7. A | 7. B |
ZGODOVINA
s pomočjo videoposnetka https://www.youtube.com/watch?v=kWhzSX_QIME&feature=youtu.be o Hanibalu dokončajo miselni izroček, ki so ga dobili po elektronski pošti.
|
ZGODOVINA s pomočjo videoposnetkov https://youtu.be/96UTW9KlBlQ https://www.youtube.com/watch?v=R0h7lsigTFA&feature=youtu.be katere lahko ustavljajo in ponavljajo, samostojno utrdijo učno temo z naslovom Širjenje rimskega imperija. Izročke dobijo po elektornski pošti in imajo naložene v SU za zgodovino. |
TJA 1.) WOULD YOU RATHER? Se še spomniš te igre (kaj bi raje)? Iz nabora dveh izbereš eno. Obrazloži zakaj- kot kaže primer. chips or vegetables (Chips: I know it’s not healthy but it tastes better.) ice cream or cheese fizzy drinks or juice sweets or sandwiches crisps or nuts meat or fish burgers or rice *chips = pomfri, crisps = čips) 2.) Odpri U/52, oglej si nalogo 3. Ješ zdravo ali ne? Kaj si ugotovil? ( Do you have a healthy diet?) Odgovori, npr. I have a very healthy diet. I eat lots of fruit, fish and rice. 3.) Oglej si slike kosil in presodi, katero je najbolj zdravo. (Which lunch is the healthiest?) Poimenuj hrano na tem pladnju (Name the food.) Odgovore mi pošlji na mail. |
NARAVOSLOVJE
Leče, Leče in preslikave V priponki vam pošiljam rešitve učnega lista (Odboj svetlobe). V priponki so fotografije odboja svetlobe z rdeče, zelene, bele, sive in črne površine. Ko dobim laser, vam posredujem še ostalo. >>> Odboj svetlobe – resitve Odgovori na vprašanja, učbenik str. 50 (če nimaš, napiši): Na morski gladini se več svetlobe lomi kot pa se je odbije (več je gre v vodo). Če ne bi bilo tako, svetloba ne bi prodirala do globine 50 m. Bolj se lomi tista svetloba, ki pada na površino pod kotom. Svetloba, ki pada pravokotno na površino, se sploh ne lomi. V gladki srebrni krogli za novoletno jelko se vidimo pokončno. Lomni zakon nas uči, da svetloba pri prehodu iz ene v drugo prozorno snov spremeni smer – se lomi. Spoznali smo že, da se svetloba pri prehodu iz ene prozorne snovi v drugo lomi. Ta pojav izrabljamo tudi v lečah. Leče lomijo žarke (ene jih zbirajo, druge razpršijo). V zvezek napišite naslov Leče in preslikave in prepišite učni list. Sliko rišite z ravnilom, natančno. >>> Lece Na YouTub-u imate posnetek zbiranja žarkov v gorišču https://www.youtube.com/watch?v=KTVyarMn8DY Če imate možnost, poskusite doma, vendar mora biti sonce. Eksperiment s preslikavo naredite, če imate možnost (lupa, očala). Prilagam slike preslikave okolice skozi zbiralno lečo, določitev goriščne razdalje ter zbiranje svetlobe v eni točki (gorišču). Tokrat mi vsi tisti, ki se prejšnji teden niste odzvali, pošljite slike vašega zvezka – današnja snov, da dobim povratno informacijo. Ta teden moramo sporočiti neodzivne učence, zato vas res nujno prosim za sodelovanje. Hvala za razumevanje in lep pozdrav. |
SLJ Tema: Kako se učimo iz besedil v učbeniku V DZ na str. 47 reši naloge: 4., 5. in 6. (samo na str. 47!), ki se navezujejo na izhodiščno besedilo “Kako je Aleksander Makedonski postal velik vladar”. Pravilnost rešitev preveri na www.iRokus |
MATEMATIKA Danes boste ponovili pretvorbe iz decimalnih števil v ulomke in obratno (tudi nedesetiške ulomke, da ponovite še periodična decimalna števila), malo pa boste še računali z decimalnimi števili in ulomki. Najprej preglejte petkove naloge. Rešitve so v priponki. Rešujete delovni list (Vaje- dec. št.). Pomagajte si z zvezkom učbenikom, e-učbenikom… Če imate kakšno vprašanje, mi ga pošljite. Skupni čas pregleda petkovih nalog in reševanja naj bo 45 min. Vsi, ki še niste oddali preverjanje o trikotnikih ali štirikotnikih to storite še danes. |
MATEMATIKA Danes boste ponovili pretvorbe iz decimalnih števil v ulomke in obratno (tudi nedesetiške ulomke, da ponovite še periodična decimalna števila), malo pa boste še računali z decimalnimi števili in ulomki. Najprej preglejte petkove naloge. Rešitve so v priponki. Rešujete delovni list (Vaje- dec. št.). Pomagajte si z zvezkom učbenikom, e-učbenikom… Če imate kakšno vprašanje, mi ga pošljite. Skupni čas pregleda petkovih nalog in reševanja naj bo 45 min. Vsi, ki še niste oddali preverjanje o trikotnikih ali štirikotnikih to storite še danes. |
SLJ TEMA: BRANJE IN RAZUMEVANJE BESEDILA Če si včeraj imel/a težave z reševanjem 2. naloge, me vprašaj, da ti bom pomagala. Danes nadaljuj z reševanjem nalog, ki so povezane z razumevanjem besedila Kako je Aleksander Makedonski postal velik vladar, zato besedilo še enkrat preberi. Nato reši naloge na strani 47, in sicer 4., 5. in 6. nalogo. VELIKO USPEHA PRI REŠEVANJU. Če bodo težave, me kontaktiraj.
|
LUM 7.a Likovna naloga: Dinamična kompozicija |
LS1
Likovna naloga: Pisava in risba – karikatura
Učenci nadaljujejo z risanjem karikature koronavirusa. Izdelke pošljejo učitelju.
TVZ
ogledajo si oddajo Na lepše na portalu https://4d.rtvslo.si/oddaja/na_lepse/29530669 in naložijo PPT in Wordov dokument o svojih počitnicah.