2. A |
2. B |
MATEMATIKA
SEŠTEVAM IN ODŠTEVAM DO 100
Cilji:
- Sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda čez desetico.
Naloga:
- Starši ti narekujejo 10 računov seštevanja in odštevanja do 100 (brez prehoda čez desetico). Po nareku jih zapiši v zvezek za matematiko in račune izračunaj.
- Reši naloge v SDZ 2/ strani 83, 84.
|
ANGLEŠČINA
Tema: Živali v naši bližini
Cilji: ponovitev besedišča za živali
(hišni ljubljenčki in živali na kmetiji)
Učenci sami zapojejo pesmico:
Hello, Hello, Can you clap your hands,…
Učenci poslušajo posnetek in zraven pripevajo.
V zvezku pobarvajo že narisane hišne ljubljenčke.
Jih poimenujejo: It ‘ s a cat.
»Poslušaj in klikni na ustrezno žival.«
Začetek igre: START, konec igre: FINISH!
Učenci poslušajo posnetek in zraven pripevajo.
V zvezku pobarvajo že narisane domače živali in jih poimenujejo. It ‘ s a rooster.
»Poslušaj posnetek in nato klikni slike v pravilnem zaporedju.«
Ob začetku igre izberi število besed: najprej 3, nato 4
- Pobarvane živali lahko poslikate in fotografijo posredujete na moj elektronski naslov, ter pripišete koliko živali je učenec pravilno poimenoval.
- Lahko poiščete še kakšno verzijo pesmice Old McDonald had a farm… in mi posredujete naslov, ki ga bom posredovala ostalim učencem.
Pozdravno pesmico lahko pojete vsi skupaj! |
SLOVENSKI JEZIK
SKRBIMO ZA OKOLJE PREPIS BESEDILA Z UČNEGA LISTA 2
Cilji:
- Glasno ali šepetajoče bere besedilo.
- Po branju povzame bistvene podatke.
- Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami.
- Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami.
Naloga:
- V učbeniku, na strani 59, 60, si izberi eno besedilo in ga večkrat glasno ali šepetajoče preberi.
- Prebrano besedilo ustno obnovi .
- Ostala besedila ti naj preberejo starši.
- Skupaj s starši odgovori na spodnja vprašanja.
- Pogovorite se o ekologiji.
- Iz mape vzemi učni list 2, besedilo preberi in ga prepiši v zvezek s pisanimi črkami.
|
SLOVENSKI JEZIK
SKRBIMO ZA OKOLJE PREPIS BESEDILA Z UČNEGA LISTA 2
Cilji:
- Glasno ali šepetajoče bere besedilo.
- Po branju povzame bistvene podatke.
- Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami.
- Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami.
Naloga:
- V učbeniku, na strani 59, 60, si izberi eno besedilo in ga večkrat glasno ali šepetajoče preberi.
- Prebrano besedilo ustno obnovi .
- Ostala besedila ti naj preberejo starši.
- Skupaj s starši odgovori na spodnja vprašanja.
- Pogovorite se o ekologiji.
- Iz mape vzemi učni list 2, besedilo preberi in ga prepiši v zvezek s pisanimi črkami.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
SADNO DREVO SPOMLADI
Cilji:
- Opiše spremembe sadnega drevesa v različnih letnih časih.
- Prepozna in poimenuje nekatere rastline.
- Poišče razlike in podobnosti med rastlinami.
- Eksperimentira in napoveduje.
Naloga:
- Če imaš možnost, si v sadovnjaku oglej sadno drevo. Sicer si pomagaj z učbenikom (stran 59).
- S starši se pogovarjaj o naslednjih vprašanjih:
- Kaj je značilno za sadovnjak?
- Naštej sadna drevesa in njihove plodove.
- Kaj se dogaja s sadnimi drevesi spomladi?
- Zakaj cvetijo? Oglej si cvetočo vejico.
- Ali drevesa cvetijo preden povsem razvijejo liste?
- Zakaj listi v času cvetenja še niso povsem razviti? (Lažje opraševanje in boljša vidnost cvetov.)
