NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo: PRILOGA

  • danes se boš naučil/a opisovati igrače
  • za začetek je najbolje, da igrače še enkrat ponoviš (ne pozabi na člen)
  • napiši naslov: Opis igrač
  • zapišeš nove besede, s katerimi boš opisal/a igrače
  • vsako besedo v nemščini ŠTIRIKRAT zapišeš, v poševnem oklepaju imaš napisano izgovorjavo, to si nad besedo zapišeš s svinčnikom samo enkrat
  • sedaj opiši spodnje igrače – glej primer!
  • igračo si lahko najprej narišeš, takšno kot je na sliki
  • za vsako igračo napiši barvo in eno novo besedo, ki si jo danes spoznal/a
  • nove besede se nauči
4. A 4. B
MATEMATIKA

UTRJUJEMO

Reši naloge v DZ, 4.del:  stran 25 – vse

                                            stran 26 – 5. naloga

                                            stran 27 – 8. naloga

                                            stran 28 – 9. a naloga

Ko naloge rešiš, si jih lahko pregledaš in popraviš.

Rešitve najdeš na portalu Radovednih pet pod zavihkom Dodatno gradivo – 4. razred – Matematika – Matematika SDZ Rešitve 4.del. Poslala pa sem jih tudi po mailu tvojim staršem.

ANGLEŠČINA

Danes bomo poleg oblačil ponovili še letne čase, mesece in vreme.

Pojdi na spletno stran: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/time-another-year. Poslušaj pesem, ob tem vadi izgovorjavo mesecev. Nato reši nalogo pod pesmijo.

V zvezek napiši naslov Time for another year (še eno leto) in razdeli stran na 4 dele (potrebuješ kar veliko prostora, zato piši na dve strani, da bo pregledno). V vsak kvadratek napiši letni čas, pod letni čas pa mesece, ki vanj spadajo. S kakšno začetnico že pišemo mesece in letne čase?

Sedaj napiši (lahko tudi narišeš) oblačila, ki jih nosiš v določenem letnem času (pomagaj si z zvezkom).

Dopiši še vse besede, ki te spominjajo na določen letni čas (npr. zima: snowy, snowman, white, skiing, Christmas, presents…). Spet si pomagaj z zvezkom oz. lahko kakšno besedo poiščeš v spletnem slovarju.

Zakaj je dobro, če tudi rišemo in ne samo pišemo? Tako si snov bolje zapomnimo. Preizkusi se: v stolpec napiši 6  angleških besed, glej jih 20 sekund, nato jih zrecitiraj na pamet (po vrsti). Ponovi enako, vendar sedaj izberi druge besede in jih nariši (ne napiši). Ponovi vajo. Kaj si si bolj zapomnil? Če imaš dober spomin, povečaj število besed.

Med delom lahko poslušaš še naslednje pesmi (mogoče dobiš še kakšno idejo):

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/the-leaves-the-trees

https://www.youtube.com/watch?v=8ZjpI6fgYSY

https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk

NIT

PONOVIMO

Na Youtubu si oglej naslednje filmčke (na tipkovnici hkrati stisneš tipko Ctrl in klikneš na eno izmed spodnjih vrstic):

https://www.youtube.com/watch?v=20Zo4pFoiZA

https://www.youtube.com/watch?v=zPrvVLWYeEM

https://www.youtube.com/watch?v=vbM6nY6IvbY

https://www.youtube.com/watch?v=hgsTqL38dEg

V zvezek za NIT:

zapiši naslov:  OGLED FILMOV O ODPADKIH – KAJ SEM SI ZAPOMNIL-A,

zapiši 10 stvari, ki si jih zapomnil-a ob ogledu filmov.

NIT

PONOVIMO

Na Youtubu si oglej naslednje filmčke (na tipkovnici hkrati stisneš tipko Ctrl in klikneš na eno izmed spodnjih vrstic):

https://www.youtube.com/watch?v=20Zo4pFoiZA

https://www.youtube.com/watch?v=zPrvVLWYeEM

https://www.youtube.com/watch?v=vbM6nY6IvbY

https://www.youtube.com/watch?v=hgsTqL38dEg

V zvezek za NIT napiši naslov:

ODPADKI

 (Zapiši 10 stvari, ki si si jih zapomnil-a ob ogledu filmov.)

 

DRUŽBA

ZA NARAVO SMO ODGOVORNI VSI

Na Rokusovem e- gradivu RADOVEDNIH PET https://www.radovednih-pet.si/predstavitev izberi:

4. razred,

predmet DRUŽBA

interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino

4. sklop DEJAVNOSTI

Recikliranje odpadkov – oglej si filmček

Nato v učbeniku preberi besedilo z naslovom ZA NARAVO SMO ODGOVORNI VSI.

V zvezek zapiši naslov in odgovori na naslednja vprašanja s celimi povedmi:

Kaj vse onesnažuje okolje?

V obliki tabele predstavi, koliko časa potrebujejo papir, pločevinka, žvečilni gumi, plastenka in steklenica, da se razgradijo.

Kaj so odpadki?

Kaj pomeni recikliranje odpadkov? Nariši znak.

