6. A | 6. B | |||||||||
SLJ Tema: Pravljica zmešnjav Dela se lahko lotiš takole: – Spomni se neke znane pravljice (npr. najljubše, ki si jo že napisal). – Začni jo pripovedovati (zapisovati). – V pripoved vnesi osebe iz druge znane pravljice in nadaljuj spremenjeno pripoved po svoje (lahko pomešaš dogodke iz obeh pravljic). – Vsebina pravljice naj bo domiselna, presenetljiva in zabavna. Pravljico najprej napiši na list papirja, šele ko boš z izdelkom zadovoljen, ga prepiši v zvezek. Besedilo mi pošlji najkasneje do srede. |
ŠPORT (DEKLICE) TEORETIČNI DEL:
PRAKTIČNI DEL:
ŠPORT (DEČKI) Tema ure: SRČNI UTRIP Pozdravljeni učenci in učenke, prihaja nov teden »Dela od doma«. Prejšnji teden smo se vsi malo lovili, ampak glede na odzive in slike, ki sem jih dobival od vas in vaših staršev, sem zelo vesel, saj sem videl, da ste bili (vsaj večina ☺) zelo aktivni in ste naloge, ki sem vam jih pošiljal vzeli zelo resno. Super, in kar tako naprej! V prihajajočem tednu, bomo spoznali več različnih stvari, ki niso povezane s konkretnim športom. Naloge lahko izvajamo doma, še boljše pa seveda zunaj na prostem. Prosim, najprej si natančno preberite spodnje besedilo, ki govori o »Srčnem utripu«. V rubriki, »NALOGE« si naloge NE printaj, ampak si jih prepiši na list papirja saj boš moral imeti list zraven, ko boš naloge izvajal. Nato izpolnjen list SHRANI v eno mapo in naj tam list počiva, da se ne izgubi. Ko se vidimo zopet v šoli bomo te liste skupaj pregledali in se o tej temi še malo pogovorili. |
|||||||||
MAT Danes se boste naučili izračunati površino kocke. Najprej narišite skico kocke. V zvezek narišite mrežo kocke z robom 3 cm. Na mreži označite robove kocke. (Za pomoč imaš narisano skico). Že v sredo ste poskušali izračunati koliko papirja potrebujete za izdelavo mreže kocke. V resnici ste s tem že računali površino kocke. Površina kocke je enaka vsoti ploščin vseh ploskev, ki sestavljajo njeno mrežo. Torej je enaka ploščini mreže kocke in jo merimo v kvadratnih enotah.
Lahko si pogedaš tudi prikaz v e-učbeniku https://eucbeniki.sio.si/matematika6/543/index4.html Naloga: Nariši mrežo kocke z robom 2,5 cm in izračunaj površino te kocke. |
MAT 6.b Danes bomo se bomo naučili, kaj je površina kocke in kako jo izračunamo. 1. V zvezek zapišite POVRŠINA KOCKE. Najprej narišite skico kocke. Potem še mrežo kocke z robom 3 cm. Na mreži označite robove. (Za pomoč imaš narisano skico in mrežo.) Vi lahko pobarvate vse ploskve na mreži kocke z enako barvo, saj so ploskve skladne. Površina kocke (P) je enaka vsoti ploščin vseh ploskev, ki sestavljajo njeno mrežo. Torej je enaka ploščini mreže kocke in jo merimo v kvadratnih enotah. P… oznaka za površino a… rob kocke p… ploščina enega kvadrata Velikost ene ploskve je ravno ploščina kvadrata, ki ima stranico enako robu kocke. p = a · a Mreža kocke pa je sestavljena iz šestih takšnih kvadratov, zato je P = 6 · p (bomo uporabili, če bo znana ploščina kvadrata) P = 6 · a · a lahko bi pisali tudi P = 6 · a2. Pri računanju lahko najprej izračunaš ploščino ene ploskve in nato površino tako, da velikost te ploskve pomnožiš s 6. Lahko pa uporabiš tudi obrazec za izračun površine P = 6 ∙ a ∙ a 1. Naloga: Rešili jo bomo skupaj. Na skici je mreža kocke. Ploščina celotnega rumenega kvadrata je 9 cm2. a) Koliko meri ploščina celotnega modrega kvadrata? b) Koliko meri površina kocke? p = 9 cm2 P = ? a) Ker so ploskve pri kocki skladne (enako velike), je tudi ploščina modrega kvadrata 9 cm2. b) Površina je sestavljena iz skladnih kvadratov, torej je P = 6 · 9 cm2 = 54 cm2 2. naloga: Nariši mrežo kocke z robom 2,5 cm in izračunaj površino te kocke. Nalogo reši samostojno. Pošlji mi samo natipkano rešitev, koliko meri površina te kocke.
