5. A 5. B

SLJ

Marjan Tomšič: Katka in Bunkec

1. V berilu poišči besedilo Marjana Tomšiča z naslovom Katka in Bunkec.

2. V modrem polju »Dejavnosti pred branjem« so zapisana vprašanja, dobro jih preberi in razmisli, kaj bi odgovoril. Če imaš možnost se pogovori z odraslo osebo.

3. Odlomek zgodbe Katka in Bunkec najdeš na spletu v e-gradivih Radovednih pet. Poišči jo v ikoni Berilo med interaktivnimi gradivi in poslušaj odlomek.

4. Odlomek v berilu dvakrat preberi.

5. V zvezek za književnost zapiši:

Marjan Tomšič: Katka in Bunkec

B/74-77

Besede neznanke:

6. Odlomek berila glasno beri in v zvezek napiši besede, ki jih ne razumeš. Na spletu ali v SSKJ poišči besede, ki so ti nerazumljive.

Sporoči mi, katere besede si izpisal in kje si našel razlago.

SLJ

 Marjan Tomšič: Katka in Bunkec

¬ V berilu poišči besedilo Marjana Tomšiča z naslovom Katka in Bunkec.

¬ V modrem polju »Dejavnosti pred branjem« so zapisana vprašanja, dobro jih preberi in razmisli, kaj bi odgovoril. Če imaš možnost se pogovori z odraslo osebo.

¬ Odlomek zgodbe Katka in Bunkec najdeš tudi na spletu v e-gradivih Radovednih pet. Poišči jo v ikoni Berilo med interaktivnimi gradivi in poslušaj odlomek.

¬ Odlomek v berilu dvakrat preberi.

¬ V zvezek za književnost zapiši: Marjan Tomšič: Katka in Bunkec B/74-77

                                                 Besede neznanke:

¬ Odlomek berila glasno beri in v zvezek napiši besede, ki jih ne razumeš. Na spletu ali v SSKJ poišči besede, ki so ti nerazumljive.

¬ Sporoči mi, katere besede si izpisal in kje si našel razlago.

GOS

Kaj vse potrebujemo za življenje?

1. Preberi besedilo v učbeniku na strani 14 in 15.

2. V zvezek za gospodinjstvo napiši naslov: Kaj vse potrebujemo za življenje? in odgovori na vprašanja v celih povedih.

a) Kaj je potreba?

b) Kaj bi potreboval kot brodolomec na samotnem otoku?

c) Zakaj so razkošne potrebe manj nujne kot fizične potrebe?

3. Prepiši miseln vzorec.

NIT

Danes začnemo z novo snovjo in sicer gorenje. Naredil boš poskus, seveda ti naj pomagajo starši. Potrebuješ čajno svečko in kozarec.

¬ Poskus 1: Prižgi svečko. Pusti jo vsaj 3 minute, da gori. Nato na svečko položi kozarec. Odgovori na vprašanja:

Kaj se je zgodilo s plamenom? Kaj si dokazal? Kaj potrebuje sveča, da gori? Kaj se zgodi na stenah kozarca?

Preberi besedilo v učbeniku str. 74 in 75. Poglej fotografije. Lahko si pomagaš s spletno stranjo www.radovednih-pet.si

V zvezek napiši:

GORENJE u STR. 74,75

Za gorenje so potrebni:

– kisik,

– gorljiva snov in

– dovolj visoka temperatura

Pri gorenju se sproščata toplotna in svetlobna energija. Nastaja pa ogljikov dioksid in vodna para.

 Gorljive snovi (les, vosek, papir, plastika, kerozin, kurilno olje, premog,…

Negorljive snovi (steklo, kovina, kamen, opeka,…) ne gorijo. Uporabljamo jih za izdelavo kurišč. Svečnikov,…

¬ Nariši poskus, ki si ga opravil.

¬ V zvezek odgovori na vprašanja, ki so v učbeniku na strani 75. Odgovarjaj s celimi povedmi.

MAT

Utrjevanje pisnega deljenja

  1. Reši naloge na spletni matematiki- Moja matematika, najdeš jih pod zavihkom DN.

Sporoči mi, koliko časa si potreboval za reševanje nalog. 

MAT

Utrjevanje pisnega deljenja

1. Reši naloge na spletni matematiki- Moja matematika, najdeš jih pod zavihkom DN.

Sporoči mi, koliko časa si potreboval za reševanje nalog.

NIT

Segrevanje snovi in gorenje

1. Preberi besedilo v učbeniku na strani 74 in 75.

2. Prepiši zapis v zvezek in ustno odgovori na vprašanja.

GOS

Tudi doma so možne nesreče

¬ Pozorno preberi besedilo v učbeniku na str. 10 in 11 z naslovom Tudi doma so možne nesreče.

¬ Ko boš besedilo razumel, zapiši v zvezek:

 ¬ Napiši, kako nudimo prvo pomoč pri padcih, opeklinah in  zastrupitvah.

ŠPO

Sprehod v naravi

Pojdi na sprehod- hodi vsaj pol ure.

Sporoči mi, kako si se počutil, ali si doživel ali našel kaj posebnega, kaj bi priporočal prijateljem…

ŠPO

Sprehod v naravi

Pojdi na sprehod- hodi vsaj pol ure.

ANGLEŠČINA

  1. Pojdi na: https://www.gamestolearnenglish.com/telling-the-time/ in ponovi izražanje časa (Koliko je ura?). Igraj igro!
  1. Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/how-videos/how-tell-the-time

Navodila so napisana na printscreen sliki.

  1. Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/daily-routines in ponovi izraze za opis poteka dneva. Najprej klikneš na besedo in nato v prazno polje pod sličico.
    V komentarjih preberi, kako poteka dan nekaterih drugih otrok, nato ustno pripoveduj še zase. (Pisno smo že vadili in imamo zapisano v zvezku.)

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:

  • obrni zvezek leže in napiši naslov Mein Zimmer
  • nariši svojo sobo in na risbi poimenuje pohištvo (ne pozabi na der, die, das)
  • poimenuj samo tisto pohištvo, ki smo se ga učili (v pomoč ti bo torej besedišče iz prejšnjih prostorov)
  • lahko pa uporabiš tudi besede iz lanskega leta: der Papierkorb, die Tür, das Fenster, der Computer ….
  • pod risbo napiši 5 povedi, kaj počneš v sobi (v pomoč so ti povedi, ki smo se jih učili pri temi Prosti čas)

V kolikor imaš možnost, da svoje delo skeniraš ali fotografiraš s telefonom, mi pošlji na moj mail.

(Skupno 501 obiskov, današnjih obiskov 1)