8. A 8. B
FIZIKA 
Tema: FIZIKALNE FOTOGRAFIJE
Ta teden te čaka prav posebna naloga. Prelistaj stare fotografije, pojdi na sprehod, pred hišo/blok, v gozd, sprehodi se po stanovanju/hiši… in OPAZUJ. Opazuj in poišči fizikalne pojave, s katerimi se srečujemo na vsakem koraku. Tvoja naloga je, da posnameš dve fotografiji, na katerih je viden nek fizikalni pojav oz. ima fotografija neko fizikalno ozadje. Fotografije boš naložil/a v Google predstavitev, dodal/a ime fizikalnega pojava in kratek opis. Več natančnih informacij pa dobiš v spletni učilnici. 
FIZIKA 
Tema: FIZIKALNE FOTOGRAFIJE
Ta teden te čaka prav posebna naloga. Prelistaj stare fotografije, pojdi na sprehod, pred hišo/blok, v gozd, sprehodi se po stanovanju/hiši… in OPAZUJ. Opazuj in poišči fizikalne pojave, s katerimi se srečujemo na vsakem koraku. Tvoja naloga je, da posnameš dve fotografiji, na katerih je viden nek fizikalni pojav oz. ima fotografija neko fizikalno ozadje. Fotografije boš naložil/a v Google predstavitev, dodal/a ime fizikalnega pojava in kratek opis. Več natančnih informacij pa dobiš v spletni učilnici. 

KEM 

Naslov: Utrjevanje virov elementov v naravi

Pri delu boš uporabljal i-učbenik KEMIJA 8.r (poišči ga na spletu).

Poišči poglavje Viri elementov in spojin od str. 139 do 145.

To besedilo dobro preberi. Večina podatkov ni nova, nekaj pa je le dodatno predstavljeno. V zvezi s tem boš odgovoril na 3 vprašanja, ki jih napišeš v zvezek in mi jih pošlješ po mailu do 14. ure.

  • Kako izvajajo elektrolizo vode in kaj pridobijo s tem postopkom?
  • Koko izvajajo predelavo nafte v rafineriji in kaj pridobijo iz nje?
  • Ali se kemijski elementi nahajajo v naravi tudi samorodno (v čisti obliki)? Kateri? Naštej jih.

V nadaljevanju te čakajo ZA REŠEVANJE  interaktivne vaje,  ki so povezane z obravnavanimi vsebinami –  strani od 198 do 203.

Uspešno delo ti želim.

KEM 

Naslov: Utrjevanje virov elementov v naravi

Pri delu boš uporabljal i-učbenik KEMIJA 8.r (poišči ga na spletu).

Poišči poglavje Viri elementov in spojin od str. 139 do 145.

To besedilo dobro preberi. Večina podatkov ni nova, nekaj pa je le dodatno predstavljeno. V zvezi s tem boš odgovoril na 3 vprašanja, ki jih napišeš v zvezek in mi jih pošlješ po mailu do 14. ure.

  • Kako izvajajo elektrolizo vode in kaj pridobijo s tem postopkom?
  • Koko izvajajo predelavo nafte v rafineriji in kaj pridobijo iz nje?
  • Ali se kemijski elementi nahajajo v naravi tudi samorodno (v čisti obliki)? Kateri? Naštej jih.

V nadaljevanju te čakajo ZA REŠEVANJE  interaktivne vaje,  ki so povezane z obravnavanimi vsebinami –  strani od 198 do 203.

Uspešno delo ti želim.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8

 

  1. Oglejte si videoposetek:

https://www.youtube.com/watch?v=uwkJkgLqhPg

  1. Na mail korosec@guest.arnes.si zapišite pravilno zaporedje obdelovalnih postopkov, po katerih je narejen ta izdelek. Izbirate med naslednjimi:

Rezanje, vrtanje, zarisovanje, kovičenje, piljenje, tepanje, lotanje, preizkušanje, vijačenje.

  1. Oglejte si videoposnetek.

https://www.youtube.com/watch?v=pncpPtL7Sg8

  1. Na mail korosec@guest.arnes.si pošljite opis  poklica  kovača.

 LUM

Likovna naloga: Iluzija prostora in prostorski ključi
Učenci so upodobili namišljen pogled skozi okno. Predmete na polici osenčijo (razne postopke senčenja si lahko poiščejo na spletu). Na steno okoli okna narišejo razne predmete – ura, slika, koledar, zavese okoli oken in podobno.

ŠPO (DEČKI)

Glede na to, da bo jutrišnji dan verjetno zadnji v tem času z snežno odejo, vam predlagam da ga izkoristite za aktivnosti na snegu in svežem zraku. Toplo se oblecite in pojdite na sneg. Tecite po snegu, valjajte, skačite, delajte angelčka, sneženega moža, morda iglu, spuščajte se z lopato….skratka pustite domišljiji prosto pot. Bodite na zraku vsaj 1 uro. Po aktivnosti pa se zavijete v odejo in spijete topel čaj. UŽIVAJTE.