|
|||||||||
NARAVOSLOVJE Utrjevanje snovi Danes te čaka samo utrjevanje učne snovi o kamninah v e-učbeniku za naravoslovje. NAR6 https://eucbeniki.sio.si/nar6/index.html. Klikni na kazalo in nato na Snovi. Pozorno, počasi preberi in reši poglavji Kamnine in minerali, Kamninski krog (od strani 22 do 38). Tisti, ki se prejšnji teden niste odzvali in mi niste poslali slik svojih zapiskov pri NAR, to prosim storite danes. Sporočite mi prosim tudi svoje težave, ki jih imate, da jih poskušamo vsaj omiliti. |
LUM Likovna naloga: Likovni motivi v risbi -čebelnjak |
|||||||||
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED Odprite spletno stran https://www.youtube.com/watch?v=xq7T6LA6ciE Navodila so v angleščini, vendar so zraven zelo nazorne slike in mere. https://www.youtube.com/watch?v=glprCZujOeY&feature=youtu.be Izberite si enega od zgornjih izdelkov in ga naredite. Na koncu ga lahko tudi pobarvate. Domača naloga: Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do torka 31.3. 2020 napišite, koliko ste naredili v teh dveh urah ali če ste imeli kakšno težavo. Tisti, ki mi niste še ničesar napisali o izdelavi stola in žabice, mi napišite, kako vam je uspelo. |
SLJ TEMA: PRAVLJICA ZMAŠNJAV Gotovo poznaš veliko pravljic. Poskusi napisati pravljico zmešnjav, v kateri se bodo srečali znani pravljični junaki različnih pravljic. Znane pravljice je torej mogoče predelati v povsem novo pravljico. Dela se lotiš takole:
Če boš imel kakršnekoli težave pri pisanju, se obrni name. VELIKO DOMIŠLJIJE IN USTVARJALNOSTI TI ŽELIM.
|
|||||||||
GOSPODINJSTVO Označevanje živil V prilogi vam pošiljam odgovore za prejšnjo učno uro. Preberite, preverite svoje odgovore in po potrebi dopolnite. >>> varstvo Današnja učna ura je zelo pomembna, saj se boste naučili brati informacije na živilih in ovrednotiti njihovo kakovost. Najprej nekaj splošnih informacij. Živila, ki jih kupujemo, morajo imeti na embalaži ustrezne podatke in oznake, ki so vidne in napisane v slovenskem jeziku. Na embalaži mora biti navedeno: Ime živila, Blagovna znamka, Ime in naslov proizvajalca, Seznam sestavin, Pogoji shranjevanja, Navodila za uporabo, Informacija o hranilni vrednosti, Informacija o energijski vrednosti. Ali lahko na osnovi teh podatkov izvemo, ali je živilo zdravo ali ne? Na katere sestavine moramo biti pozorni? Pozorni moramo biti na vsebnost maščob, sladkorja, vlaknin in aditivov. Pomagamo si lahko s tako imenovanim semaforjem. Zelena – malo Oranžna – srednje Rdeča- veliko Maščobe Manj kot 3 g/100 g Od 3 do 20g/100 g Več kot 20g/100 g Sladkor Manj kot 5g/100 g Od 5 do 15 g/100g Več kot 15g/100g sol Manj kot 0,3g/100g Od 0,3 do 1,5 g/100g Več kot 1,5g/100g V domači kuhinji si izberi 2 živili (npr. kosmiče, čokoladni namaz) in izpolni priloženi učni list (Označevanje živil) oziroma si podatke zapiši v zvezek. Primer za mleko je že narejen. >>> oznacevanje |
ZGO tematika: BIVALIŠČA RIMLJANOV. Učenci so dobili navodila po e-pošti. Delajo z učbenikom in zvezkom. Za dodatno delo morajo poiskati nekaj latinskih pregovorov in jih pojasniti ( samo tisti, ki želijo). |
|||||||||
TJA Ker z rešitvami četrtkovih nalog večinoma nisem bila zadovoljna, bomo uro ponovno, a drugače izvedli.
Kadar glagol uporabimo s 3. osebo ednine (he, she, it), mu dodamo končnico –s,
* Izjema so glagoli, ki se končajo na samoglasnik in -y takrat dodamo samo -s ** have – has (to izjemo poznamo že od prej)
5. nal.: 1 listens, 2 like, 3 finishes, 4 uses, 5 think
https://www.perfect-english-grammar.com/present-simple-spelling-exercise.html
Rešitve so na naslednji strani: |