2. A |
2. B |
SLOVENSKI JEZIK
M. LEAF: ZGODBA O FERDINANDU
Cilji:
- Berejo zgodbo in jo doživljajo na besedni in slikovni ravni.
- Razvijajo zmožnost identifikacije s književno osebo.
- Samostojno nadaljujejo zgodbo.
Naloga:
- V berilu na stani 88, 89 preberi trikrat glasno ali šepetajoče odlomek zgodbe.
- Kaj meniš, kaj se je zgodilo potem? Pripoveduj nadaljevanja zgodbe.
- Na spodnji povezi najdeš kratko knjigo, kjer spoznaš Ferdinanda. Preberi jo.
https://fliphtml5.com/fvba/dfzv/basic?fbclid=IwAR1EFYC7X4XBq1G4U8MD0hkF_gyT-SD3XMERem9QOLcDHiJKtWMxmyLIo1M
|
ANGLEŠČINA
Tema: Kakšne barve so živali?
Cilji: ponovitev besedišča za barve
ponovitev besedišča za živali
Gibalna pesmica HAPPY DANCE
Poslušaj pesmico in se zraven razmigaj.
PESMICA O BARVAH
Poslušaj pesmico o barvah WHAT ‘ S YOUR FAVOURITE COLOUR?
POIMENUJ BARVE
Izberi 8 barvic in poimenuj njihovo barvo. (It ‘ s blue. It ‘ s red. It ‘ s yellow.)
Interaktivna vaja: FIND THE WAY
Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.
KAKŠNE BARVE SO ŽIVALI?
V zvezku poišči stran, kjer imaš narisane živali in jih poimenuj. Dodaj tudi kakšne barve so. (It ‘ s a brown dog. It ‘ s a black cat. It ‘ s a white bear.
Interaktivna vaja: LISTEN AND COLOUR
Poslušaj in nato pobarvaj sliko.
Poišči še kakšno zanimivo pesmico o BARVAH in mi jo posreduj na moj naslov.
Sošolka Tia je našla pesmico THE ZOO SONG. Lahko jo poslušaš.
|
LIKOVNA UMETNOST
RISANJE: VRSTE LINIJ
Cilji:
- Ponovijo vrste črt-linij (ravna, kriva, lomljena, kratka, dolga, vodoravna, navpična, poševna).
- Pridobivajo si občutek za vključevanje likovnega motiva v izbranem formatu.
- Doživeto in domiselno narišejo likovni motiv.
- Navajajo se na vztrajnost.
Naloga:
- Vzemi črno barvico. V zvezek za slovenščino ali na bel list nariši velikega bikca Ferdinanda. Nič ne barvaj, risbo izpolni samo z različnimi črtami.
|
SLOVENSKI JEZIK
M. LEAF: ZGODBA O FERDINANDU
Cilji:
- Berejo zgodbo in jo doživljajo na besedni in slikovni ravni.
- Razvijajo zmožnost identifikacije s književno osebo.
- Samostojno nadaljujejo zgodbo.
Naloga:
- V berilu na stani 88, 89 preberi trikrat glasno ali šepetajoče odlomek zgodbe.
- Kaj meniš, kaj se je zgodilo potem? Pripoveduj nadaljevanje zgodbe.
- Na spodnji povezi najdeš kratko knjigo, kjer spoznaš Ferdinanda. Preberi jo.
https://fliphtml5.com/fvba/dfzv/basic?fbclid=IwAR1EFYC7X4XBq1G4U8MD0hkF_gyT-SD3XMERem9QOLcDHiJKtWMxmyLIo1M
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
SPOZNALI SMO, PREVERIM SVOJE ZNANJE
Cilji:
- Ponovijo, utrdijo in v novih situacijah uporabijo pridobljeno znanje.
- Prepoznajo pomladanske cvetlice in njihove značilnosti.