Čemu so namenjeni ekološki otoki?

Ali lahko sami vplivamo na zmanjšanje onesnaženosti okolja? Napiši tri predloge, kaj konkretno lahko storiš ti.

Rešitve dobiš jutri po mailu, da si jih boš lahko preveril-a in po potrebi popravil-a.

DRUŽBA

ZA NARAVO SMO ODGOVORNI VSI

Na Rokusovem e- gradivu RADOVEDNIH PET https://www.radovednih-pet.si/predstavitev izberi:

4. razred,

predmet DRUŽBA

interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino

4. sklop DEJAVNOSTI

Recikliranje odpadkov – oglej si filmček

V učbeniku preberi besedilo z naslovom ZA NARAVO SMO ODGOVORNI VSI.

V zvezek zapiši naslov:

ZA NARAVO SMO ODGOVORNI VSI

 Odgovori na naslednja vprašanja s celimi povedmi:

Kaj vse onesnažuje okolje?

V obliki tabele predstavi, koliko časa potrebujejo papir, pločevinka, žvečilni gumi, plastenka in steklenica, da se razgradijo.

Kaj so odpadki?

Kaj pomeni recikliranje odpadkov? Nariši znak.

Čemu so namenjeni ekološki otoki?

Ali lahko sami vplivamo na zmanjšanje onesnaženosti okolja? Napiši tri predloge, kaj konkretno lahko storiš ti.

Rešitve dobiš jutri po mailu, da si jih boš lahko preveril-a in po potrebi popravil-a.

 

ANGLEŠČINA

OBLAČILA

Danes bomo ponovili oblačila.

1.) Pojdi na spletno stran:  https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/teddy-dresser

Igraj igrico in pri tem dobro preberi besede. Igraj večkrat (izberi več medvedkov, različna oblačila…klikaš na start, choose in ikone s slikami ter finish).

Nato en opis prepiši v zvezek. Naslov: My teddy bear

2.) Pojdi na spletno stran: https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/clothes_4_5r.html

Iz prvega kvadratka (Oblačila) izberi Poišči pare – igra. Izberi še 3. kvadratek (Poveži). Igraj večkrat.

MATEMATIKA

Simetrija in vzorci – utrjevanje

Če imaš možnost, si prilogo natisni, dopolni risbo Cofa in jo pobarvaj, nato pa prilepi v zvezek.

(Če nimaš možnosti tiskanja – v karo zvezek najprej sam nariši na levo polovico strani (polovico) kakšne živali, nato pa simetrično dopolni še desno stran.)

GUM

PONOVITEV GLASBENE TEORIJE

V zvezek za GUM v notno črtovje povadi:

– eno vrstico risanja violinskega ključa (bodi natančen!)

– v notno črtovje nariši eno celinko, eno polovinko eno četrtinko in eno osminko. Zraven zapiši z besedo, katero noto si narisal-a.

– V učbeniku za GUM, na strani 48 ponovi tudi pavze – osminsko, četrtinsko, polovinsko in celinsko. Nariši si jih v zvezek za gum in zraven z besedo dopiši, katero pavzo si narisal-a.

– V učbeniku, na strani 48 opravi tudi 1. nalogo – s kuhalnico ali kakšnim drugim pripomočkom odigraj ritmične vzorce (prazni kartončki pomenijo pavze).

– Z metlo ali omelom odigraj tudi ritmične vzorce v učbeniku, na strani 58.

GUM

PONOVITEV GLASBENE TEORIJE

V zvezek za GUM (v notno črtovje) nariši:

eno vrstico violinskega ključa (bodi natančen!)

v notno črtovje nariši eno celinko, eno polovinko eno četrtinko in eno osminko. Zraven zapiši z besedo, katero noto si narisal-a.

V učbeniku za GUM, na strani 48 ponovi tudi pavze – osminsko, četrtinsko, polovinsko in celinsko. Nariši si jih v zvezek za GUM in zraven z besedo dopiši, katero pavzo si narisal-a.

V učbeniku, na strani 48 opravi tudi 1. nalogo – s kuhalnico ali kakšnim drugim pripomočkom odigraj ritmične vzorce (prazni kartončki pomenijo pavze).

Z metlo ali omelom odigraj tudi ritmične vzorce v učbeniku na strani 58.

Rešitve (od torka 17.3.):

SLJ: Drejček in trije marsovčki:

  1. Kdo je Drejčku razkazal marsovsko hišo? Drejčku je marsovsko hišo razkazal vesoljček Saš.
  2. Komu je namenjen večji del hiše? Večji del hiše je namenjen marsovskim otrokom.
  3. V kateri od marsovskih sob bi najraje bival ti? Zakaj? Najraje bi bival-a v ….., ker…… (opomba: izbral-a si sobo , ki je tebi najbolj všeč)
  4. Katero prošnjo Drejček usliši na koncu odlomka? Drejček na koncu odlomka marsovčkom pripoveduje zemeljske pravljice.
  5. Zakaj je Maš tako žalosten? Maš je žalosten, ker so zemeljske pravljice tako žalostne.

 

(Skupno 233 obiskov, današnjih obiskov 1)