5. A | 5. B | ||||||||||||||||||||||||||||
Kolesarski krožek Utrjuj in uri znanje o prometnih znakih in prometnih predpisih. Na spletu »SIO SKUPNOSTI« reši dve simulaciji kolesarskega izpita. Tvoj uspeh pri reševanju bom spremljala na spletu. |
GUM Tema: Ustvarjanje spremljave z lastnimi inštrumenti Prejšnji teden ste spoznali pesem in ples Solinar Matija. Današnjo uro pa si boste za pesem izmislili spremljavo z inštrumenti. Ker doma nimate inštrumentov, ki jih imamo v šoli, boste uporabili lastne inštrumente. To so: ploskanje, tleskanje, topotanje, udarjanje po kolenih, tleskanje z jezikom… Lastni inštrument je vsak gib, ki ga lahko naredimo s svojim telesom. Torej besedilo cele pesmi si prepišite v zvezek in med vrsticami pustite dovolj prostora, da si boste nad besede lahko narisali znake lastnih inštrumentov. Znake lastnih inštrumentov spodaj napišite v legendo in se pesem naučite izvajati. Če vam bo besedilo delalo težave, si ga predvajajte večkrat, ker si ga boste tako lažje zapomnili. Znakov ne kopirajte iz spleta, ampak si lahko izmislite svoje in jih narišite. Ne prepisujte mojega primera, ampak naredite besedilo cele pesmi s svojimi znaki in legendo.
Starše prosite, naj vaš zapis slikajo in mi pošljejo slike, da vidim vaš izdelek J Primer zapisa: |
||||||||||||||||||||||||||||
NIT Ponavljanje in utrjevanje – 2 uri Danes boš ponovil in utrdil učno snov o dejavnikih okolja.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/
Povedi iz druge naloge pravilno zapiši v zvezek.
Vzemi si čas, danes imamo dve uri NIT, ker smo včeraj imeli dve uri SLJ. Ne pozabi na aktivne odmore. Zanima me, kako ti je uspelo, pošlji mi fotografijo zapisa. |
DRU Koliko časa je minilo? Zgodovinska obdobja
kaže, pa ne vidi, gre, pa nikamor ne pride. (Namig: ______ teče, nič ne reče.) Čas človeštva je dolg več kot dva milijona let. S časovnim trakom lahko prikažemo dolžino obdobja človeštva, da si jo lažje predstavljamo.
Zgodovinska obdobja Zgodovinska obdobja so različno dolga. Najdaljša je prazgodovina, najkrajša pa moderna doba. Zgodovino razdelimo na 5 zgodovinskih obdobij: Časovni trak zgodovine
Tudi življenje ljudi razdelimo na različna obdobja
|
||||||||||||||||||||||||||||
DRU Koliko časa je minilo? Zgodovinska obdobja Danes boste spoznali temeljna zgodovinska obdobja in pojem časovni trak.
kaže, pa ne vidi, gre, pa nikamor ne pride. (Namig: ______ teče, nič ne reče.) Zgodovina človeštva je dolga več kot dva milijona let. S časovnim trakom lahko prikažemo dolžino obdobja človeštva, da si jo lažje predstavljamo.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/#
Zgodovinska obdobja Zgodovinska obdobja so različno dolga. Najdaljša je prazgodovina, najkrajša pa moderna doba. Zgodovino razdelimo na 5 zgodovinskih obdobij: Časovni trak zgodovine Tudi življenje ljudi razdelimo na različna obdobja Razvojna obdobja človeka
|
NIT Ponavljanje in utrjevanje – 2 uri Danes boš ponovil in utrdil učno snov o dejavnikih okolja.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/
Ne pozabi na aktivne odmore.
Zanima me, kako ti je uspelo, pošlji mi fotografijo zapisa. |
||||||||||||||||||||||||||||
LUM Nadaljuj z izdelavo makete gradu po navodilih prejšnjega tedna. Fotografije izdelkov pošlji do nedelje zvečer na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si (tisti, ki še niste dokončali). Današnja likovna naloga je sledeča: Ustvarjanje iz papirja, origami rože Pripomočki: papir – kar imaš pri roki (navaden bel, kolaž, barvni, iz revij, časopisa, darilni…) Navodilo: – poglej si predlagane posnetke na spodnjih povezavah (lahko tudi druge s podobno vsebino), – izdelaj eno rožo iz papirja. Roža iz papirja 1 Roža iz papirja 2 Roža iz papirja 3 Fotografijo izdelka pošlji na barbara.zmrzlikar@guest.si do nedelje zvečer. Želim ti veliko ustvarjalnosti! |
TJA Parts of a day
Parts of a day – deli dneva
A.M. – dopoldan (0:00 – 12:00) 9:00 a.m. – nine o’clock in the morning 1:30 a.m. – half past one in the morning/at night P.M. – popoldan (12:00 – 0:00) 9:00 p.m. – nine o’clock in the evening 1:30 p.m. – half past one in the afternoon
Napisati je potrebno, v katerem delu dneva osebe počnejo to kar piše. Ko nalogo opraviš, jo fotografiraj in mi jo pošlji po e-pošti. |
||||||||||||||||||||||||||||
ŠPORT (NIP)
Za učence Neobveznega izbirnega predmeta ŠPORT vam danes pošiljam svojo priredbo igre Kače in lestve. Malo športno sem jo “obarvala” 🙂 Upam, da bo otrokom všeč, če se vam zdi ok, jo pa mogoče porabite še za kakšno uro ŠPO, da pride še do ostalih vaših učencev.
Problem je sicer, da jo je potrebno sprintati, pa ne vem, če imajo vsi to možnost. Mogoče pripišete, da se naj poigrajo tisti, ki si jo bodo lahko pripravili. Potrebno je sprintati dva lista in ju zlepiti. Predloga zanjo kot je v “originalu”, je prevelika za printanje, saj sem jo narisala na karton.
Če je še kakšno vprašanje, pripomba, pa kar javite.
Želim vam lep in sproščujoč vikend!
Pravila za igro KAČE IN LESTVE