 ŠPO (DEKLICE)

TEORETIČNI DEL:

– dokončajte izpolnjevanje prve tabele in jo ne pozabite poslati; do konca tedna vpisujte športne aktivnosti za ta teden in do takrat oziroma najkasneje do ponedeljka, 30.3.2020, na moj mail pošljite še drugo tabelo

PRAKTIČNI DEL:

– v priponki je igra “Tombola” (navodilo zgoraj izpustite) >>> 

– doma najdite soigralca in se poskusite v igri “4 v vrsto”; nalogo, ki jo pokrijete s križcem/krogcem, mora opraviti vaš soigralec in obratno, naloga, ki jo morate opraviti vi je tista, ki jo s križcem/krogcem pokrije on

– lahko si omislite tudi dodatek, pa za vsako zmago (ko vam 4 v vrsto uspe prej kot ostalim), soigralcem določite še dodatno nalogo po vaši izbiri 😉

Pa obilo zabave 🙂

Učiteljica Petra

SLJ 8/1

TEMA: UTRJEVANJE BESEDOSLOVJA

V 1. delu delovnega zvezka odpri stran 93 in reši 24., 25., 26., 27. in 28. nalogo.

Nadaljuj z reševanjem 29. naloge na strani 94.

Če imaš težave z reševanjem katere izmed nalog, se obrni name.

ŽELIM TI USPEŠNO REŠEVANJE.

SLJ 8/2 

Tema – Ivan Tavčar: Tržačan

Članom družine glasno preberi zgodbo o Tržačanu.

Pogovorite se o Tomažkovi težki usodi in izmenjajte mnenja.

V zvezek si zapiši nekaj misli.

Nariši ilustracijo v poljubni tehniki na podlagi zgodbe.

 BRALNA ZNAČKA

Če kdo želi zagovarjati knjigo za bralno značko, naj mi to sporoči, da se dogovoriva po kakšni poti se bo to opravilo.

SLJ 8/3

 Tema: Ivan Tavčar, Tržačan

Glasno preberi zgodbo Tržačan članom družine (ali pa oni tebi).

Pogovorite se o Tomažkovi usodi in izmenjajte mnenja. Zapiši nekaj njihovih misli in mi jih pošlji.

TJA 8/1

Vsa navodila/rešitve/slušne posnetke najdete tudi na tej spletni strani:

https://osmislinja-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/bojan_kasuba_osmislinja_onmicrosoft_com/Eqt19rQFrFZOqXLURsTQKO0B1LgFVWqZ8fJD50KKS8PVIg?e=p8Po1N

Prosim, da natačno preberete navodila in mi pošljete tiste stvari, ki so navedene v navodilih. >>> 27_3 petek TJA 8_1 NAVODILO

Če ima kdo težave pri reševanju nalog ali razumevanju snovi, mi naj javi, da lahko pomagam.

TJA 8/2

1 SB/ 61, ex 1

  • Poišči povedi v besedilu na str. 60 (Lucky numbers) in dopolni povedi.

 

2 V zvezek napiši naslov WILL – FUTURE (Prihodnjik) in prepiši v zvezek vse kar je v okvirju:

 

In 2016 a lot of children will be eight years old.

You won’t be lucky in China if you have the number four in your date of birth.

 

Uporaba: Will – future uporabljamo kadar tvorimo predvidevanja o prihodnosti.

                                                               People will travel to Mars in 20 years.

Cars will fly in the future.

 

 

 

Mary / write / a book.

+ Mary will write a book.

– Mary won’t write a book.

? Will Mary write a book? Yes, she will. / No, she won’t.

 

Oblika: glagoli (write, be, fly, travel, go, …) se ne spreminjajo!!! (nilkoli ne dadamo -s, -ed, -ing)-.

3 SB/ 61, ex 2

  • Poveži vprašanja z odgovori. (rešitve so spodaj).

4 SB / 61, ex 3

  • Napiši predvidevanja o svojih prijateljih (npr. Eva will write a book.)

5 Vaje na spletu

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/will_future_statements.htm

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/will_future_negation.htm

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/will_future_mix.htm

TJA 8/3

Ponovimo Present Simple

V priponki sem vam poslala razlago za Present Simple. Ponovili bomo predvsem tvorbo (kako tvorimo trdilne, nikalne, vprašalne povedi), ker moramo to dobro znati, ko se bomo prihodnji teden učili pogojnike (If stavke).

Ko pregledaš razlago, reši naloge v DZ/75.

ŠZZ

Glede na to, da bo jutrišnji dan verjetno zadnji v tem času z snežno odejo, vam predlagam da ga izkoristite za aktivnosti na snegu in svežem zraku. Toplo se oblecite in pojdite na sneg. Tecite po snegu, valjajte, skačite, delajte angelčka, sneženega moža, morda iglu, spuščajte se z lopato….skratka pustite domišljiji prosto pot. Bodite na zraku vsaj 1 uro. Po aktivnosti pa se zavijete v odejo in spijete topel čaj. UŽIVAJTE.

(Skupno 240 obiskov, današnjih obiskov 1)