https://eucbeniki.sio.si/sport/index.html#page59539.html PRAKTIČNI DEL: glej priponko KLIK ŠPORT (DEČKI) Kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje Vaje za moč ( 2x 20 ponovitev vaj za trebušne in hrbtne mišice, 2x 5 sklec) Ponovite osnovne elemente talne telovadbe: preval naprej, preval nazaj, stoja na lopaticah, most in vaja ravnotežja lastovka. Vse te elemente lahko naredite doma, vendar bodite pozorni na varnost, da ne pride do poškodbe |
MAT Danes bomo ponovili merske enote za dolžino in ploščino. Naloge bomo tokrat reševali kar preko spleta. Naš cilj je:
Že prvi zavihek je pravi – MATEMATIKA 6. – 9. razred. Najdeš MERSKE ENOTE, zavihek DOLŽINA. V sklopu Merjenje dolžine reši: – predstave o širini in dolžini, – kviz o merskih enotah za dolžino, – pretvarjanje merskih enot – sam si izberi težavnost. Zaključiš z dolžino, se vrneš nazaj na MERSKE ENOTE in izbereš zavihek PLOŠČINA. V sklopu Merjenje ploščine reši: – predstave o ploščini, – Pretvori – sam si izberi, ali rešuješ Pretvori (mm2, cm2, dm2, m2 ) ali Pretvori (mm2, cm2, dm2, m2, a, ha, km2 ) in sam izberi zahtevnost. Če imaš še voljo in čas, lahko rešuješ Zbirko nalog o dolžinskih in ploščinskih enotah, ni pa obvezno, ali pa narediš majhno pavzo. Sedaj te pa čaka še domača naloga . Dokument lahko natisneš (upam, da imaš na voljo tiskalnik) in prilepiš v zvezek ter rešiš. Če pa tiskalnika nimaš, pa naloge prepiši v zvezek in jih reši. PRETVORI
Tokrat prilagam tudi rešitve. |
MATEMATIKA Danes boste ponovili ploščino pravokotnika, kar ste se naučili že v petem razredu.
V e- učbeniku na strani 510 (https://eucbeniki.sio.si/matematika6/1240/index1.html ) preberete snov, rešite zglede, zelen okvirček prepišete v zvezek. Dobro si oglejte tudi animacijo. Na strani 511 rešite v zvezek zglede. Postopki reševanja naj bodo zapisan tako, kot smo jih zapisovali pri računanju obsegov. Dva rešena primera pa imaš tudi pripeta k elektronskemu sporočilu. Ker so težave pri delovanju spletnih strani, poskusite najti čas, ko bo stran delovala, da jo pregledate. Sicer pa si lahko pomagate tudi z učbenikom (str. 151), kjer si pregledate tisti del, ki je povezan s pravokotnikom. Namesto reševanja zgledov pa izmerite dolžino in širino ene od sob, ali vrta hodnika, ki ima obliko pravokotnika in ji/mu izračunate ploščino. Prav tako izmerite eno pravokotno mizo in ji izračunate ploščino.
Če bodo delovala spletna gradiva iRokus-a in Mladinske knjige DZS, pa si lahko pomagate tudi s temi gradivi. Če imate vprašanja, pa sem dosegljiva po elektronski pošti. |
TJA
Prva naloga se spriva pod jezičkom »Preparation« – Najprej klikneš na besedo, nato v prazno polje pod ustrezno sličico. Naslednja je »Game«, kjer se vse nanaša na prikazan urnik. Ponovno najprej klikneš na besedo (dan), nato v prazno polje v stavku.
|
SLOVENŠČINA Tema:Opis naravnega pojava
V DZ 2. del na straneh 18 in 19 reši vse naloge.
V zvezek prepiši definicijo OPIS NARAVNEGA POJAVA (12. naloga).
|
NAR 6. B
Kamnine |
GOS 6. B (torkova skupina)
Proizvodnja in storitve
Npr. 1) Komunala Sg (komunalne storitve – oskrba z vodo, odvoz smeti, javna razsvetljava, vzdrževanje cest)… |
NEMŠČINA (NIP)
Navodila za delo:
- spoznal/a boš nekaj besedišča na temo Letni časi
- zvezek obrni leže in ga razdeli na 4 enake dele
- napiši naslov: Die Jahreszeiten
- v vsak del napiši letni čas v nemščini (to smo se že naučili, poišči v zvezku)
- spodaj imaš v razpredelnici prilepljeno sliko, desno pa je ta slika poimenovana. Tvoja naloga je, da NARIŠEŠ sliko v ustrezen letni čas in zraven NAPIŠEŠ besedo. >>> PRILOGA
- da se boš naučil/a tudi pravilno izgovarjati, sem v poševne oklepaje zapisala pravilno izgovorjavo, ti pa si ta izgovor napiši na rahlo s svinčnikom nad besedo.
- vsako besedo nato še trikrat zapiši v zvezek, da povadiš še zapis.
- besede se nauči.
Če se pojavi kakršnakoli težava, mi napiši.
RAČUNALNIŠTVO (NIP)
Na spletni strani safe.si (https://safe.si/video/risanke-ovcesk) si poglej risanke OSEL in MAŠČEVANJE. Potem pa reši kviz http://sl.sheeplive.eu/test/devetindevetdeset.