- Koliko časa cvetijo drevesa? Čemu?
- Kdo oprašuje cvetove dreves?
- Zakaj je pomembno opraševanje?
- Ali so vsi cvetovi sadnih dreves enakih barv?
-
Preberi besedilo v prvem odstavku ( U / 59).
Oglej si fotografije sadnega drevesa v štirih letnih časih.
-
Sadno drevo jeseni
- Opiši drevo.
- Ali na vseh drevesih dozorijo plodovi istočasno?
- Ali so vsi plodovi na drevesu povsem enaki? V čem se razlikujejo?
- Kako shranjujemo plodove sadnih dreves?
Sadno drevo pozimi
- Opiši drevo.
- Kaj pomeni, da sadno drevo pozimi počiva?
- Ali ima drevo liste, cvetove, plodove?
Sadno drevo spomladi
- Opiši drevo.
- Kakšne barve so cvetovi na drevesu?
- Kako se to drevo imenuje? Kako veš?
Sadno drevo poleti
- Opiši drevo.
- Iz česa so se razvili sadeži?
- Kakšne sadeže poznamo?
- Kaj pomeni, da so sadeži še nezreli?
Preberi besedilo v drugem odstavku.
- Kako imenujemo osebo, ki skrbi za sadovnjak? Kaj dela?
- Opozorimo na škodljivost pesticidov, herbicidov in posledice za nekatere živali.
- Opozorimo na nujno umivanje sadežev, predno jih zaužijemo.
Preberi besedilo tretjega odstavka.
Poglej sadeže: jabolko, limono, hruško.
- Iz česa vzgojimo sadna drevesa? Kje so v sadežu semena? Kako se imenujejo?
- Jabolko, limono in hruško prerežemo na polovico. Ogledajo si semena in jih preštejejo. Semena poimenujemo.
- Oglej si fotografije limone, jabolka in slive. Poimenuj seme v vsakem sadežu.
Aktivna naloga – mini sadovnjak
- Preberi besedilo.
- V lončke z zemljo posadimo semena limone, jabolka in pomaranče. Lončke postavimo na toplo in svetlo mesto. Zalivamo in spremljamo razvoj in rast. (Poskus izvedi s semeni, ki jih imaš doma. Ne hodi v trgovino!)
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
SADNO DREVO SPOMLADI
Cilji:
- Opiše spremembe sadnega drevesa v različnih letnih časih.
- Prepozna in poimenuje nekatere rastline.
- Poišče razlike in podobnosti med rastlinami.
- Eksperimentira in napoveduje.
Naloga:
- Če imaš možnost, si v sadovnjaku oglej sadno drevo. Sicer si pomagaj z učbenikom (stran 59).
- V pomoč so ti vprašanja:
- Kaj je značilno za sadovnjak?
- Naštejte sadna drevesa in njihove plodove.
- Kaj se dogaja s sadnimi drevesi spomladi?
- Zakaj cvetijo? Oglej si cvetočo vejico.
- Ali drevesa cvetijo preden povsem razvijejo liste?
- Zakaj listi v času cvetenja še niso povsem razviti? (Lažje opraševanje in boljša vidnost cvetov.)
- Koliko časa cvetijo drevesa? Čemu?
- Kdo oprašuje cvetove dreves?
- Zakaj je pomembno opraševanje?
- Ali so vsi cvetovi sadnih dreves enakih barv?
Preberi besedilo v prvem odstavku ( U / 59).
Oglej si fotografije sadnega drevesa v štirih letnih časih.
Sadno drevo jeseni
- Opiši drevo.
- Ali na vseh drevesih dozorijo plodovi istočasno?
- Ali so vsi plodovi na drevesu povsem enaki? V čem se razlikujejo?
- Kako shranjujemo plodove sadnih dreves?
Sadno drevo pozimi
- Opiši drevo.
- Kaj pomeni, da sadno drevo pozimi počiva?
- Ali ima drevo liste, cvetove, plodove?
