7. A | 7. B |
SLOVENŠČINA Tema:Poustvarjalno pisanje Povprašaj starše o svojem imenu in zgodbo čim bolj zanimivo in domiselno zapiši (kdo ti je izbral ime, zakaj prav takšno, je bila to sporazumna odločitev, katera imena so bila še v “igri”, kako si ti zadovoljen s svojim imenom, bi ga spremenil, imaš ali si imel kakšen vzdevek …). Zgodbo mi pošlji; lahko tudi sošolcem.
|
ZGODOVINA Svoje znanje samostojno utrdijo in preverijo s pomočjo spletne aplikacije Cankar zna http://cankarzna.splet.arnes.si/7-razred/ in interaktivnega gradiva Zgodovina. Teme so: Stari Grki, Antična Grčija, Širjenje rimskega imperija. |
ANGLEŠČINA J. Cliff, I can see clearly now 1.) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=MrHxhQPOO2c in poslušaj pesem. 2.) Najdi besedilo pesmi (je pod tem videom ali napiši naslov pesmi in lyrics) in pesem poslušaj še enkrat. 3.) Odgovori na vprašanja: 1 Ob branju besedila in poslušanju, razloži naslednje besede (ne glej v slovar, sklepaj iz besedila): obstacles, blind, gonna, make it, disappear, rainbow, praying, nothing but, ahead. Preveri v rešitvah. Koliko besed si razumel? 2 O čem govori pesem? (Povzemi na kratko v angleščini, max 2 povedi.) 3 Kaj izraža modalni glagol can v tej pesmi: zmožnost ali dovoljenje? Odgovore pošlji na moj mail. 4.) Pesem poslušaj še enkrat (ali večkrat) in zraven zapoj. REŠITVE: obstacles: things that slow you down and make things harder |
SLOVENŠČINA TEMA: POUSTVARJALNO PISANJE Obnovi črtico Potolčeni kramoh. NAVODILA ZA PISANJE
Besedilo naj ima obliko pisma : nagovor, kraj, datum, pozdrav, podpis. Členi na odstavke. UPOŠTEVAJ:
Pismo mi pošlji, da izdelek pregledam in ocenim.
|
MATEMATIKA Tisti, ki še niste dokončali preverjanja znanja o trikotniku, ga najprej dokončajte, nato pa rešujete še preverjanje o štirikotnikih. Če pa ste preverjanje o trikotnikih včeraj zaključili, boste preverili svoje znanje o štirikotnikih. Ponovno velja, da rešujete 45 minut, kolikor nalog boste uspeli v tem času rešiti. Tudi za preverjanje o štirikotnikih velja, da ga ni potrebno natisniti, ampak si podatke prepišete v zvezek. Ko boste preverjanje o štirikotnikih rešili, tudi rešitve tega preverjanja poslikate in mi jih pošljete. Popravljene izdelke dobite takoj, ko jih bom uspela popraviti. >>> Preverjanje_stirikotniki_2020 |
MATEMATIKA Tisti, ki še niste dokončali preverjanja znanja o trikotniku, ga najprej dokončajte, nato pa rešujete še preverjanje o štirikotnikih. Če pa ste preverjanje o trikotnikih včeraj zaključili, boste preverili svoje znanje o štirikotnikih. Ponovno velja, da rešujete 45 minut, kolikor nalog boste uspeli v tem času rešiti. Tudi za preverjanje o štirikotnikih velja, da ga ni potrebno natisniti, ampak si podatke prepišete v zvezek. Ko boste preverjanje o štirikotnikih rešili, tudi rešitve tega preverjanja poslikate in mi jih pošljete. Popravljene izdelke dobite takoj, ko jih bom uspela popraviti. >>> Preverjanje_stirikotniki_2020 |
GEO TEMATIKA: POVRŠJE AZIJE Učenci delajo z geo učbenikom , zvezkom in atlasom. Naredijo zapiske |
ANGLEŠČINA CAN for ability and permission Danes boš ponovil/a in nadgradil/a svoje znanje o modalnem glagolu CAN. Poudarek bo na tem, da z njim lahko izražamo sposobnost (ability) in dovoljenje (permission). V zvezek napiši naslov CAN for ability and permission ter prepiši to kar je v okvirčku. Oglej si razlago na video posnetku: UČ 51/1: Poglej si stavke a-e in odgovori le na vprašanji 1-2. UČ 51/2: Preberi stavke in označi z A (ability) ali P (permission). UČ 51/3: Napiši 5 povedi o svojih sposobnostih – kaj znaš in česa ne? Uporabi ideje iz okvirčka ali lastne. Neznane izraze preveri v spletnem slovarju: https://sl.pons.com/prevod UČ 51/4: Napiši 5 povedi o stvareh, ki jih v šoli smeš ali ne smeš početi. Uporabi ideje v okvirčku ali lastne. Neznane izraze preveri v spletnem slovarju. Sedaj preveri rešitve, ki so na naslednji strani.
