6. A 6. B

SLJ

Tema: Opis bolezni

V DZ str. 21 preberi besedilo in reši 22. in 23. nalogo.

TJA

  1. Complete the sentences. Choose the appropriate school subject.
    (Dopolni povedi, tako da izbereš ustrezen šolski predmet.)

https://www.english-4u.de/en/quizzes/school-subjects.htm

  1. Look at the school timetable and do the exercises to practise.
    (Poglej šolski urnik na reši naloge. Klikni na vijolična polja, da se odprejo navodila in naloge.)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/writing/beginner-a1-writing/school

Spodaj so printscreen posnetki za lažjo orientacijo. KLIK

ŠPORT (DEKLICE)

TEORETIČNI DEL: 

– glej povezavo – Vpliv hoje na človeški organizem

https://eucbeniki.sio.si/sport/index.html#page59609.html

PRAKTIČNI DEL:

         – kompleks razteznih gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje; dodajte eno novo vajo (kot pri ocenjevanju), ki jo poiščete na spletu ali za pomoč prosite koga v domačem krogu

         – šola teka (2x nizki, 2x srednji in 2x visoki skiping, hopsanje, škarjice)

         – 30 min hitre hoje na prostem

         – vaje za moč; če ste zunaj, izkoristite stopnice za poskoke, gozd za preskakovanje naravnih ovir…

ŠPORT (DEČKI)

          –  kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje

          – šola teka  ( 2x nizki, 2x srednji in 2x visoki skiping, hopsaanje, škarijce..)

          – 30 min hitre hoje na prostem

          –  stabilizacija ( vaje za moč )

SLOVENŠČINA 6. b razred

TEMA: OPIS BOLEZNI

V delovnem zvezku 2. del na strani 21 preberi besedilo o noricah  (21. naloga).

Ko besedilo prebereš, na tej strani nadaljuj z reševanjem 22. in 23. naloge, ki sta povezani z razumevanjem prebranega besedila. Pazi –  navodilo za 23. nalogo se nadaljuje na strani 22.

Nadaljuj s 24. nalogo na strani 22.

Želim ti uspešno reševanje.

Pravilnost svojih rešitev lahko preveriš s pomočjo spletnega učbenika na www.iRokus.si s klikom na kljukico spodaj.

 ANGLEŠČINA

DZ/40, nal. 1,2,3,4,5 Reši naloge in pošlji odgovore po mailu:

Npr. WB/40, ex. 1: 1 play, 2…

         WB/40, ex. 2: 1 grapes, 2…

         Naloge in primeri naj bodo dobro označeni.

MATEMATIKA

V 4. in 5. razredu ste se naučili računati ploščino pravokotnika in kvadrata. Zato bomo v bistvu le obnovili naše znanje.

Naš cilj je:

  • izračunati ploščino pravokotnika in kvadrata za danimi stranicami,
  • izračunati ploščino pravokotnika in kvadrata z uporabo obrazca,
  • iz ploščine pravokotnika izračunati neznano stranico.

Danes sem si zamislila delo tako, da vam prilagam tabelsko sliko – to, kar mora biti na koncu zapisano v vašem zvezku.

V zvezke si napišete PLOŠČINA PRAVOKOTNIKA IN KVADRATA.

Odprite (ali natisnite) dokument, ki vam ga prilagam. V zvezek si prepišite naloge 1, 2, 3 in 4 in jih rešite. Jaz sem napisala postopke, tako da ne bi smel biti problem.  Na koncu še imate zapisano nalogo, ki jo rešite v delovnem zvezku na strani 126, nalogo 1.

PRILOGA

 

 MATEMATIKA

Danes  boste ponovili še ploščino kvadrata.

  1. Pregledate in popravite včerajšnji nalogi iz učbenika. Rešitve so pripete k elektronskemu sporočilu.
  2. V zvezek napišete naslov PLOŠČINA KVADRATA.

V e- učbeniku na strani 512 (https://eucbeniki.sio.si/matematika6/1240/index3.html  ) preberete snov, zelen okvirček prepišete v zvezek. Dobro si oglejte tudi animacijo. Zglede glede rešite v zvezek. Postopki reševanja naj bodo zapisan tako, kot smo jih zapisovali pri računanju obsegov.  Dva rešena primera pa imaš tudi pripeta k elektronskemu sporočilu, prepiši si ju v zvezek.

Ker so težave pri delovanju spletnih strani, poskusite najti čas, ko bo stran delovala, da jo pregledate. Sicer si lahko pomagate tudi z učbenikom (str. 151), kjer si pregledate tisti del, ki je povezan s kvadratom. Namesto reševanja zgledov  v e-učbeniku, pa izmerite stranico dveh predmetov, ki imata obliko kvadrata, in jima izračunajte ploščino.

  1. V svojih učbenikih rešite (v zvezek): Učbenik, stran 153, 154 naloge 2c, 3b, 10.

Če bodo delovala spletna gradiva iRokus-a  in Mladinske knjige DZS, pa si lahko pomagate tudi s temi gradivi. Če imate vprašanja, pa sem dosegljiva po elektronski pošti.

GUM

Tema: Opera                 

Vsak posameznik bo izdelal govorni nastop na temo OPERA. Vsako uro glasbe boste dobili podrobna navodila za izdelavo. Čeprav je tema ista, morajo govorni nastopi biti izvirni, različni, drugačni, ker boste uporabljali različne vire.

Za začetek si poiščite čimveč virov, literature, fotografij, informacij o operi: Kaj je opera, operni pevci, začetki opere, pomembnejši operni skladatelji, slovenski operni skladatelji, operne hiše v Sloveniji. Informacije si shranite v Word ali pa si shranite povezave do njih.

Govorni nastop boste na koncu predstavili pred razredom,  ko se spet vrnemo v šolske klopi in tako dobili še tretjo oceno.

 GEO

TEMATIKA – Upodabljanje površja in geografska lega

(navodila so dobili preko e- pošte)

NAR 6. B

Kamninski krog
Rešite učni list, ki je v priponki (če imate možnost ga sprintajte), drugače pišite v dokument.
V zvezek napišite naslov Kamninski krog in prerišite sliko iz učbenika na strani 25.
Pod sliko pa:

Kamnine se v dolgih časovnih obdobjih pretvarjajo druga v drugo zaradi delovanja zunanjih vremenskih vplivov ter delovanja visokih tlakov in temperatur v notranjosti . Spreminjanje ene vrste kamnin v drugo ponazorimo s kamninskim krogom.

Še enkrat preberite vse o kamninah v učbeniku.

 

(Skupno 138 obiskov, današnjih obiskov 1)