2. A 2. B

SLOVENSKI JEZIK

Pesem: JAZ SEM JEŽ

Cilji:

  • Doživlja prebrano pesem.
  • Glasno ali šepetajoče bere pesem. S posebej oblikovanim govorom označi osebo, ponazarja razpoloženje pesmi.
  • Razume temo pesmi.

Naloga:

  • Pogovor: Kaj pomeni beseda VAŽIČ? Ali poznaš kakega važiča/ važičko? Kako se vedejo važiči? Ali poznaš kakšnega važiča/važičko iz risanke/filma?
  • Preberi pesem: Jaz sem jež. Pesmico poišči v kazalu berila.
  • Pogovor: Kakšna je pesem? Je žalostna, vesela, razigrana? Kakšen je jež? S čim se hvali? Zakaj se ga bojimo prijeti? Kaj lahko jež nabode na bodice?
  • Pesmico se nauči na pamet.
  • V pomoč ti je lahko posnetek: https://www.youtube.com/results?search_query=jaz+sem+je%C5%BE

 

 

 

SLOVENSKI JEZIK

Pesem: JAZ SEM JEŽ

Cilji:

  • Doživlja prebrano pesem.
  • Glasno ali šepetajoče bere pesem. S posebej oblikovanim govorom označi osebo, ponazarja razpoloženje pesmi.
  • Razume temo pesmi.

Naloga:

  • Pogovor: Kaj pomeni beseda VAŽIČ? Ali poznaš kakega važiča/ važičko? Kako se vedejo važiči? Ali poznaš kakšnega važiča/važičko iz risanke/filma?
  • Preberi pesem: Jaz sem jež. Pesmico poišči v kazalu berila.
  • Pogovor: Kakšna je pesem? Je žalostna, vesela, razigrana? Kakšen je jež? S čim se hvali? Zakaj se ga bojimo prijeti? Kaj lahko jež nabode na bodice?
  • Pesmico se nauči na pamet do četrtka.
  • V pomoč ti je lahko posnetek: https://www.youtube.com/results?search_query=jaz+sem+je%C5%BE

PREPIS BESEDILA S PISANIMI ČRKAMI

  • Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami.
  • Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami.

Naloga:

  • Spodnje besede in povedi preberi in jih prepiši v zvezek s pisanimi črkami.

lev,   slon,   čoln,   šola,  Irena

Milena  ima  želvo.

Alen  nosi  rumen  šal.

MATEMATIKA

DENAR

Cilji:

  • Spozna slovensko denarno valuto – evro in njen simbol.
  • Spozna mersko enoto za denar (evro) in njegove vrednosti.
  • Zapiše vrednost z merskim številom in enoto.

Naloga:

  • S starši si oglej denar, ki ga imate na voljo. Po čem se razlikuje (bankovci/kovanci, vrednost). Po ogledu ne pozabi temeljito umiti rok.
  • Reši naloge v SDZ 2/ stran 85,86.

MATEMATIKA

DENAR

Cilji:

  • Spozna slovensko denarno valuto – evro in njen simbol.
  • Spozna mersko enoto za denar (evro) in njegove vrednosti.
  • Zapiše vrednost z merskim številom in enoto.

Naloga:

  • S starši si oglej denar, ki ga imate na voljo. Po čem se razlikuje (bankovci/kovanci, vrednost). Po ogledu si ne pozabi temeljito umiti rok.
  • Reši naloge v SDZ 2/ stran 85,86.

SPOZNAVANJE OKOLJA

SPOMLADI SEJEMO IN SADIMO

Cilji:

  • Spoznava vrt kot življenjsko okolje.
  • Razume, da rastline gojimo za hrano in, da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje.
  • Prepozna in poimenuje nekatere rastline.

Naloga:

  • Najprej v zvezek zapiši miselni vzorec o sadnem drevesu:

  • Če imate možnost, si oglejte različna semena in sadike. Primerja velikost semen. Obliko, barvo,… pri sadikah liste, korenine, velikost,..
  • Ugotovi razliko med sejanjem (seme) in sajenjem (sadike). Kaj pa presajanje?
  • Pogovor: Kaj bi lahko posejali / posadili? Kaj potrebujemo, da bo nova rastlina uspevala? (seme, voda, svetloba, zrak, zemljo) Kam lahko posejemo ali posadimo sadike? (vrt, polje (več različnih poljščin), njive (ena vrsta rastline na celi njivi), lončke,…
  • Zapis v zvezek:

SPOZNAVANJE OKOLJA

SPOMLADI SEJEMO IN SADIMO

Cilji:

  • Spoznava vrt kot življenjsko okolje.
  • Razume, da rastline gojimo za hrano in, da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje.
  • Prepozna in poimenuje nekatere rastline.

Naloga:

  • Najprej v zvezek zapiši miselni vzorec o sadnem drevesu:

  • Če imate možnost, si oglejte različna semena in sadike. Primerja velikost semen. Obliko, barvo,… pri sadikah liste, korenine, velikost,..
  • Ugotovi razliko med sejanjem (seme) in sajenjem (sadike). Kaj pa presajanje?
  • Pogovor: Kaj bi lahko posejali / posadili? Kaj potrebujemo, da bo nova rastlina uspevala? (seme, voda, svetloba, zrak, zemljo) Kam lahko posejemo ali posadimo sadike? (vrt, polje (več različnih poljščin), njive (ena vrsta rastline na celi njivi), lončke,…
  • Zapis v zvezek:

ŠPORT

SPREHOD

Cilji:

  • Razvijajo osnovno motoriko.
  • Zadovoljijo potrebo po gibanju.
  • Sprostijo in razvedrijo se ob igrah.

Naloga:

  • (grede si oglej kakšen vrt, delo na vrtu,…)
  • Gimnastične vaje.

  • skrivalnice.

ŠPORT

SPREHOD

Cilji:

  • Razvijajo osnovno motoriko.
  • Zadovoljijo potrebo po gibanju.
  • Sprostijo in razvedrijo se ob igrah.

Naloga:

  • (grede si oglej kakšen vrt, delo na vrtu,…)
  • Gimnastične vaje.

  • skrivalnice.

 TJA

Tema: Kakšne barve so živali?

Cilji: ponovitev besedišča za barve

       ponovitev besedišča za živali

Poslušaj pesmico in se zraven razmigaj.

  • o PESMICA O BARVAH

Poslušaj pesmico o barvah WHAT ‘ S YOUR FAVOURITE COLOUR?

  • o POIMENUJ BARVE

Izberi 8 barvic in poimenuj njihovo barvo. (It ‘ s blue.     It ‘ s red.     It ‘ s yellow.)

Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.

  • o KAKŠNE BARVE SO ŽIVALI?

V zvezku poišči stran, kjer imaš narisane živali in jih poimenuj. Dodaj tudi kakšne barve so. (It ‘ s a brown dog.     It ‘ s a black cat.     It ‘ s a white bear.     

Poslušaj in nato pobarvaj sliko.

  • ϑ Poišči še kakšno zanimivo pesmico o BARVAH in mi jo posreduj na moj naslov.

Drugošolec Amadej je našel to pesmico THE ANIMAL SOUND SONG. Lahko jo poslušaš.

 Pri gibalni pesmici se ti lahko pridružijo ostali družinski člani!

 

(Skupno 900 obiskov, današnjih obiskov 1)