|
RAZREDNA URA Spoštovani učenci. Glede na to, da zaradi trenutnih razmer s CORONA VIRUSOM pouk poteka v taki obliki, se verjet no še kak teden ne bomo videli. Verjamem, da bi tudi vi bili rajše v šoli in se družili s sošolci in učitelji. Pa vendar ta trenutek ne gre drugače, zato vam želim, da vam to obdobje mine čim hitreje, brez prevelikega stresa in da ostanete zdravi. Pa vas vendar pozivam, da šolske obveznosti dosledno izpolnjujete. Da ko pridemo nazaj v šolske klopi, nam bo delo lažje in da bomo vsi skupaj uspešno zaključili šolsko leto. Učitelji se trudimo, da vam gradivo in napotke za delo redno pošiljamo. Vaša naloga pa je, da to predelate in pošljete nazaj učiteljem. Obenem vas pozivam, da ste vsak dan telesno aktivni. Vsaj 45 minut na dan bodite telesno aktivni. Ne pozabite, da telesna aktivnost pozitivno vpliva na naš imunski sistem in splošno počutje. Z učiteljico Petro vama pošiljamo ideje za posamezne ure športa. Vadbo malo prilagodite svojim trenutnim možnostmi. Za nalogo pa imate do konca tedna čas, da mi napišete kako preživljate dneve v času karantene in kako si krajšate čas. Želim vam veliko pozitivne energije in ostanite zdravi. Vaš razrednik Dragan vas lepo pozdravlja. |
ŠPORT (DEKLETA)
TEORETIČNI DEL:
– dokončajte izpolnjevanje prve tabele in jo ne pozabite poslati; do konca tedna vpisujte športne aktivnosti za ta teden in do takrat na moj mail pošljite še drugo tabelo
PRAKTIČNI DEL:
– v priponki je igra “Tombola” (navodilo zgoraj izpustite) >>>
– doma najdite soigralca in se poskusite v igri “4 v vrsto”; nalogo, ki jo pokrijete s križcem/krogcem, mora opraviti vaš soigralec in obratno, naloga, ko jo morate opraviti vi je tista, ki jo s križcem/krogcem pokrije on
Pa obilo zabave 🙂
ŠPORT (DEČKI)
10 minut lahkotnega teka na prostem (tecite sami)
Kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje
Krepilne gimnastične vaje- trebušne, hrbtne , sklece
VAJE ZA RAZVOJ PRECIZNOSTI
Upam, da imate doma bilo kakšno žogo. Če jo kdo slučajno nima, naj si jo izdela iz papirja. Nato iz različnih razdalj, mečemo žogo v koš, tarčo, škatlo ali kaj podobnega. Začnemo z razdaljo 2. metrov in nato razdaljo povečujemo na 3, 4 in 5 metrov. Vsak zadetek šteje eno točko. Mečemo na različne načine. Z levo, desno roko, z obema rokama, z metom ispred prsi, z metom iznad glave. Cilj je, da dosežete čim več točk.
S to vajo boste razvijali vaš občutek za preciznost in natančnost.