2. A |
2. B |
SLOVENSKI JEZIK
Pesem: JAZ SEM JEŽ
Cilji:
- Doživlja prebrano pesem.
- Glasno ali šepetajoče bere pesem. S posebej oblikovanim govorom označi osebo, ponazarja razpoloženje pesmi.
- Razume temo pesmi.
Naloga:
- Pogovor: Kaj pomeni beseda VAŽIČ? Ali poznaš kakega važiča/ važičko? Kako se vedejo važiči? Ali poznaš kakšnega važiča/važičko iz risanke/filma?
- Preberi pesem: Jaz sem jež. Pesmico poišči v kazalu berila.
- Pogovor: Kakšna je pesem? Je žalostna, vesela, razigrana? Kakšen je jež? S čim se hvali? Zakaj se ga bojimo prijeti? Kaj lahko jež nabode na bodice?
- Pesmico se nauči na pamet.
- V pomoč ti je lahko posnetek: https://www.youtube.com/results?search_query=jaz+sem+je%C5%BE
|
SLOVENSKI JEZIK
Pesem: JAZ SEM JEŽ
Cilji:
- Doživlja prebrano pesem.
- Glasno ali šepetajoče bere pesem. S posebej oblikovanim govorom označi osebo, ponazarja razpoloženje pesmi.
- Razume temo pesmi.
Naloga:
- Pogovor: Kaj pomeni beseda VAŽIČ? Ali poznaš kakega važiča/ važičko? Kako se vedejo važiči? Ali poznaš kakšnega važiča/važičko iz risanke/filma?
- Preberi pesem: Jaz sem jež. Pesmico poišči v kazalu berila.
- Pogovor: Kakšna je pesem? Je žalostna, vesela, razigrana? Kakšen je jež? S čim se hvali? Zakaj se ga bojimo prijeti? Kaj lahko jež nabode na bodice?
- Pesmico se nauči na pamet do četrtka.
- V pomoč ti je lahko posnetek: https://www.youtube.com/results?search_query=jaz+sem+je%C5%BE
PREPIS BESEDILA S PISANIMI ČRKAMI
- Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami.
- Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami.
Naloga:
- Spodnje besede in povedi preberi in jih prepiši v zvezek s pisanimi črkami.
lev, slon, čoln, šola, Irena
Milena ima želvo.
Alen nosi rumen šal.
|
MATEMATIKA
DENAR
Cilji:
- Spozna slovensko denarno valuto – evro in njen simbol.
- Spozna mersko enoto za denar (evro) in njegove vrednosti.
- Zapiše vrednost z merskim številom in enoto.
Naloga:
- S starši si oglej denar, ki ga imate na voljo. Po čem se razlikuje (bankovci/kovanci, vrednost). Po ogledu ne pozabi temeljito umiti rok.
- Reši naloge v SDZ 2/ stran 85,86.
|
MATEMATIKA
DENAR
Cilji:
- Spozna slovensko denarno valuto – evro in njen simbol.
- Spozna mersko enoto za denar (evro) in njegove vrednosti.
- Zapiše vrednost z merskim številom in enoto.
Naloga:
- S starši si oglej denar, ki ga imate na voljo. Po čem se razlikuje (bankovci/kovanci, vrednost). Po ogledu si ne pozabi temeljito umiti rok.
- Reši naloge v SDZ 2/ stran 85,86.
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
SPOMLADI SEJEMO IN SADIMO
Cilji:
- Spoznava vrt kot življenjsko okolje.
- Razume, da rastline gojimo za hrano in, da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje.
- Prepozna in poimenuje nekatere rastline.
Naloga:
- Najprej v zvezek zapiši miselni vzorec o sadnem drevesu:
- Če imate možnost, si oglejte različna semena in sadike. Primerja velikost semen. Obliko, barvo,… pri sadikah liste, korenine, velikost,..
- Ugotovi razliko med sejanjem (seme) in sajenjem (sadike). Kaj pa presajanje?
- Pogovor: Kaj bi lahko posejali / posadili? Kaj potrebujemo, da bo nova rastlina uspevala? (seme, voda, svetloba, zrak, zemljo) Kam lahko posejemo ali posadimo sadike? (vrt, polje (več različnih poljščin), njive (ena vrsta rastline na celi njivi), lončke,…
- Zapis v zvezek:
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
SPOMLADI SEJEMO IN SADIMO
Cilji:
- Spoznava vrt kot življenjsko okolje.
- Razume, da rastline gojimo za hrano in, da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje.
- Prepozna in poimenuje nekatere rastline.
Naloga:
- Najprej v zvezek zapiši miselni vzorec o sadnem drevesu:
- Če imate možnost, si oglejte različna semena in sadike. Primerja velikost semen. Obliko, barvo,… pri sadikah liste, korenine, velikost,..
- Ugotovi razliko med sejanjem (seme) in sajenjem (sadike). Kaj pa presajanje?
- Pogovor: Kaj bi lahko posejali / posadili? Kaj potrebujemo, da bo nova rastlina uspevala? (seme, voda, svetloba, zrak, zemljo) Kam lahko posejemo ali posadimo sadike? (vrt, polje (več različnih poljščin), njive (ena vrsta rastline na celi njivi), lončke,…
- Zapis v zvezek:
|
ŠPORT
SPREHOD
Cilji:
- Razvijajo osnovno motoriko.
- Zadovoljijo potrebo po gibanju.
- Sprostijo in razvedrijo se ob igrah.
Naloga:
- (grede si oglej kakšen vrt, delo na vrtu,…)
- Gimnastične vaje.
|
ŠPORT
SPREHOD
Cilji:
- Razvijajo osnovno motoriko.
- Zadovoljijo potrebo po gibanju.
- Sprostijo in razvedrijo se ob igrah.
Naloga:
- (grede si oglej kakšen vrt, delo na vrtu,…)
- Gimnastične vaje.
|
TJA
Tema: Kakšne barve so živali?
Cilji: ponovitev besedišča za barve
ponovitev besedišča za živali
Poslušaj pesmico in se zraven razmigaj.
Poslušaj pesmico o barvah WHAT ‘ S YOUR FAVOURITE COLOUR?
Izberi 8 barvic in poimenuj njihovo barvo. (It ‘ s blue. It ‘ s red. It ‘ s yellow.)
Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.
- o KAKŠNE BARVE SO ŽIVALI?
V zvezku poišči stran, kjer imaš narisane živali in jih poimenuj. Dodaj tudi kakšne barve so. (It ‘ s a brown dog. It ‘ s a black cat. It ‘ s a white bear.
Poslušaj in nato pobarvaj sliko.
- ϑ Poišči še kakšno zanimivo pesmico o BARVAH in mi jo posreduj na moj naslov.
Drugošolec Amadej je našel to pesmico THE ANIMAL SOUND SONG. Lahko jo poslušaš.
Pri gibalni pesmici se ti lahko pridružijo ostali družinski člani!
|
|