2. A | 2. B |
SLOVENSKI JEZIK PESEM ZZZBUDILKA; PREPIS S PISANIMI ČRKAMI Cilji: • Usvajajo strategijo iskanja in zapisa podatkov. • Poiščejo podatke v besedilu. • Povedo svoje mnenje o besedilu. • Ustno in pisno odgovarjajo na vprašanja. Naloga: • Zapri oči in si zamisli uro. Uro pomakni nazaj in se spomni, kaj si delal: o Zjutraj, ko si se zbudil. o S kom si se pogovarjal? Kaj si počel? o Prišel si k zajtrku. Kaj si jedel? Kaj ste se pogovarjali pri mizi? Mogoče ste se kaj dogovorili. Spomni se dogovora. o Kaj je sledilo po zajtrku? o Ali poteka dan tako tudi, ko moraš zjutraj v šolo? o Mogoče te takrat zbudi budilka. Kaj ti takrat sporoča budilka? Kaj pa si misliš ti? • Odpri oči in se pogovori o svojem potovanju v mislih. • Najava besedila: Zjutraj je torej vsakdo jezen na budilko in njene zzzbudilne besede, tudi pesnik Boris A: Novak. On še posebej, zato budilki sploh ne pravi več budilka, ampak zzzbudilka. • V berilu poišči pesem Borisa A. Novaka: Zzzbudilka. Preberi jo. • Pogovori se o pesmi. • V zvezek napiši naslov in nariši dečka, ki ga zbudi budilka. PREPIS BESEDILA Z UČNEGA LISTA Cilji: • Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami. • Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami. Naloga: • Preberi spodaj zapisane besede in povedi, ter jih prepiši v zvezek s pisanimi črkami. Dodaj še svoje tri povedi. zima, sonce, vreme, les, cena, virus Žena nima virusa. Mož želi na mizi meso. |
SLOVENSKI JEZIK PESEM ZZZBUDILKA; PREPIS S PISANIMI ČRKAMI Cilji: • Usvajajo strategijo iskanja in zapisa podatkov. • Poiščejo podatke v besedilu. • Povedo svoje mnenje o besedilu. • Ustno in pisno odgovarjajo na vprašanja. Naloga: • Zapri oči in si zamisli uro. Uro pomakni nazaj in se spomni, kaj si delal: o Zjutraj, ko si se zbudil. o S kom si se pogovarjal? Kaj si počel? o Prišel si k zajtrku. Kaj si jedel? Kaj ste se pogovarjali pri mizi? Mogoče ste se kaj dogovorili. Spomni se dogovora. o Kaj je sledilo po zajtrku? o Ali poteka dan tako tudi, ko moraš zjutraj v šolo? o Mogoče te takrat zbudi budilka. Kaj ti takrat sporoča budilka? Kaj pa si misliš ti? • Odpri oči in se pogovori o svojem potovanju v mislih. • Najava besedila: Zjutraj je torej vsakdo jezen na budilko in njene zzzbudilne besede, tudi pesnik Boris A: Novak. On še posebej, zato budilki sploh ne pravi več budilka, ampak zzzbudilka. • V berilu poišči pesem Borisa A. Novaka: Zzzbudilka. Preberi jo. • Pogovori se o pesmi. • V zvezek napiši naslov in nariši dečka, ki ga zbudi budilka. PREPIS BESEDILA Z UČNEGA LISTA Cilji: • Vadijo branje besed napisanih s tiskanimi in pisanimi črkami. • Vadijo prepis besed z malimi pisanimi črkami. Naloga: • Preberi spodaj zapisane besede in povedi, ter jih prepiši v zvezek s pisanimi črkami. Dodaj še svoje tri povedi. zima, sonce, vreme, les, cena, virus Žena nima virusa. Mož želi na mizi meso. |
MATEMATIKA SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100 ( DE + DE = DE) Cilji: • Učenci seštevajo dvomestna števila v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda. Naloga: • Seštevamo dve poljubni dvomestni števili brez prehoda. Pomagaj si s konkretnimi predmeti, kot včeraj. • V zvezek zapiši nekaj podobnih primerov. • Reši naloge v SDZ 3/ stran 7. |
MATEMATIKA SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100 ( DE + DE = DE) Cilji: • Učenci seštevajo dvomestna števila v množici naravnih števil do 100, vključno s številom 0, brez prehoda. Naloga: • Seštevamo dve poljubni dvomestni števili brez prehoda. Pomagaj si s konkretnimi predmeti, kot včeraj. • V zvezek zapiši nekaj podobnih primerov. • Reši naloge v SDZ 3/ stran 7. |
ŠPORT TELOVADIM S KOCKO Cilji: • Urijo gibalne izkušnje in koordinacijo gibov. • Razvijajo koordinacijo gibov rok in nog. • Zadovolji potrebo po igri in gibanju. . Naloga: • Poišči igralno kocko in naredi spodnje vaje. Po končanem gibanju si ne pozabi umiti rok in popiti kozarec vode. |
ŠPORT TELOVADIM S KOCKO Cilji: • Urijo gibalne izkušnje in koordinacijo gibov. • Razvijajo koordinacijo gibov rok in nog. • Zadovolji potrebo po igri in gibanju. . Naloga: • Poišči igralno kocko in naredi spodnje vaje. Po končanem gibanju si ne pozabi umiti rok in popiti kozarec vode. |