6. A 6. B

MATEMATIKA

Danes se  boste naučili računati obsege in ploščine sestavljenih likov.

  1. Pregledate in popravite naloge iz učbenika, ki ste jih dobili v petek. Rešitve so pripete k elektronskemu sporočilu.
  2. S pomočjo naloge bomo ponovili pojma obseg in ploščina. V zvezek si izpiši podatke.

Babica želi sešiti 2,4 m dolg in 1,7 m širok pravokoten prt, ki ga bo obrobila z okrasnim trakom.

a) Koliko blaga potrebuje za prt?

b) Koliko okrasnega traku potrebuje?

c) V katerem primeru si računal obseg in v katerem ploščino?

3. V zvezek napiši naslov OBSEG IN PLOŠČINA SESTAVLJENEGA LIKA

V učbeniku na strani 152 in 153 si poglej rešen primer 2. Poglej oba načina reševanja in tistega, ki se ti zdi lažji, si zapiši v zvezek.  Lahko si pomagaš tudi z e-učbenikom  (https://eucbeniki.sio.si/matematika6/1240/index4.html ).

Poskusi izračunati še obseg tega lika.

Namig: Obseg lika je enak vsoti vseh njegovih stranic, zato bo kakšno od stranic, ki jih ne poznaš potrebno izračunati.

  1. V zvezek reši: Učbenik, str. 154, nal 7 (vsaj en primer, izračunaj mu še obseg).

LUM

Likovna naloga: LIKOVNI MOTIVI V RISBI –  RISBA ČEBELNJAKA
Na spletu učenci poiščejo kakšno fotografijo slovenskega čebenjaka. Po opazovanju fotografije narišejo risbo čebelnjaka. Okoli čebelnjaka narišejo pokrajino, lahko tudi čebelarja. Barvajo lahko z barvicami, flomastri, temperami. Podoba čebelnjaka na papirju naj bo dovolj velika. Čas za izdelavo risbe sta dve šolski uri.

 NARAVOSLOVJE

Učna vsebina: Prst

Navodila:

  • Pošiljam ti rešitve učnega lista iz prejšnje ure. Preveri rešitve.
  • S pomočjo učbenika, stran 33 – 35 reši učni list. Če nimaš možnosti tiskanja, odgovore s celimi stavki zapiši v zvezek. Prav tako si skiciraj zgradbo tal.
  • Pojdi na sprehod ali na domači vrt (po varnostnih navodilih!) in naberi 2 vzorca različne prsti. Poskušaj določiti ali je prst črna, glinena ali peščena. Najdi tudi matično kamnino, iz katere nastaja ta prst ter jo poskušaj določiti (vulkanska/sedimentna/metamorfna). Po navodilu na strani 35 preveri tudi, ali je tvoja prst rahla ali zbita.

Nič hudega, če česa ne znaš ali prepoznaš, pomembno je, da poskusiš in opazuješ.

  • Še zadnje vprašanje. Zakaj je pomembno, da prst varujemo in ohranjamo?

 SLOVENŠČINA

TEMA: LJUDSKA PRAVLJICA, ZLATA PTICA

Na YouTubu poišči pravljico Zlata ptica in jo poslušaj.

Doživeto jo pripoveduj članom svoje družine.

V zvezek (na strani književnost) zapiši naslov LJUDSKA PRAVLJICA, ZLATA PTICA.

Nariši izvirno ilustracijo pravljice.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

 GOSPODINJSTVO

Učna vsebina: Varstvo potrošnikov

Navodila:

  • V zvezek si napiši naslov Varstvo potrošnikov
  • Poskušaj napisati, kako bi odreagirali v naslednjih situacijah (situacije si prepišite v zvezek):
  1. Starši so naročili obrtnika, da položi keramiko v kopalnici. Delo je sicer opravil, vendar pa z njegovo izvedbo starši niso zadovoljni (nenatančno, krivo…). Obrtnik je že izstavil račun za opravljeno storitev. Kaj lahko storijo?
  2. Oče si je kupil nove čevlje. Po treh tednih se mu je odlepil podplat. Kaj naj stori?
  3. Starši so pri turistični agenciji rezervirali potovanje v tujino. Po prihodu v hotel, ste ugotovili, da ni nič tako kot je bilo obljubljeno (hotel ima namesto 4 zvezdic samo 2 in podobno). Kaj lahko storite, ko ste tam in kaj ko se vrnete domov?
  4. Po enem letu delovanja se vam pokvari pralni stroj. Kaj storite in kaj morate imeti?
  • Potrošniki v Sloveniji se lahko za nasvet in pomoč obrnemo na:

Zvezo potrošnikov Slovenije (01 474 06 00).

