GUM
UTRJEVANJE CILJI: Sproščeno zapojejo naučeno pesem. Urijo se v jasni izreki besedila. AKTIVNOST: Ob slikovni podpori utrjujejo naučeno pesmico Jaz imam pa goslice. |
SLJ
BEREMO IN PIŠEMO Hišica zlogov. CILJI: Berejo zloge, prepoznajo novo besedo. Glasove zapisujejo z velikimi tiskanimi črkami po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti. Priloga (BRALNA HIŠICA) >>> KLIK AKTIVNOST: Iz zapisanih zlogov sestavijo čim več novih besed. Besede zapišejo v zvezek. NASLOV: HIŠICA ZLOGOV |
MAT
ŠTEVILA DO 15. CILJI: Štejejo, zapišejo in berejo števila do 15. AKTIVNOSTI: Rešijo nalogo v DZ stran 80, 81. |
SPO
OPAZUJEM VREME. CILJI: Prepoznajo različna vremenska stanja. Razvijajo sposobnosti za grafično komuniciranje (uporaba simbolov) AKTIVNOSTI: Opazuj kakšno je vreme. Z vremenskimi simboli nariši v zvezek kakšno je bilo vreme in delo ljudi. |
Ker pouk poteka do nadaljnjega na daljavo, vas prosimo za strpnost in pomoč pri izvedbi vsebin. VAJA DELA MOJSTRA Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si Ko se vrnemo v šolske klopi, bova naloge pregledali. |
TJA
Tema: Živali v naši bližini
Cilji: ponovitev besedišča za živali (hišni ljubljenčki in živali na kmetiji) o Pozdravna pesmica: Učenci sami zapojejo pesmico: 1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day! o Pesem: I HAVE A PET Učenci poslušajo posnetek in zraven pripevajo. V zvezku pobarvajo že narisane hišne ljubljenčke. (čimbolj različnih barv) Po barvanju poskusijo živali sami poimenovati. o Pesem: OLD McDONALD HAD A FARM Učenci poslušajo posnetek in zraven pripevajo. V zvezku pobarvajo že narisane domače živali in jih poskusijo poimenovati. o Interaktivna vaja: IGRANJE LABIRINTA Učenec posluša in klikne na ustrezno žival. Začetek igre: START, konec igre: FINISH! J Pobarvane živali lahko poslikate in fotografijo posredujete na moj elektronski naslov, ter pripišete koliko živali je učenec v angleščini znal poimenovati. Pozdravno pesmico lahko pojete vsi skupaj! |