Sadno drevo spomladi
- Opiši drevo.
- Kakšne barve so cvetovi na drevesu?
- Kako se to drevo imenuje? Kako veste?
Sadno drevo poleti
- Opiši drevo.
- Iz česa so se razvili sadeži?
- Kakšne sadeže poznamo?
- Kaj pomeni, da so sadeži še nezreli?
Preberejo besedilo v drugem odstavku.
- Kako imenujemo osebo, ki skrbi za sadovnjak? Kaj dela?
- Opozorimo na škodljivost pesticidov, herbicidov in posledice za nekatere živali.
- Opozorimo na nujno umivanje sadežev, predno jih zaužijemo.
Preberejo besedilo tretjega odstavka.
Poglej sadeže: jabolko, limono, hruško.
- Iz česa vzgojimo sadna drevesa? Kje so v sadežu semena? Kako se imenujejo?
- Jabolko, limono in hruško prerežemo na polovico. Ogledajo si semena in jih preštejejo. Semena poimenujemo.
- Ogledajo si fotografije limone, jabolka in slive. Poimenujejo seme v vsakem sadežu.
Aktivna naloga – mini sadovnjak
- Preberi besedilo.
- V lončke z zemljo posadimo semena limone, jabolka in pomaranče. Lončke postavimo na toplo in svetlo mesto. Zalivamo in spremljamo razvoj in rast.
|
GLASBENA UMETNOST
RAZLIČNE TONSKE VIŠINE Pesem: PLEŠI, PLEŠI ČRNI KOS
Cilji:
- Pozorno posluša melodične vzorce, zvočne barve.
- Poje različne tonske višine.
- Širi repertoar ljudskih pesmi.
Naloga:
- V deželi lilibi, šolska ulica/glasbena umetnost/pesmica 2 poišči pesem Pleši, pleši črni kos.
- Bodi pozoren/a na višino glasu. Ali je ves čas enaka?
- S pomočjo posnetka se pesmico naučiš zapet.
|
MATEMATIKA
SEŠTEVAM IN ODŠTEVAM DO 100
Cilji:
- Sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda čez desetico.
Naloga:
- Starši naj ti narekujejo 10 računov seštevanja in odštevanja do 100 (brez prehoda čez desetico). Po nareku jih zapiši v zvezek za matematiko in račune izračunaj.
- Reši naloge v SDZ 2/ strani 83, 84.
|
ANGLEŠČINA
Naslov sklopa: Pomlad
Tema: Živali v divjini
Cilji: ponovitev besedišča za živali
(živalski vrt in džungla)
Pesem: WALKING IN THE JUNGLE
Poslušaj posnetek in zraven zapleši.
V zvezku pobarvaj že narisane živali v džungli in jih poimenuj: It ‘ s a frog.
Poslušaj in klikni na pravilno žival.
Poslušaj posnetek in zraven zapleši.
V zvezku pobarvaj že narisane živali v živalskem vrtu in jih poimenuj: It ‘ s a polar bear.
Preštej koliko živali je na sliki in klikni na ustrezno številko.
(V pomoč: spider je pajek, ladybird je pikapolonica)
- Pobarvane živali lahko poslikaš in fotografijo posreduješ na moj elektronski naslov, ter pripišeš koliko živali si znal pravilno poimenoval.
- Lahko poiščete še kakšno zanimivo pesmico o živalih.
Gibalno pesmico lahko naučiš svoje starše! |
GLASBENA UMETNOST
RAZLIČNE TONSKE VIŠINE
Pesem: PLEŠI, PLEŠI ČRNI KOS
Cilji:
- Pozorno posluša melodične vzorce, zvočne barve.
- Poje različne tonske višine.
- Širi repertoar ljudskih pesmi.
Naloga:
- V deželi lilibi, šolska ulica/glasbena umetnost/pesmica 2 poišči pesem Pleši, pleši črni kos.
- Bodi pozoren/a na višino glasu. Ali je ves čas enaka?
- S pomočjo posnetka se pesmico naučiš zapet.
|