Tržni inšpektorat RS

 MATEMATIKA

Danes bomo reševali matematične probleme.

Ker je v četrtek odpadlo šolsko tekmovanje iz znanja matematike, se bomo danes vsi preizkusi v reševanju Kenguruja iz leta 2019.

Pojdi na spletno stran:

https://www.dmfa.si/Tekmovanja/Kenguru/SpletnoTekmovanje.aspx?fbclid=IwAR1VtNR-AzffVHwNoxv9ofajTCbv-M-t7pY7JuAkDRIYj5WsKwT8NPRXm_M

Izberi tekmovalno skupino. Tisti, ki bi šli na tekmovanje iz MAT, izberite skupino za 6. in 7.  razred (zavihek  OŠ 67), ostali lahko izberete kakšno lažjo skupino.

Na desno stran vnašaš pravilne rešitve. Na dnu strani rešitve preveriš.

V kolikor še niste poslali Preizkusi se od četrtka in želite, da vam pregledam, mi ga pošljite.

SLOVENŠČINA

Tema: Ljudska, Zlata ptica

Na YouTube poišči pravljico Zlata ptica in jo poslušaj, pripoveduj jo članom družine.

V zvezek naredi izvirno ilustracijo.

 

 ŠPORT (DEKLICE)

TEORETIČNI DEL:

Preberite priporočila, ki se nahajajo v spodnji priponki in se o njih pogovorite z družinskimi člani.

http://www.slofit.org/slofit-nasvet/ArticleID/187/Priporočila-o-telesni-dejavnosti-v-času-širjenja-korona-virusa

PRAKTIČNI DEL:

  • izberite aktivnost po svoji želji
  • traja naj vsaj eno šolsko uro (vpišete jo že v tabelo za drugi teden!)
  • če je le možno, jo opravite zunaj
  • aktivnost naj vsebuje vsaj nekaj elementov za razvoj moči in odriva (sklece, počepi, poskoki…)

ZGO

TEMATIKA – Gradbeništvo v času starih Grkov in Rimljanov 

(učenci dobijo navodila v SU in po e-pošti, ker nekateri ne morejo vstopati v SU).Delo poteka s pomočjo učnega lista in učbenika za zgodovino 6.

 ANGLEŠČINA

 

Adverby of frequency

Danes boš utrjeval/a, kar si delal v četrtek – prislovi posostosti

1) Reši naloge v DZ 42/1-3 in DZ 69/1
Rešitve, da boš naloge lahko pregledal/a, dobiš jutri.

2) Pojdi na https://www.znamzavec.si/i-zbirka in se najprej registriraj (ali prijavi, če si že registriran). Spodaj so navodila:

rokus-navodila

Ko boš uspešno registriran/a in prijavljen/a, poišči interaktivno vadnico Angleščina 6.


Nato malo pobrskaj, se sprehodi skozi kazalo, raziskuj, kako se besedila in naloge odpirajo, rešujejo itd. Izberi si nekaj nalog iz snovi, ki smo jo predelali v 1. ocenjevalnem obdobju in jih rešuj (osebni zaimki, glagol biti, have got, ednina in množina, svojilni zaimki). V prihodnje vam bom dala natančnejša navodila, kaj boste reševali. Danes se z interaktivno vadnico le seznanjate in seveda ponavljate za nazaj.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2.TEDEN

V današnjih dveh urah boste nadaljevali z izdelavo stola iz papirja. Navodila so spet tukaj.

Vir: http://www.allanwexlerstudio.com/projects/scaffold-paper-chair

STOL IZ PAPIRJA

Pripomočki:

4 pisarniški listi formata A4,

ravnilo, svinčnik,

škarje,lepilo.

Postopek:

Mizo zaščitite s časopisnim papirjem. Iz pisarniškega papirja oblikujte noge(okrogel ali kvadraten profil). Ne pozabite na zavihke za lepljenje. Dodajte sedež (gubanec – harmonika), nato še naslone za roke in hrbet (kvadratni, U, L, I profil).

Kdor  je izdelek že dokončal, pa naj ustvari poskočno žabico iz papirja, kot je videti na tem videoposnetku

https://www.youtube.com/watch?v=zj59oM07uUo

Domača naloga:

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi napišite, koliko ste uspeli narediti v teh dveh urah.

(Skupno 274 obiskov, današnjih obiskov 1)