Naloga:
- V učbeniku na strani 62 ter v priponki (PowerPoint), ki so jo dobili starši, ponovi, kaj si spoznal o pomladi. >>> POMLAD
- Ustno odgovori na spodnja vprašanja.
Če na kakšno vprašanje še ne znaš odgovoriti, si pomagaj z:
- zvezkom za SPO,,
- učbenikom za SPO (str.56-62).
Da bo učenje bolj zabavno, uporabi fit aktivno metodo Perilo:
- Starši ti naj pripravijo listke s vprašanji. Lahko ti skopirajo tudi moj predlog. Pripravi si zvezek za SPO, kamor boš pisal odgovore.
- Določi si časovni okvir, v katerem predvidevaš, da boš odgovoril na vsa vprašanja. Zato si pripravi štoparico.
- V sobi ali drugem prostoru si razpotegni vrvico in pripravi ščipalke. Lističe z vprašanji (nalogami) pripni na vrvico (lahko pripneš tudi na zavese, odejo, prt,..).
- Na pritisk štoparice odidi po prvi listič in se vrni k svoji delovni površini. Zapiši odgovore v zvezek. Zapiši številko vprašanja (naloge) in odgovori s celimi povedmi.
- Nato se odpravi po naslednji listič, vse dokler jih ne zmanjka.
- S pomočjo rešitev preveriš svoje zapiske.
- Če imaš odgovor napačen, ga prečrtaj in zapiši pravilnega.
- PETEK 27-3-20
|
LIKOVNA UMETNOST
RISANJE: VRSTE LINIJ
Cilji:
- Ponovijo vrste črt-linij (ravna, kriva, lomljena, kratka, dolga, vodoravna, navpična, poševna).
- Pridobivajo si občutek za vključevanje likovnega motiva v izbranem formatu.
- Doživeto in domiselno narišejo likovni motiv.
- Navajajo se na vztrajnost.
Naloga:
- Vzemi črno barvico. V zvezek za slovenščino ali na bel list nariši velikega bikca Ferdinanda. Nič ne barvaj, risbo izpolni samo z različnimi črtami.
- Fotografijo risbe pošlji učiteljici.
|
|
SPOZNAVANJE OKOLJA
SPOZNALI SMO, PREVERIM SVOJE ZNANJE
Cilji:
- Ponovijo, utrdijo in v novih situacijah uporabijo pridobljeno znanje.
- Prepoznajo pomladanske cvetlice in njihove značilnosti.
Naloga:
- V učbeniku na strani 62 ter v priponki (PowerPoint), ki so jo dobili starši, ponovi, kaj si spoznal o pomladi. >>>POMLAD
- Ustno odgovori na spodnja vprašanja.
Če na kakšno vprašanje še ne znaš odgovoriti, si pomagaj z:
- zvezkom za SPO,,
- učbenikom za SPO (str.56-62).
Da bo učenje bolj zabavno, uporabi fit aktivno metodo Perilo:
- Starši ti naj pripravijo listke s vprašanji. Lahko ti skopirajo tudi moj predlog. Pripravi si zvezek za SPO, kamor boš pisal odgovore.
- Določi si časovni okvir, v katerem predvidevaš, da boš odgovoril na vsa vprašanja. Zato si pripravi štoparico.
- V sobi ali drugem prostoru si razpotegni vrvico in pripravi ščipalke. Lističe z vprašanji (nalogami) pripni na vrvico (lahko pripneš tudi na zavese, odejo, prt,..).
- Na pritisk štoparice odidi po prvi listič in se vrni k svoji delovni površini. Zapiši odgovore v zvezek. Zapiši številko vprašanja (naloge) in odgovori s celimi povedmi.
- Nato se odpravi po naslednji listič, vse dokler jih ne zmanjka.
- S pomočjo rešitev preveriš svoje zapiske.
- Če imaš odgovor napačen, ga prečrtaj in zapiši pravilnega.
- PETEK 27-3-20
|
|
|